Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 20:54 #48521 Del Skrevet onsdag kl 20:54 Det gjør jeg. Liker du å håndtere tamme fugler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 20:57 #48522 Del Skrevet onsdag kl 20:57 Det har vi aldri forsøkt, så det vet vi ikke Liker du å se på dyreprogrammer og naturprogrammer på tv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 21:00 #48523 Del Skrevet onsdag kl 21:00 Jeg gjør i grunnen det, men vil helst ha de tamme i fanget mitt. Selv tigerunger er helt sikkert nusselige å ha i fanget og mate med flaske...enig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:01 #48524 Del Skrevet onsdag kl 21:01 Vi er helt enige Synes du at alle dyr har sin helt egen sjarm?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 21:05 #48525 Del Skrevet onsdag kl 21:05 Det syns jeg. Vi er egentlig alle dyr innerst inne. Enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:08 #48526 Del Skrevet onsdag kl 21:08 Vi sier oss helt enige Er du veldig glad i poteter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 04:17 #48527 Del Skrevet i går, 04:17 Liker dem godt og liker at de kan varieres i stor grad. Kom nissen til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:18 #48528 Del Skrevet i går, 04:18 Vi fikk nok ikke nissebesøk Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet i går, 08:02 #48529 Del Skrevet i går, 08:02 Jeg drikker kaffe og hører på et makabert sagn om en kistefødsel på 1800-tallet, som tilfeldigvis var på radioen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 11:22 #48530 Del Skrevet i går, 11:22 Ciaran og Ciara skrev (15 timer siden): Vi har hatt et ganskeanstrengt forhold til julen i oppveksten vår siden vi har hatt en oppvekst med to alkoholiserte og voldelige foreldre Gleder du deg til nyttår?? Dette gjorde meg vondt å lese! Jeg sender dere begge en god klem ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 11:24 #48531 Del Skrevet i går, 11:24 Nadya skrev (3 timer siden): Jeg drikker kaffe og hører på et makabert sagn om en kistefødsel på 1800-tallet, som tilfeldigvis var på radioen. Ble det såpass makabert at du glemte å stille nestemann et nytt spørsmål? 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:50 #48532 Del Skrevet i går, 12:50 MegJa skrev (1 time siden): Dette gjorde meg vondt å lese! Jeg sender dere begge en god klem ❤️ MegJa skrev (1 time siden): Ble det såpass makabert at du glemte å stille nestemann et nytt spørsmål? 😉 Det lurer vi også på.😉😉 Har du spist en godfrokost i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet i går, 13:50 #48533 Del Skrevet i går, 13:50 Det har jeg ikke, men snart blir det lunsj Har du planer om å gå julebukk i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 14:02 #48534 Del Skrevet i går, 14:02 Det hadde egentlig vært veldig gøy, men tror ikke det blir noe av i år heller. Sover du/dere litt lenger nå i ferien? ( Hvis du har juleferie ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet i går, 17:18 #48535 Del Skrevet i går, 17:18 Ble lenger ja, mye fest utover og for mye alkohol. Bare voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:51 #48536 Del Skrevet i går, 17:51 MegJa skrev (3 timer siden): Det hadde egentlig vært veldig gøy, men tror ikke det blir noe av i år heller. Sover du/dere litt lenger nå i ferien? ( Hvis du har juleferie ). Vi sover likt hele året, siden vi har fri hele året.😉😉 Spiser du snop nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet i går, 18:29 #48537 Del Skrevet i går, 18:29 (endret) Jeg hørte på Norske mysterier Liker du sagn? Endret i går, 18:30 av Nadya 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet i går, 18:31 #48538 Del Skrevet i går, 18:31 JEg ikte ikke det sagnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 18:34 #48539 Del Skrevet i går, 18:34 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi sover likt hele året, siden vi har fri hele året.😉😉 Spiser du snop nå?? Spiser ikke snop akkurat nå, men har is i fryseren jeg ble fristet til å hente Hvilken Beatles låt er favoritten deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 18:36 #48540 Del Skrevet i går, 18:36 Nadya skrev (37 minutter siden): Jeg hørte på Norske mysterier Liker du sagn? Sagn er jeg ganske glad i, noen av dem er veldig spennende og fascinerende. Men så liker jeg det fra " gamle dager". Er du/dere lei av julemusikk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå