StinkySocks Skrevet 23. april #47141 Del Skrevet 23. april klart det. bruker du pysjamas når du sover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 23. april #47142 Del Skrevet 23. april Jeg har natt tøy som består av en skjorte som ikke originalt var pyjamas skjorte og bukse som ikke originalt var pyjamasbukse. Men de ser ut som pyjamas og er veldig gode å sove i. Så har blitt pyjamas. Bor du i innlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. april #47143 Del Skrevet 23. april Cassidy Tvillingene bor ikke i innlandet verken Ciaran og Ciara, vi bor like utenfor Bergen sentrum. Eier du en hytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 23. april #47144 Del Skrevet 23. april Jeg er heldig og eier en hytte🥰 Skal du til «syden» i sommer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 23. april #47145 Del Skrevet 23. april tviler på det. fryser du ofte på føttene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 23. april #47146 Del Skrevet 23. april Har stinkende sokker på, det hjelper Liker du å få støt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 23. april #47147 Del Skrevet 23. april Hele jeg fryser titt og ofte. Har du gressplen du må klippe om sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 23. april #47148 Del Skrevet 23. april ikke i det hele tatt. er du flink til å bruke solkrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 23. april #47149 Del Skrevet 23. april Bare på deler som ikke så ofte får sol Er solbriller pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. april #47150 Del Skrevet 23. april (endret) Cassidy Tvillingene synes at solbrikker er helt greie, både Ciaran og Ciara. Har du ferieplaner til sommeren?? Endret 23. april av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april #47151 Del Skrevet 24. april Så absolutt ikke, men det kan hende at det blir en dagstur eller to i det stille. Liker du aller best å få komme hjem og legge deg i din egen seng etter en slik liten utflukt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 24. april #47152 Del Skrevet 24. april En dagstur er altfor kort til at jeg lengter hjem til min egen seng. Liker du deg best alene i sengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april #47153 Del Skrevet 24. april Absolutt. Er en 70 cm smal seng nok for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 24. april #47154 Del Skrevet 24. april Jeg er liten og får plass i mindre senger enn det, men det er greit å ha større seng for andre anledninger. Har du noen spennende i nattbordskuffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april #47155 Del Skrevet 24. april Jeg aner i hvilken retning du vil styre samtalen og må svare benektende på det. Liker du å spørre om på-kanten-ting i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 24. april #47156 Del Skrevet 24. april Innimellom, jeg synes mange av spørsmålene og svarene her ofte blir litt kjedelige. Er det feil av meg å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april #47157 Del Skrevet 24. april Det står du helt fritt til. Er det feil av meg å omgå vinklingen og svare rett frem og muligens kjedelig om jeg vil det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 24. april #47158 Del Skrevet 24. april Så lenge du ikke svarer j-ordet eller n-ordet kan du gjøre som du vil😄 Hender det at du pynter på sannheten på nett for å gjøre seg selv mer spennende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jomfru fra Bergen Skrevet 24. april #47159 Del Skrevet 24. april det hender noen ganger kan du slå hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 24. april #47160 Del Skrevet 24. april Jeg kan, men fikk vondt i hånda. Nå sparker jeg i de i stedet. Liker du dad jokes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå