jukkapalme Skrevet 12. oktober #47901 Del Skrevet 12. oktober Litt. Romjulen er alltid stille og rolig uten alskens juleselskaper Ser du Olsenbanden på tv i julen og liker du de gamle filmene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #47902 Del Skrevet 12. oktober Cassidy Tvillingene har ikke tv, så vi ser nok ikke på det i julen. Baker du julekaker hvert år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober #47903 Del Skrevet 12. oktober Bare pepperkaker. Kjøper kokosmakroner med sjokolade, de er gode Har du drukket årets første julebrus enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #47904 Del Skrevet 12. oktober Cassidy Tvillingene pleier å drikke årets første julebrus på bursdagen vår den 30. november. Har du spist årets første pepperkaker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober #47905 Del Skrevet 12. oktober Det har jeg ikke har du vært på nyhetsjakt i butikkene i høst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #47906 Del Skrevet 12. oktober Det har ikke Cassidy Tvillingene vært på ennå, verken Ciaran eller Ciara. Synes du at julen begynner altfor tidlig i butikkene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12. oktober #47907 Del Skrevet 12. oktober Jeg kjøper andre ting enn nyheter på butikken, men skjønner hvorfor noen synes det er spennende. Hva heter din favoritt julefilm som du må se hvert år for å få julestemning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #47908 Del Skrevet 12. oktober Cassidy Tvillingene ser aldri på julefilmer vi. Synes du at det kan bli mye mas og stress i julen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober #47909 Del Skrevet 12. oktober Ikke i julen, men før Har du begynt på julegaver enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #47910 Del Skrevet 12. oktober Cassidy Tvillingene stresser aldri med julegaver, for vi kjøper bare julegaver til hverandre. Så vi har god tid. Har du kjøpt noen julegaver ennå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober #47911 Del Skrevet 12. oktober Ingen håper du på snø til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #47912 Del Skrevet 12. oktober Cassidy Tvillingene liker ikke snø, så vi håper nok ikke på det. Gruer du deg til vinteren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober #47913 Del Skrevet 12. oktober Det gjør jeg. Føles jo som det nettopp har vært vinter gleder du deg til våren allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #47914 Del Skrevet 12. oktober Cassidy Tvillingene gleder oss alltid til våren, for det er favorittårstiden vår. Liker du påsken bedre enn julen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober #47915 Del Skrevet 12. oktober Absolutt! har du sjekket når påsken neste år er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 12. oktober #47916 Del Skrevet 12. oktober Det har jeg ikke, påsken er ikke en høytid jeg pleier å bry meg så mye om. Har du spist smågodt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #47917 Del Skrevet 12. oktober Cassidy Tvillingene har spist potetgull i kveld, men vi har ikke spist smågodt. Liker du påsken bedre enn julen?? For det gjør vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober #47918 Del Skrevet 13. oktober Hmm...jeg misliker den nok mindre, men når dagene står helt stille (helligdager) så har jeg vennet meg til å like at ingenting skjer og det er ok. Liker du best å bade et sted hvor det er fin, hvit sandstrand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 13. oktober #47919 Del Skrevet 13. oktober Bare vannet er varmt så bader jeg alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober #47920 Del Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hmm...jeg misliker den nok mindre, men når dagene står helt stille (helligdager) så har jeg vennet meg til å like at ingenting skjer og det er ok. Liker du best å bade et sted hvor det er fin, hvit sandstrand? Cassidy Tvillingene bader helst i bekken i skogen like ved der vi bor om sommeren. Skal du spise en godsøndagsmiddag i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå