jukkapalme Skrevet torsdag kl 18:16 #48301 Del Skrevet torsdag kl 18:16 Kaldt som faen Liker du kaldt vær? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:21 #48302 Del Skrevet torsdag kl 18:21 Vi liker ikke kulde. Liker du snø?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet torsdag kl 18:51 #48303 Del Skrevet torsdag kl 18:51 «Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø» (Voss Lyrikklag) Har du bilder av familiemedlemmer på veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:56 #48304 Del Skrevet torsdag kl 18:56 Vi har noen sånne bilder på veggen Liker du sprengkulde?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet torsdag kl 21:09 #48305 Del Skrevet torsdag kl 21:09 Synes faktisk at det er litt " gøy " å se hvor kaldt det kan bli, men bare hvis jeg kan være innendørs, slippe å kjøre bil og at kuldeperioden ikke er altfor lang. Jeg fryser nemlig veldig lett. Har du en sang på hjernen akkurat nå? En du har fått helt dilla på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 21:11 #48306 Del Skrevet torsdag kl 21:11 Vi har nok ikke det nå for tiden Liker du tropevarme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet torsdag kl 21:46 #48307 Del Skrevet torsdag kl 21:46 Tropevarme er ikke noe for meg, men jeg liker meg på Safari i Afrika. Tror du på nissen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 21:51 #48308 Del Skrevet torsdag kl 21:51 Vi trodde på nissen da vi var barn, men ikke nå lengre Trodde du på både julenissen, påskeharen og tannfeen da du var barn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet fredag kl 16:56 #48309 Del Skrevet fredag kl 16:56 Gjorde ikke det. Jeg kjente igjen hårsveisen til nissen bak maska 😂 Tror du det er liv på Mars? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 17:33 #48310 Del Skrevet fredag kl 17:33 Vi er litt skeptiske til at det finnes liv på Mars Tror du at det finnes liv på andre planeter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet fredag kl 19:30 #48311 Del Skrevet fredag kl 19:30 Hadde vært litt kult dersom det gjorde det, men jeg tviler. Tror du/dere på gjenferd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 19:32 #48312 Del Skrevet fredag kl 19:32 Vi er litt skeptiske til å tro på spøkelser og gjenferd Er du religiøs?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet fredag kl 19:46 #48313 Del Skrevet fredag kl 19:46 Absolutt ikke tror du på tarotkort, healing og denslags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 20:04 #48314 Del Skrevet fredag kl 20:04 Vi er nok litt skeptiske til sånt, vi som er ateister Driver du med yoga og meditasjon?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet fredag kl 22:06 #48315 Del Skrevet fredag kl 22:06 Har ikke tålmodighet og konsentrasjon til sånt. Er du imot, de som vil ha vekk alle juletradisjoner i barnehage og skole, siden ikke alle barn feirer jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 22:13 #48316 Del Skrevet fredag kl 22:13 Vi har ikke gjort oss opp noen mening om det Liker du å feire jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 06:43 #48317 Del Skrevet lørdag kl 06:43 Jeg dropper nok det resten av mitt liv. Liker du julekaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 11:59 #48318 Del Skrevet lørdag kl 11:59 Vi er veldig glade i julekaker Liker du Daim Iskake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 12:00 #48319 Del Skrevet lørdag kl 12:00 Det gjør jeg, men spiser det aldri. Er ikke det ganske dumt av meg? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:01 #48320 Del Skrevet lørdag kl 12:01 Vi tenker at det er fornuftig. Skal du spise potetgull i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå