Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:44 #48501 Del Skrevet mandag kl 17:44 Det synes vi at er skikkelig godt Liker du å pynte til jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 14:45 #48502 Del Skrevet tirsdag kl 14:45 Ikke nå lengre. Har gjort det veldig mye før i tiden. Er mye glitter viktig julepynt hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet tirsdag kl 15:09 #48503 Del Skrevet tirsdag kl 15:09 I grunnen ikke, men jeg elsker ting som glitrer, så det kunne det godt vært Er du utadvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 16:08 #48504 Del Skrevet tirsdag kl 16:08 Det kan jeg være om vind og føreforhold er de rette med folk rundt meg, men ikke så ofte. Har du tenkt å leve neste år som du har levd dette vi straks er ferdige med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 17:40 #48505 Del Skrevet tirsdag kl 17:40 Vi tror nok at vi kommer til det Er du flink til å følge nyttårsforsettene dine?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 11:29 #48506 Del Skrevet i går, 11:29 Det hender at det holder noen mnd, men som oftest begynner det å stritte imot ganske fort. Har du/dere tenkt ut noen fornuftige ting som kan overholdes greit neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet i går, 11:57 #48507 Del Skrevet i går, 11:57 Det må vere å bli som 2024. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:07 #48508 Del Skrevet i går, 13:07 Da stiller jeg et spørsmål for forrige taler: har du planer om å kjøpe deg en fin kjole neste år? @LiseTV (huske å stille et spørsmål til neste, som er fristende å svare ja eller nei til) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 13:31 #48509 Del Skrevet i går, 13:31 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det hender at det holder noen mnd, men som oftest begynner det å stritte imot ganske fort. Har du/dere tenkt ut noen fornuftige ting som kan overholdes greit neste år? Vi har nok ikke tenkt på det Spiser du iskrem nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:40 #48510 Del Skrevet i går, 13:40 Det gjør jeg ikke. Har du ordnet en stor bukett med blomster, sånn som jeg har gjort akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #48511 Del Skrevet 21 timer siden Det har vi nok ikke gjort Spiser du nøtter nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 20 timer siden #48512 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har dessverre ikke nøtter å spise, men fikk skikkelig lyst på sjokohassel, som er min favoritt! Prinsen i den originale Askepott - Hot or Not? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #48513 Del Skrevet 20 timer siden Vi sier not begge to Koser du deg med snop nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 19 timer siden #48514 Del Skrevet 19 timer siden Spiste litt sjokolade før i kveld, siden det er jul føler jeg at det er lov. Har du/dere et anstrengt forhold til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #48515 Del Skrevet 18 timer siden Vi har hatt et ganskeanstrengt forhold til julen i oppveksten vår siden vi har hatt en oppvekst med to alkoholiserte og voldelige foreldre Gleder du deg til nyttår?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 18 timer siden #48516 Del Skrevet 18 timer siden Ikke noe spesielt.. Har du noe nyttårsforsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #48517 Del Skrevet 18 timer siden Bare de vanlige: å stramme min slapphet opp litt og gå på rekke og rad på veien...foran og etter meg selv. Er det ikke lurere å sette seg mål en vet en klarer å nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #48518 Del Skrevet 18 timer siden Vi tenker nok at det er det lureste.😉😉 Har du noen ønsker for 2025?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #48519 Del Skrevet 18 timer siden Åhh...bare et ganske lite et. Fred på jord. Hadde ikke det vært fint å få innfridd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #48520 Del Skrevet 18 timer siden Vi synes at det hadde vært utrolig fint og fått innfridd Liker du nøtter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå