FlowahPowah Skrevet 26. april #47181 Del Skrevet 26. april Ekstremt, det er veldig slitsomt Liker du best å være i førersetet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #47182 Del Skrevet 26. april Cassidy Tvillingene liker best å sitte bak når vi er i bil både Ciaran og Ciara. Liker du å reise med tog?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. april #47183 Del Skrevet 26. april Sånn passe, men bare hvis det er i rute Liker du sushi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #47184 Del Skrevet 26. april Cassidy Tvillingene elsker sushi både Ciaran og Ciara. Liker du rakfisk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april #47185 Del Skrevet 27. april Har aldri smakt, men liker ikke lukta, så jeg tror ikke at jeg gjør det. Har du smakt gammelost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 27. april #47186 Del Skrevet 27. april Nok med lukten. Liker du opera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april #47187 Del Skrevet 27. april Det gjør jeg. Har du vært på skikkelig operaforestilling noen gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 27. april #47188 Del Skrevet 27. april Det har jeg Syns du operahuset i Oslo er vakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #47189 Del Skrevet 27. april Cassidy Tvillingene har aldri vært i det huset verken Ciaran eller Ciara, men vi synes at det ser fint ut ut ifra bilder vi har sett av det. Liker du å lese bøker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 27. april #47190 Del Skrevet 27. april klart det!! har du vært innvolvert i snøball-kriger etter at du ble voksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #47191 Del Skrevet 27. april (endret) Det har ikke Cassidy Tvillingene bygd, verken Ciaran eller Ciara. Har du bygd snøhule etter at du ble voksen?? Endret 27. april av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 27. april #47192 Del Skrevet 27. april det har jeg aldri. har du noen gang skutt med pil og bue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #47193 Del Skrevet 27. april Det har Cassidy Tvillingene skutt med både Ciaran og Ciara. Har du noen gang skutt med luftpistol eller luftgevær?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 28. april #47194 Del Skrevet 28. april Mange ganger, blir ikke 17. mai uten🥳 Har du noen gang blitt skutt på med softgun e.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 28. april #47195 Del Skrevet 28. april heldigvis ikke! lager du ofte lapskaus til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 28. april #47196 Del Skrevet 28. april (endret) Det gjør jeg ikke ofte. Ville du klare deg en hel dag uten en tur ut? Endret 28. april av LilleMy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 28. april #47197 Del Skrevet 28. april Lite sannsynlig, med mindre jeg er skikkelig syk Er den beste festen oftest på kjøkkenet(kontra i stuen)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 28. april #47198 Del Skrevet 28. april Det er mitt inntrykk i alle fall. Skal du spise noe digg til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 28. april #47199 Del Skrevet 28. april LilleMy skrev (2 timer siden): Det er mitt inntrykk i alle fall. Skal du spise noe digg til middag i dag? Hadde veldig god middag. Har du fint vær hos seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april #47200 Del Skrevet 28. april Cassidy Tvillingene har overskyet oppholdsvær her hos oss i Bergen i kveld vi Ciaran og Ciara. Regner det ute der du bor nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå