Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #47981 Del Skrevet 18. oktober Cassidy Tvillingene er nok ikke noen flinke sjonglører noen av oss. Kan du noen trylletriks?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. oktober #47982 Del Skrevet 18. oktober Kunne noen da jeg var yngre, men husker dem ikke lengre. Er du god i sjakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 18. oktober #47983 Del Skrevet 18. oktober Jeg pleide å gruse søsteren min i sjakk da jeg var yngre. Er du en av de som spiller mye spill, ikke bare i påsken men også ellers i året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #47984 Del Skrevet 18. oktober Det hender at Cassidy Tvillingene prøver noen nye brettspill hele året, når vi ønsker det. Liker du å spille brettspill og kortspill?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. oktober #47985 Del Skrevet 18. oktober (endret) Jeg liker det, men har ingen å spille med. Pleier du å stå på ski i påska? Endret 18. oktober av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #47986 Del Skrevet 18. oktober Cassidy Tvillingene kan ikke fordra verken ski eller snø, så det blir nok ingen skigåing på oss verken om vinteren eller i påsken. Liker du å se på påskekrim i påsken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 21. oktober #47987 Del Skrevet 21. oktober Jeg ser sjeldent på krim både i påsken og ellers i året. Skal du se skrekkfilm på Allehelgensaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #47988 Del Skrevet 21. oktober Cassidy Tvillingene ser ikke på verken skrekkfilmer eller andre filmer vi. Feirer du Halloween?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober #47989 Del Skrevet 21. oktober Aldri. Har du vurdert å kjøpe garn i nettopp de fargene, fordi det var så stilig sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #47990 Del Skrevet 21. oktober Det har Cassidy Tvillingene vurdert mange ganger vi. Liker du å strikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober #47991 Del Skrevet 21. oktober Hater alt av håndarbeid siden jeg ikke får det til 😂 Pleier du å lage dorullnisser til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #47992 Del Skrevet 21. oktober Cassidy Tvillingene laget en god del dorullnisser da vi var barn. Liker du å lage hjemmelagd julepynt og påskepynt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober #47993 Del Skrevet 21. oktober Lager aldri sånt skrur du av utelyset på Halloween? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #47994 Del Skrevet 21. oktober Cassidy Tvillingene skrur alltid av utelysene våre på Halloween. Synes du at Halloween bare er tull og tøys?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 22. oktober #47995 Del Skrevet 22. oktober Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene skrur alltid av utelysene våre på Halloween. Synes du at Halloween bare er tull og tøys?? Ikke bare. Det har sin sjarm også. Gleder du deg til vinter og snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 22. oktober #47996 Del Skrevet 22. oktober Hater vinteren Liker du pannekaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #47997 Del Skrevet 22. oktober Cassidy Tvillingene er veldig glade i pannekaker. Liker du vafler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 22. oktober #47998 Del Skrevet 22. oktober Vafler er godt det. Liker du å bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #47999 Del Skrevet 22. oktober Cassidy Tvillingene er veldig glade i å bake vi. Liker du å lage mat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 22. oktober #48000 Del Skrevet 22. oktober Liker veldig godt å lage mat, men ikke alt. Liker du å ha puter og pledd i sofaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå