Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 12:08 #48321 Del Skrevet lørdag kl 12:08 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Skal du spise potetgull i kveld?? Jeg spiste det opp, det jeg hadde, men egentlig likte jeg dem ikke så veldig. Spiste dem fordi de knaste så fint. Skal du spise potetchips til mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 12:24 #48322 Del Skrevet lørdag kl 12:24 Det blir nok litt for mye for meg, å spise det helt til mandag, men jeg skal spise det i kveld ☺️ Liker du/dere at snøen gjør alt hvitt? Synes du/dere at det blir et vakkert landskap av snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 13:41 #48323 Del Skrevet lørdag kl 13:41 Snø er vakkert, men upraktisk om det er for mye av det. Skal du ha noe digg til middag idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 17:35 #48324 Del Skrevet lørdag kl 17:35 Jeg gikk for det jeg hadde i hus, derfor ble det i dag fiskeboller, brokkoli og poteter til middag. Men hadde heller kunne tenkt meg taco eller hjemmelagd pizza ☺️ Har du spist sjokolade enda i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:40 #48325 Del Skrevet lørdag kl 17:40 Det har vi spist tidligere i dag Drikker du brus nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 20:40 #48326 Del Skrevet lørdag kl 20:40 Drakk brus for en liten stund siden. Skal du/dere legge deg tidlig i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:03 #48327 Del Skrevet lørdag kl 21:03 Vi har ingen planer om å legge oss tidlig i kveld, vi skal være våkne i hele natt Har du planer om tidlig leggetid i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 21:23 #48328 Del Skrevet lørdag kl 21:23 Jeg har vel egentlig ingen planer om akkurat det. Har du/dere vært ute og gått en tur i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:32 #48329 Del Skrevet lørdag kl 21:32 Vi har nok vært ute og vasset litt i snøen i dag Har du spist pizza i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet søndag kl 13:58 #48330 Del Skrevet søndag kl 13:58 Jeg spiste dessverre ikke pizza i går kveld. Har det snødd hos deg/dere i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet søndag kl 15:27 #48331 Del Skrevet søndag kl 15:27 Det har bare regnet her i dag. Er du klar for ny uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet søndag kl 17:11 #48332 Del Skrevet søndag kl 17:11 Jeg føler meg relativt klar for en ny uke. Har du drukket julebrus enda i år? Eller venter du til 1.desember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:44 #48333 Del Skrevet søndag kl 17:44 Vi pleier å drikke den første julebrusen på bursdagen vår den 30. november Spiser du pepperkaker før 1. desember?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet søndag kl 20:00 #48334 Del Skrevet søndag kl 20:00 Som regel så venter jeg med pepperkaker til desember har startet. Hva tenker du/dere om at Trump vant valget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 20:04 #48335 Del Skrevet søndag kl 20:04 Vi synes at det er skummelt at Trump vant valget, vi hadde håpet at Harris skulle vinne Fulgte du mye med på presidentvalget i USA?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet mandag kl 14:05 #48336 Del Skrevet mandag kl 14:05 Ikke noe i hele tatt. Tror du Norge Håndball jentene vinner i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet mandag kl 15:25 #48337 Del Skrevet mandag kl 15:25 Aner ikke Har du noen strømmetjenester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:26 #48338 Del Skrevet mandag kl 17:26 (endret) Vi har nok ikke det Følger du med på noen podcast nå for tiden?? Endret mandag kl 17:26 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet tirsdag kl 02:03 #48339 Del Skrevet tirsdag kl 02:03 Jeg hører kun på en podcast, og det er Ear Biscuits. Hører på den hver dag mens jeg går tur eller jogger. Har du pyntet til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 02:08 #48340 Del Skrevet tirsdag kl 02:08 Vi har ikke pyntet til jul ennå, Drikker du vann nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå