Nadya Skrevet 13. juli #47481 Del Skrevet 13. juli Jeg skal besøke min storesøster som bor sørpå neste helg Kan du spikke seljefløyte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juli #47482 Del Skrevet 13. juli Det har dessverre ikke Cassidy Tvillingene lært oss verken Ciaran eller Ciara. Dyrker du egne grønnsaker i hagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 13. juli #47483 Del Skrevet 13. juli Jeg dyrker ingenting, men det kommer opp rabarbra og kvann helt av seg selv. Tror du Jens Stoltenberg blir statsminister igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juli #47484 Del Skrevet 13. juli Det har ikke Cassidy Tvillingene tenkt så veldig mye på, verken Ciaran eller Ciara. Er du religiøs?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. juli #47485 Del Skrevet 13. juli Til en viss grad. Fikk du gode karakterer på skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juli #47486 Del Skrevet 13. juli Cassidy Tvillingene fikk elendige karakterer på skolen både Ciaran og Ciara, fordi vi skulket mye og ofte kom i bråk med lærere og andre elever. Trivdes du på skolen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. juli #47487 Del Skrevet 13. juli Ikke i det hele tatt, ble utestengt og mobbet under hele oppveksten. Så jeg skulket også mye. Har du planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 13. juli #47488 Del Skrevet 13. juli Jeg skal late meg i dag og spise lørdagsgodt Håper du England vinner EM-finalen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 13. juli #47489 Del Skrevet 13. juli Jeg ser ikke på EM, men håper Spania vinner. Er det fint vær hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juli #47490 Del Skrevet 13. juli Cassidy Tvillingene synes at det har vært litt for fint vær hos oss i dag. Har det vært varmt hos deg i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. juli #47491 Del Skrevet 13. juli Ganske varmt og klamt. Har du gått tur i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. juli #47492 Del Skrevet 13. juli Det har jeg Har du spist godtesnop idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juli #47493 Del Skrevet 13. juli Det har Cassidy Tvillingene spist i haugevis både Ciaran og Ciara. Har du spist potetgull i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 14. juli #47494 Del Skrevet 14. juli Jeg spiste ikke potetgull i går, men skal spise popcorn i kveld. Har du en hobby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. juli #47495 Del Skrevet 14. juli Har alt for mange! Er du interessert i biler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 14. juli #47496 Del Skrevet 14. juli På ingen måte, men jeg så av og til Top Gear og ble underholdt. Bruker du olabukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 14. juli #47497 Del Skrevet 14. juli Jeg bruker jeans Visste du at mobile bredbånd kan være mye raskere enn stasjonære bredbånd i noen tilfeller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli #47498 Del Skrevet 14. juli Det har Cassidy Tvillingene hørt både Ciaran og Ciara. Er du ofte snopesyk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. juli #47499 Del Skrevet 14. juli Ikke egentlig Er du ofte sarkastisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juli #47500 Del Skrevet 14. juli Litt for ofte 😂 har det regnet hos deg idag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå