LiseTV Skrevet 2. oktober #47801 Del Skrevet 2. oktober Har aldri vert det. Er du glad i kaffe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #47802 Del Skrevet 2. oktober Cassidy Tvillingene er veldig glade i kaffe både Ciaran og Ciara. Drikker du te?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 2. oktober #47803 Del Skrevet 2. oktober Jeg er glad i te. Holder du tekoppen med begge hender samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #47804 Del Skrevet 2. oktober Cassidy Tvillingene holder tekoppene våre med begge hender både Ciaran og Ciara. Liker du varmkokesjokolade?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober #47805 Del Skrevet 3. oktober Det gjør jeg. Har du vært ute grytidlig i dag og snust på kjølig høstluft i nesa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #47806 Del Skrevet 3. oktober Det har Cassidy Tvillingene både Ciaran og Ciara. Liker du kakao?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. oktober #47807 Del Skrevet 3. oktober Min bestefar lagde verdens beste kakao på iskalde vinterdager, men andres kakao er også drikkende. Har du brukt en samovar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 3. oktober #47808 Del Skrevet 3. oktober Det har jeg aldri brukt, måtte google for å finne ut hva det var. Har du Airfryer hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #47809 Del Skrevet 3. oktober Det har ikke Cassidy Tvillingene hjemme hos oss. Har du vært på jobb i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 4. oktober #47810 Del Skrevet 4. oktober Har aldri vert det. Er du glad i kaffe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #47811 Del Skrevet 4. oktober Det er jeg. Veldig glad og i akkurat påasse mengder. Skal du drikke alkohol til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #47812 Del Skrevet 4. oktober Cassidy Tvillingene drikker aldri alkohol, så det skal vi ikke. Skal du spise iskrem i helgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 4. oktober #47813 Del Skrevet 4. oktober Det har jeg ingen planer om Skal du se den nye joker-filmen med Joaquin Phoenix og Lady Gaga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #47814 Del Skrevet 4. oktober Cassidy Tvillingene har nok ingen planer om det foreløpig verken Ciaran eller Ciara. Skal du på pub i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #47815 Del Skrevet 4. oktober Så absolutt ikke i kveld heller. Skal du logge av nå for å spise kveldsmat sånn som jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #47816 Del Skrevet 4. oktober Det skal ikke Cassidy Tvillingene, for vi har allerede spist kveldsmat/sen middag nå i sted. Skal du lage deg skikkelig god kveldsmat i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #47817 Del Skrevet 4. oktober Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det skal ikke Cassidy Tvillingene, for vi har allerede spist kveldsmat/sen middag nå i sted. Skal du lage deg skikkelig god kveldsmat i kveld?? Potetmos og pølser etc. Kan dere fortelle hva dere /du spiste sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #47818 Del Skrevet 4. oktober Cassidy Tvillingene spiste hamburgere og pommes frites i sted.🍔🍔🍟🍟og vi drakk brus til.🥤🥤 Skal du se på tv i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 4. oktober #47819 Del Skrevet 4. oktober Jeg skal se NM i gjemsel, på NRK i kveld. Har du spist kanelboller i dag, på kanelbollens dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #47820 Del Skrevet 4. oktober Det har nok ikke Cassidy Tvillingene verken Ciaran eller Ciara. Skal du spise taco i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå