LiseTV Skrevet torsdag kl 20:39 #48481 Del Skrevet torsdag kl 20:39 Tørr ikke prøve en gang. Livet er for kort likevel. Kan du å kjøre traktor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 20:47 #48482 Del Skrevet torsdag kl 20:47 Vi kan nok ikke det Er du flink til å stupe kråke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 06:11 #48483 Del Skrevet fredag kl 06:11 Jeg og tanteungene mine er kjempeflinke i å stupe kråke. Så ligger nok i slekta. Er du flink til å hinke på ett bein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 11:02 #48484 Del Skrevet fredag kl 11:02 Vi er ikke så flinke til det noen av oss. Har du drevet med turn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 18:08 #48485 Del Skrevet fredag kl 18:08 Jeg gikk en meget kort stund på turn i barndommen. Kan du selvforsvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet fredag kl 18:10 #48486 Del Skrevet fredag kl 18:10 Ikke et eneste knep eller teknikk. Hvilken alder synes du var best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:16 #48487 Del Skrevet fredag kl 18:16 Vi må si 21, siden vi begge to er 21 år gamle.😉😉 Har du vært på skitur i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 11 timer siden #48488 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Jeg har ikke stått på ski på mange år Har du noen gang mistenkt at @Ciaran og Ciara er @Lur Venn? Endret 11 timer siden av Nadya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8 timer siden #48489 Del Skrevet 8 timer siden Nadya skrev (3 timer siden): Jeg har ikke stått på ski på mange år Har du noen gang mistenkt at @Ciaran og Ciara er @Lur Venn? 😆 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #48490 Del Skrevet 7 timer siden @Lur Venn Har du noen gang glemt å stille et spørsmål til neste svarer? Hum? Bare spør for en venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 7 timer siden #48491 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): @Lur Venn Har du noen gang glemt å stille et spørsmål til neste svarer? Hum? Bare spør for en venn. 😆 Har du noen gang spurt deg selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #48492 Del Skrevet 7 timer siden Mange ganger. Svart har jeg også og flirt akkurat som du gjør. Er du en skikkelig "lurtrut" innimellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 6 timer siden #48493 Del Skrevet 6 timer siden Alltid en lurtrut/lurkuk Gleder du deg til gildet på julaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #48494 Del Skrevet 5 timer siden Vi har et helt avslappet forhold til det. Gleder du deg til nyttår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 4 timer siden #48495 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er litt nysgjerrig på hva som skjer med Trump bak roret. Håper folk mister krigs-psykosen. Ønsker du deg noe til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå