MegJa Skrevet 10. november #48141 Del Skrevet 10. november Jeg er en sann dyrevenn, men hvis jeg må velge, så blir det nok kanin ❤️ Har du gjort noen form for husarbeid i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november #48142 Del Skrevet 10. november Vi har ikke gjort noe spesielt husarbeid i dag. Har du sovet lenge i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 10. november #48143 Del Skrevet 10. november Jeg sov til 10.00 i dag. Har du vært ute og gått en tur i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november #48144 Del Skrevet 10. november Det har vi. Har du spist en god søndagsmiddag i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 10. november #48145 Del Skrevet 10. november En enkel søndagsmiddag, men god nok. Hvilken julekalender må du se år etter år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #48146 Del Skrevet 10. november Ingen Er det greit for deg at jeg legger meg snart? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 10. november #48147 Del Skrevet 10. november Jeg mener at folk må få lov til å bestemme selv når de ønsker å legge seg 😀 Skal du på jobb i morgen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november #48148 Del Skrevet 10. november Vi har ikke jobb, så vi skal nok ikke det. Er du trøtt nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 10. november #48149 Del Skrevet 10. november Begynner å bli litt trøtt. Har du spist kveldsmat enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november #48150 Del Skrevet 10. november Vi har spist god middag litt tidligere i kveld, så det blir ikke så mye kveldsmat på oss i kveld. Drikker du vann nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 10. november #48151 Del Skrevet 10. november Jeg drikker vann akkurat nå, fylte nettopp opp vannflaska med iskaldt vann. Gleder du deg til det kommer snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november #48152 Del Skrevet 10. november Vi kan ikke fordra snø, så det gleder vi oss ikke til. Skal du være våken lenge i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 11. november #48153 Del Skrevet 11. november I kveld skal jeg forsøke å legge meg tidlig. Ser du på Maskorama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november #48154 Del Skrevet 11. november Det gjør jeg Greide du å gjette riktig på den som røk ut av Maskorama på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #48155 Del Skrevet 11. november Vi ser ikke på Maskorama, så vi gjettet ikke riktig på det. Har du drukket cappuccino i dag tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #48156 Del Skrevet 11. november Ikke snev av slikt hos meg. Finnes det et program på tv som får deg til å le veldig nesten hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 11. november #48157 Del Skrevet 11. november Omtrent en gang i uka, gjerne lørdag. Er du med på lek sammen med barn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #48158 Del Skrevet 11. november Vi er nok ikke det. Drikker du te nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november #48159 Del Skrevet 11. november Gjør ikke det har du spist middag enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #48160 Del Skrevet 11. november Vi har akkurat spist fleskepannekaker som middag nå i sted.🥞🥞🥓🥓 Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå