Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 20:29 #48561 Del Skrevet torsdag kl 20:29 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Faktisk ikke, men det kommer i hus i morgen. Har du/dere lyst til å synge høyt og få det ut nå? Nå fikk vi veldig lyst til å synge skikkelig ut tostemt her. Har du begynt på kveldsmaten nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet torsdag kl 20:34 #48562 Del Skrevet torsdag kl 20:34 Ja! Har du en favoritt micreobølgeovnrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet torsdag kl 20:35 #48563 Del Skrevet torsdag kl 20:35 Nadya skrev (Akkurat nå): Ja! Lager noe fjordland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 21:27 #48564 Del Skrevet torsdag kl 21:27 Ja!! Spiser du snacks nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 21:53 #48565 Del Skrevet torsdag kl 21:53 Jeg har spist en karbonade rett i kroppen og NÅ skal jeg i seng. Er du/dere trøtt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 21:55 #48566 Del Skrevet torsdag kl 21:55 Vi er lysvåkne nå Skal du legge deg nå snart?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 00:12 #48567 Del Skrevet i går, 00:12 Skal legge meg om få minutter. Liker du/dere å bruke ullsokker på føttene i vinterhalvåret? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 00:13 #48568 Del Skrevet i går, 00:13 Vi liker å bruke ullsokker når det er kaldt om vinteren Gleder du deg til våren?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21 timer siden #48569 Del Skrevet 21 timer siden Det gjør jeg har du fått noe fint til jul? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #48570 Del Skrevet 17 timer siden Vi har fått et par fine ting til jul Har du fått fine ting til jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 15 timer siden #48571 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er fornøyd med julegavene jeg fikk ❤️ Hva pleier du/dere å spise til middag på Nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 14 timer siden #48572 Del Skrevet 14 timer siden Pizza med at alt må det vare alkohol til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11 timer siden #48573 Del Skrevet 11 timer siden Her blir det bare brus. Har du stått på ski i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 10 timer siden #48574 Del Skrevet 10 timer siden HAR IKKE BEHOV FOR DET. Liker du kalkun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #48575 Del Skrevet 10 timer siden Vi liker veldig godt kalkun Liker du marsipan?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7 timer siden #48576 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har aldri likt marsipan. Hva synes du om Kongehuset vi har i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #48577 Del Skrevet 7 timer siden Vi synes at det har vært en del skandaler der nå i det siste, vi har ingenting imot kongefamilien. Men vi er for republikk Håper du at 2025 blir et bra år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7 timer siden #48578 Del Skrevet 7 timer siden Det håper jeg. Har du/dere gått mye i pysjamas eller andre behagelige klær denne julen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #48579 Del Skrevet 7 timer siden Vi har stort sett gått i joggebukser og t-skjorter denne julen Pleier du å skyte opp fyrverkeri på nyttårsaften?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 6 timer siden #48580 Del Skrevet 6 timer siden Dessverre så er det flere år siden forrige gang, savner det litt. Men stjerneskudd har jeg klart. Hvilken årstid liker du/dere best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå