Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #48201 Del Skrevet 14. november Det skal vi ikke. Skal du gå amok på Black Friday?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14. november #48202 Del Skrevet 14. november Jeg skal nok ikke det. Har det kommet noe snø hos deg/dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #48203 Del Skrevet 14. november Det har ikke komt noe snø her i Bergen hvor vi bor. Har du noen spesielle planer i helgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 14. november #48204 Del Skrevet 14. november Jeg skal på julebord med jobben 😊. Har du noen planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. november #48205 Del Skrevet 14. november Ingen planer her. Pleier du å ha storvask til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #48206 Del Skrevet 14. november (endret) Vi pleier ikke det Er du trøtt nå?? Endret 14. november av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. november #48207 Del Skrevet 14. november Trøtt som en strømpe skal du legge deg tidlig i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. november #48208 Del Skrevet 14. november Håper det. Har du dårlig samvittighet for å kikke på skjerm før du skal sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. november #48209 Del Skrevet 14. november Ikke dårlig samvittighet, men blir irritert på meg selv over å ikke klare å la være, for vet jo at det ikke er bra for søvnen. Har du drukket julebrus i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. november #48210 Del Skrevet 14. november Det har jeg ikke, er plutselig ikke så glad idet lenger, men det må nok bli et par flasker til jul for tradisjonen 😊 Er brun julebrus bedre enn rød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #48211 Del Skrevet 14. november Vi har brun julebrus som favorittjulebrusen vår. Skal du bake 7 sorter til jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14. november #48212 Del Skrevet 14. november Jeg skal nok ikke bake så mye forskjellig. Hva er den beste julekaken for deg/dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #48213 Del Skrevet 14. november Vi har pepperkaker som våre favorittjulekaker, og så har vi krumkaker som nummer 2. Liker du å bake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. november #48214 Del Skrevet 14. november Syns det er koselig å bake pepperkaker liker du spekulasi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #48215 Del Skrevet 14. november Vi spiser det, men det er ikke favoritten vår Liker du spekulasi menn og damer med sjokoladetrekk over?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. november #48216 Del Skrevet 14. november Har ikke smakt spekulasi siden jeg var liten, men høres bedre ut med sjokoladetrekk enn uten liker du havregrøt til frokost? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #48217 Del Skrevet 14. november Vi spiser havregrøt til frokost hver tirsdag og torsdag, så det liker vi Hender det at du spiser egg & bacon til frokost?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. november #48218 Del Skrevet 14. november Hender jeg spiser det på lørdag eller søndag er du glad i indisk mat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #48219 Del Skrevet 14. november Vi elsker indiskmat Er du glad i italienskmat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. november #48220 Del Skrevet 14. november Elsker det så du på Hotel Cæsar da det gikk eller ser du det kanskje på play? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå