Yellow Eye Skrevet 18. september #47761 Del Skrevet 18. september Er mulig det har begynt, men jeg har ikke sett noen høstfarger enda. Ser du fram til 2025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #47762 Del Skrevet 18. september Cassidy Tvillingene håper at 2025 ikke blir et så altfor verst år både Ciaran og Ciara. Har du planer for 2025?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 19. september #47763 Del Skrevet 19. september Ingen store planer for 2025 , bortsett jeg skal til Roma igjen og fyller 40 skal du få barn i 2025 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #47764 Del Skrevet 19. september Cassidy Tvillingene har ingen planer om å få barn i 2025 eller senere verken Ciaran eller Ciara. Har du noen nyttårsforsetter for 2025?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 19. september #47765 Del Skrevet 19. september Ikke egentlig. Liker du å lage mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #47766 Del Skrevet 19. september Cassidy Tvillingene liker godt å lage mat både Ciaran og Ciara. Liker du å bake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 20. september #47767 Del Skrevet 20. september Jeg misliker det ikke Har du fast kaffekopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #47768 Del Skrevet 20. september Jeg har mange fargerike enslige kopper som jeg sirkulerer mellom. Må man ha et "pent sett" til 6 pers. av alt man har i kjøkkenskapene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september #47769 Del Skrevet 20. september Cassidy Tvillingene tror ikke det vi, verken Ciaran eller Ciara. Har du spist lunsj nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 22. september #47770 Del Skrevet 22. september Det er dor tidleg Liker du vilt kjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #47771 Del Skrevet 22. september Cassidy Tvillingene er veldig glade i vilt kjøtt både Ciaran og Ciara. Er du opptatt av å spise kortreistmat og økologiskmat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 22. september #47772 Del Skrevet 22. september Det er jeg, veldig viktig og støtte kortreist mat, økologisk er ikke så viktig for meg Synes du Høner er søte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #47773 Del Skrevet 22. september Cassidy Tvillingene vet ikke med høner, men vi synes at kyllinger er søte både Ciaran og Ciara. Dyrker du egne grønnsaker i hagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 22. september #47774 Del Skrevet 22. september Gjør ikke det Er du i stand til og ha en mening din tvilling ikke har ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 22. september #47775 Del Skrevet 22. september Har ikke noen tvilling Snakker du med deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #47776 Del Skrevet 22. september Cassidy Tvillingene snakker både med oss selv og hverandre vi Ciaran og Ciara. Hører du på musikk nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. september #47777 Del Skrevet 23. september Hører sjelden på musikk. Har du spist noe kjøtt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. september #47778 Del Skrevet 23. september (endret) Ikke enda. Har du sendt en melding til feil person? Endret 23. september av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 23. september #47779 Del Skrevet 23. september Det har jeg gjort flere gang. Har du blitt vekket av brannalarmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #47780 Del Skrevet 23. september Det har ikke Cassidy Tvillingene blitt verken Ciaran eller Ciara. Har du blitt vekket av høy musikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå