Kryneren Skrevet 5. mars #47041 Del Skrevet 5. mars Har et jevnt godt humør tror jeg. Har du noen gang hatt lyst til å slå til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mars #47042 Del Skrevet 5. mars Cassidy Tvillingene slo ofte til mobberne som mobbet oss på skolen da vi var barn vi Ciaran og Ciara. Hender det at du blir så sint og frustrert at du skriker og banner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 6. mars #47043 Del Skrevet 6. mars Aldri, men skulle ønske jeg gjorde fordi jeg føler meg helt låst inn tvunget til å.være høflig og snill mot alle som er slemme mot meg. Eneste jeg kan gjøre er å se strengt på de og være super snill. Syntes du Trump er den beste kandidat for å.styre USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mars #47044 Del Skrevet 6. mars Cassidy Tvillingene håper ikke at Trump blir USA sin neste president verken Ciaran og Ciara. Er du interessert i politikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 6. mars #47045 Del Skrevet 6. mars Jeg har alltid fulgt med på politikk inn-og utland. Har du vært politisk aktiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mars #47046 Del Skrevet 6. mars Det har Cassidy Tvillingene aldri vært, verken Ciaran eller Ciara. Har du vært medlem av et politisk parti?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 7. april #47047 Del Skrevet 7. april aldri. sliter du ofte med flass i håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #47048 Del Skrevet 7. april Det hender at Cassidy Tvillingene sliter med det både Ciaran og Ciara. Har du vært plaget med øreeksem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 7. april #47049 Del Skrevet 7. april ikke så vidt jeg vet, heldigvis. spiser du ofte mat som inneholder mye krydder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 7. april #47050 Del Skrevet 7. april StinkySocks skrev (1 minutt siden): ikke så vidt jeg vet, heldigvis. spiser du ofte mat som inneholder mye krydder? Ikke hva jeg kan unngå det. Har du ofte fredagstaco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 7. april #47051 Del Skrevet 7. april Kryneren skrev (3 minutter siden): Ikke hva jeg kan unngå det. Har du ofte fredagstaco? Spiser taco en gang i blant. Men ikke nødvendigvis på fredager. Har du noen gang forsøkt fiskekaker på pizza? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 7. april #47052 Del Skrevet 7. april Det har jeg ikke, og det høres ikke ut som noe jeg vil prøve 😝 Liker du ananas på pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #47053 Del Skrevet 7. april Cassidy Tvillingene elsker ananas på pizza både Ciaran og Ciara. Liker du sjampinjong på pizza?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 7. april #47054 Del Skrevet 7. april Liker ikke sopp Foretrekker du sjokolade fremfor chips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #47055 Del Skrevet 7. april Cassidy Tvillingene liker chips mye bedre enn sjokolade både Ciaran og Ciara. Liker du bacon?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 7. april #47056 Del Skrevet 7. april Veldig godt! Pleier du å spise egg til frokost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #47057 Del Skrevet 7. april Cassidy Tvillingene spiser speilegg & bacon til frokost hver lørdag og søndag både Ciaran og Ciara. Liker du pasta?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 7. april #47058 Del Skrevet 7. april Elsker pasta, spiser det ofte Er du interessert i sport? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #47059 Del Skrevet 7. april Cassidy Tvillingene er sånn passelig interesserte i sport både Ciaran og Ciara. Liker du å spise ris?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 8. april #47060 Del Skrevet 8. april (endret) Det gjør jeg ikke Har du ødelagt døgnrytmen? Endret 8. april av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå