StinkySocks Skrevet 4. mai #47221 Del Skrevet 4. mai er ikke det. har du høydeskrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mai #47222 Del Skrevet 4. mai Cassidy Tvillingene er ikke livredde for høyder verken Ciaran eller Ciara, men vi er heller ikke så glade i høyder noen av oss. Er du mørkredd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 5. mai #47223 Del Skrevet 5. mai er ikke det. kjøper du ofte is fra Isbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #47224 Del Skrevet 5. mai Aldri. Har tenkt på det når jeg hører bilmusikken, men den er borte før jeg får summet meg. Er virkelig isbil-iskremen en god type is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 5. mai #47225 Del Skrevet 5. mai Er vel nøyaktig samme type iskrem, som hos dagligvarebutikkene. 😁 Har du noen gang gått arbeidsløs over lengre tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 5. mai #47226 Del Skrevet 5. mai Det er jeg ikke, synes de er kule Liker du/dere Mot i brøstet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #47227 Del Skrevet 5. mai Cassidy Tvillingene har aldri sett på det verken Ciaran eller Cia Liker du tegneserier?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 5. mai #47228 Del Skrevet 5. mai Jeg har tidligere vært stor fan av Tommy & Tigern Har du vunnet en medalje i noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #47229 Del Skrevet 5. mai (endret) Det har jeg. Til og med topplassering. Lurer du fælt på hva det dreier seg om nå? Hum? Endret 5. mai av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #47230 Del Skrevet 5. mai Det hender at Cassidy Tvillingene lurer på det, både Ciaran og Ciara. Er du trøtt nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. mai #47231 Del Skrevet 5. mai Ganske Skal du drikke deg snydens kanakas på 17.mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #47232 Del Skrevet 5. mai Det har Cassidy Tvillingene ingen planer om verken Ciaran eller Ciara, siden ingen av oss drikker alkohol. Skal du spise mange pølser og is og drikke mye brus på 17.mai?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 6. mai #47233 Del Skrevet 6. mai Jeg skal iallfall ha én soft-is med sur jordbærstrø. Har du folkedrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai #47234 Del Skrevet 6. mai Cassidy Tvillingene har ikke festdrakter verken Ciaran eller Ciara. Har du bunad?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7. mai #47235 Del Skrevet 7. mai Jeg skulle ønske jeg hadde det Er du tilhenger av en politisk ideologi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 7. mai #47236 Del Skrevet 7. mai Nadya skrev (13 minutter siden): Jeg skulle ønske jeg hadde det Er du tilhenger av en politisk ideologi? Jeg kan være pragmatisk, men vet hvilken retning jeg ønsker Har du vært politisk aktiv, med verv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #47237 Del Skrevet 7. mai Det har aldri Cassidy Tvillingene vært verken Ciaran eller Ciara. Er du politisk aktiv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai #47238 Del Skrevet 7. mai Ikke i det hele tatt. Har du hatt folk rundt deg som har forsøkt å dra deg med inn i politikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #47239 Del Skrevet 7. mai Det har heldigvis aldri Cassidy Tvillingene hatt verken Ciaran eller Ciara. Er du kaffetørst nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. mai #47240 Del Skrevet 7. mai Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Det har heldigvis aldri Cassidy Tvillingene hatt verken Ciaran eller Ciara. Er du kaffetørst nå?? Jeg har drukket iskaffe idag med sånne små svarte gelekuler med kaffe inni. Det var artig. De poppa i munnen når jeg tygde på dem. Liker du at ting popper i munnen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå