Nadya Skrevet 15. oktober #47921 Del Skrevet 15. oktober Det hadde vært fristende, men tror det blir noe enkelt. Har du noen gang måttet lete lenge etter noe du bare for et øyeblikk siden hadde i hånden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #47922 Del Skrevet 15. oktober Det har hendt noen ganger med både Ciaran og Ciara Leter du etter noe du ikke finner akkurat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober #47923 Del Skrevet 15. oktober Det gjør jeg faktisk. 😕 Har du et plagg eller sko som du ikke finner og det har vært borte noen år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #47924 Del Skrevet 15. oktober Cassidy Tvillingene har nok det begge to både Ciaran og Ciara. Blir du irritert og frustrert når du ikke finner ting som du leter etter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 15. oktober #47925 Del Skrevet 15. oktober Det blir jeg, det er som regel mannen som har flyttet på det jeg leter etter , men han husker ikke hvor. Skal du ha adventskalender i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #47926 Del Skrevet 15. oktober Cassidy Tvillingene skal ha noen par adventskalendre i år også vi. Skal du ha julestrømpe i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober #47927 Del Skrevet 16. oktober Samboeren pleier å ordne til meg syns du dette året har gått fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 16. oktober #47928 Del Skrevet 16. oktober Normalt Har du hytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. oktober #47929 Del Skrevet 16. oktober Cassidy Tvillingene har nok ikke hytte vi. Har du campingvogn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober #47930 Del Skrevet 16. oktober Det har jeg ikke liker du å sove i telt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober #47931 Del Skrevet 16. oktober Jeg likte det en gang, men det har blitt for langt ned til hard bakke etter hvert. Liker du å svømme over en dyp fjord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. oktober #47932 Del Skrevet 16. oktober Du ser ikke meg uti noe vann frivillig, holder meg på land jeg. Liker du båtturer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober #47933 Del Skrevet 16. oktober Med åpen båt i fint vær så, men liker ikke ferjer Liker du å ta danskebåten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober #47934 Del Skrevet 16. oktober Egentlig ikke, for det er så altfor mye folk der og lite plass til å være for seg selv. Forstår du 100% den danske tellemåten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. oktober #47935 Del Skrevet 16. oktober Cassidy Tvillingene forstår den ikke i det heletatt vi. Kan du telle til ti på kinesisk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober #47936 Del Skrevet 16. oktober Absolutt ikke kan du stå på hendene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. oktober #47937 Del Skrevet 16. oktober Har alltid hatt lyst til å kunne, men kan nok ikke det. Kan du slå hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. oktober #47938 Del Skrevet 16. oktober Cassidy Tvillingene er nok ikke noe særlig flinke til det noen av oss. Er du flink til å stupe kråke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 16. oktober #47939 Del Skrevet 16. oktober Ikke flink, men klarer det, men blir svimmel etterpå, er ikke så ung lenger. Liker du å strikke/hekle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. oktober #47940 Del Skrevet 16. oktober Cassidy Tvillingene liker godt å strikke og hekle begge to. Liker du å sy med symaskin?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå