Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 04:49 #48061 Del Skrevet søndag kl 04:49 Cassidy Tvillingene ville nok ikke det vi. Kunne du tenke deg å ha et kamerateam som hadde fulgt deg i en held dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 05:02 #48062 Del Skrevet søndag kl 05:02 1000% så absolutt ikke! Er dere litt kamerasky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet søndag kl 10:07 #48063 Del Skrevet søndag kl 10:07 Jeg er mildt sagt kamerasky kunne du tenkt deg å jobbe som paparazzifotograf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 13:37 #48064 Del Skrevet søndag kl 13:37 Aldri! Grufulle folk! Er det helt greit for deg å ha elever med på privat undersøkelse på sykehus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 13:49 #48065 Del Skrevet søndag kl 13:49 Cassidy Tvillingene er litt skeptiske til det vi. Skal du spise middag nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet søndag kl 15:37 #48066 Del Skrevet søndag kl 15:37 Det blir sannsynligvis ingen middag i dag. Spiser du middag hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet søndag kl 17:18 #48067 Del Skrevet søndag kl 17:18 Det er viktigste måltidet det, og med kjøtt eller fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:36 #48068 Del Skrevet søndag kl 17:36 Nadya skrev (1 time siden): Det blir sannsynligvis ingen middag i dag. Spiser du middag hver dag? Cassidy Tvillingene spiser middag hver dag vi. Drikker du kaffe hver morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet mandag kl 11:10 #48069 Del Skrevet mandag kl 11:10 Morgenkaffe er min frokost Føler du utenforskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 11:13 #48070 Del Skrevet mandag kl 11:13 Cassidy Tvillingene har nok følt det da vi var barn og tenåringer. Har du spist lunsj nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 11:17 #48071 Del Skrevet mandag kl 11:17 Nettopp spist litt yoghurt, så det får fungere som dagens lunsj. Hvordan er været hos deg akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet mandag kl 11:27 #48072 Del Skrevet mandag kl 11:27 Det er vinter og snø Har du lest en barnebok som voksen, som du ikke leste høyt for et barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 11:40 #48073 Del Skrevet mandag kl 11:40 Vi har nok ikke det. Leser du aviser hver dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 14:10 #48074 Del Skrevet mandag kl 14:10 Jeg leser sjeldent aviser ihvertfall i papirform, men er innom vg.no noen ganger. Hva er din favoritt utendørsaktivitet da det er vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet mandag kl 15:12 #48075 Del Skrevet mandag kl 15:12 Kajakkpadling Hva ville du hett hvis du MÅTTE bytte fornavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet mandag kl 17:37 #48076 Del Skrevet mandag kl 17:37 Kunne aldri falt meg inn å bytte navn, men hvis jeg måtte ville det kanskje blitt Aurora. Er du fornøyd med navnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:54 #48077 Del Skrevet mandag kl 17:54 Det er vi begge to. Ser du på nyheter hver dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet mandag kl 20:12 #48078 Del Skrevet mandag kl 20:12 Det tror jeg ikke hjertet mitt tåler Har du noen gang blitt starstruck? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 20:27 #48079 Del Skrevet mandag kl 20:27 Vi har nok det det noen ganger begge to. Liker du å tegne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 21:06 #48080 Del Skrevet mandag kl 21:06 Skulle faktisk ønske at mine tegneferdigheter var betraktelig mye bedre enn de faktisk er. Skriver du med venstre eller høyre hånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå