Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #47821 Del Skrevet 5. oktober Ikke i kveld heller. Har du full oversikt over alle dagene i året og vet hva vi kan feire litt ekstra, eller gi oppmerksomhet til en god sak...? Kanelbollens dag ble nevnt før her. Jeg liker å feire slike ekstrating som gir mening og gi det litt ekstra lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #47822 Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene er nok litt usikre der både Ciaran og Ciara. Er du trøtt nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #47823 Del Skrevet 5. oktober En cm trøtt, men resten er våken. Er et måltid på denne tiden nattmat eller frokost? Vet du/dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #47824 Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene kaller det frokost, for vi skal spise egg & bacon om noen få strakser.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓 Er du sulten nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #47825 Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):Er du sulten nå?? Er du sulten nå? Det kan jeg love dere at jeg er. Stekt egg og bacon kan jeg kjenne lukten på helt hit! Kan egg spises hver dag syns du/dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #47826 Del Skrevet 5. oktober Det synes Cassidy Tvillingene så absolutt både Ciaran og Ciara. Er du tørst nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #47827 Del Skrevet 5. oktober Det er jeg. Er en halv liter vann en fin mengde å drikke om morgenen for å sette systemet i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #47828 Del Skrevet 5. oktober Det synes Cassidy Tvillingene at er en akkurat passe mengde både Ciaran og Ciara. Skal du snart ha frokostkaffe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 5. oktober #47829 Del Skrevet 5. oktober Det blir nok aftenkaffe Har du lest noe av Arto Paasilinna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #47830 Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene har nok ikke det verken Ciaran eller Ciara. Leser du aviser hver dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober #47831 Del Skrevet 5. oktober Leser Aftenpostens nettavis hver dag har du lest mange bøker i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #47832 Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene har ikke lest bøker på flere år vi. Har du spist potetgull i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 5. oktober #47833 Del Skrevet 5. oktober Jeg elsker potetgull, kunne spist det hver dag, i dag spiste jeg Maarud salt og pepper. Er du fortsatt våken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #47834 Del Skrevet 5. oktober Cassidy Tvillingene er fortsatt våkne, og vi har planer om å være våkne i hele natt. Er du trøtt nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 6. oktober #47835 Del Skrevet 6. oktober Jeg våknet opp av morgendusjen. Er du med i et forbrukerpanel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober #47836 Del Skrevet 6. oktober Ikke i det hele tatt. Vet du hvordan man blir medlem i et forbrukerpanel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #47837 Del Skrevet 6. oktober Det har ikke Cassidy Tvillingene peiling på i det hele tatt, verken Ciaran eller Ciara. Har du lest aviser i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober #47838 Del Skrevet 7. oktober Har lest nettaviser Abonnerer du på en papiravis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober #47839 Del Skrevet 7. oktober Cassidy Tvillingene abonnerer nok ikke på det, verken Ciaran eller Ciara. Abonnerer du på mange nettaviser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober #47840 Del Skrevet 7. oktober Bare Aftenposten Syns du snorking er irriterende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå