MegJa Skrevet 11. november #48161 Del Skrevet 11. november Drikker ikke kaffe nå. Hvilken film er din favoritt av ALLE filmer du har sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #48162 Del Skrevet 11. november Vi har ingen favorittfilmer. Drikker du kakao nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november #48163 Del Skrevet 11. november Gjør ikke det Skal du prøve å legge deg litt tidlig i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #48164 Del Skrevet 11. november Det har vi ingen planer om. Drikker du brus nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november #48165 Del Skrevet 11. november Gjør ikke det, drikker kullsyrevann Har du spist kake idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #48166 Del Skrevet 11. november Det har vi ikke. Har du spist iskrem i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 11. november #48167 Del Skrevet 11. november (endret) Jeg har spist krokanis i dag. Dusjer du på morgenen eller på kvelden? Endret 11. november av MegJa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #48168 Del Skrevet 11. november Vi dusjer om morgenen. Spiser du kveldsmat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 11. november #48169 Del Skrevet 11. november Jeg har ikke spist kveldsmat enda. Liker du/dere best havregrøt eller risengrynsgrøt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #48170 Del Skrevet 11. november Vi liker best risengrynsgrøt. Drikker du vann nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12. november #48171 Del Skrevet 12. november Jeg drakk nettopp et glass iskaldt vann. Har du/dere spist middag enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #48172 Del Skrevet 12. november Det har vi. Spiser du middag nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #48173 Del Skrevet 12. november Kvelds straks. Er det for tidlig for deg/dere å spise kveldsmat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12. november #48174 Del Skrevet 12. november Det er litt for tidlig å spise kveldsmat for meg enda. Ser du på Kompani Lauritzen tropp 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #48175 Del Skrevet 12. november Det ser vi ikke på. Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12. november #48176 Del Skrevet 12. november Jeg drikker ikke kaffe. Pynter du/dere mye til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #48177 Del Skrevet 12. november Vi pleier aldri å pynte noe særlig verken til jul eller til påske. Har du begynt å kjøpe julegaver?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12. november #48178 Del Skrevet 12. november Jeg har kjøpt inn 4 julegaver. Er du/dere glad i å strikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #48179 Del Skrevet 12. november Vi liker godt å strikke begge to. Liker du å veve?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 12. november #48180 Del Skrevet 12. november Jeg har bare prøvd barnevev, men det er litt gøy. Liker du å fargelegge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå