jukkapalme Skrevet 12 timer siden #48301 Del Skrevet 12 timer siden Kaldt som faen Liker du kaldt vær? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #48302 Del Skrevet 12 timer siden Vi liker ikke kulde. Liker du snø?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 12 timer siden #48303 Del Skrevet 12 timer siden «Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø» (Voss Lyrikklag) Har du bilder av familiemedlemmer på veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #48304 Del Skrevet 11 timer siden Vi har noen sånne bilder på veggen Liker du sprengkulde?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9 timer siden #48305 Del Skrevet 9 timer siden Synes faktisk at det er litt " gøy " å se hvor kaldt det kan bli, men bare hvis jeg kan være innendørs, slippe å kjøre bil og at kuldeperioden ikke er altfor lang. Jeg fryser nemlig veldig lett. Har du en sang på hjernen akkurat nå? En du har fått helt dilla på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #48306 Del Skrevet 9 timer siden Vi har nok ikke det nå for tiden Liker du tropevarme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 9 timer siden #48307 Del Skrevet 9 timer siden Tropevarme er ikke noe for meg, men jeg liker meg på Safari i Afrika. Tror du på nissen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #48308 Del Skrevet 9 timer siden Vi trodde på nissen da vi var barn, men ikke nå lengre Trodde du på både julenissen, påskeharen og tannfeen da du var barn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå