Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #46961 Del Skrevet 1. februar Cassidy Tvillingene synes at vi har bra syn både Ciaran og Ciara. Hvordan er hørselen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 1. februar #46962 Del Skrevet 1. februar Grei nok den. Liker du å spise banan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #46963 Del Skrevet 1. februar Cassidy Tvillingene liker veldig godt å spise banan både Ciaran og Ciara. Liker du Banansplitt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 2. februar #46964 Del Skrevet 2. februar Banansplit er digg, lenge siden jeg har spist det😋😋😋 pleide å lage det av og til. Er du redd for å få diabetes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #46965 Del Skrevet 2. februar Cassidy Tvillingene er ikke redde for det verken Ciaran eller Ciara. Har du noen fobier?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar #46966 Del Skrevet 6. februar Talassofobi tror jeg er den eneste Sov du godt i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #46967 Del Skrevet 6. februar Cassidy Tvillingene er våkne om nettene, så vi sov nok ikke i natt, verken Ciaran eller Ciara. Er du trøtt nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 6. februar #46968 Del Skrevet 6. februar heldigvis ikke. leser du ofte bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #46969 Del Skrevet 6. februar Cassidy Tvillingene har ikke lest bøker siden vi var 10 år gamle, verken Ciaran og Ciara. Leser du ofte aviser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 6. februar #46970 Del Skrevet 6. februar nesten hver dag. hører du ofte på radio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #46971 Del Skrevet 6. februar Cassidy Tvillingene hører på radio hver dag både Ciaran og Ciara. Ser du ofte på tv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 6. februar #46972 Del Skrevet 6. februar veldig sjeldent. får du ofte hull i sokkene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar #46973 Del Skrevet 6. februar Cassidy Tvillingene får ganske ofte hull i sokkene våre både Ciaran og Ciara. Reparerer du hull som er i sokkene dine?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 10. februar #46974 Del Skrevet 10. februar Det kan jeg ikke. Kan du bruke en symaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 10. februar #46975 Del Skrevet 10. februar tror ikke det. har du noen kjæledyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar #46976 Del Skrevet 10. februar Dessverre ikke. Kunne du ha tenkt deg et pinnedyr som kjæledyr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar #46977 Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene kunne godt tenkt oss pinnedyr som kjæledyr både Ciaran og Ciara. Kunne du tenkt deg å ha kaniner som kjæledyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #46978 Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara skrev (På 10.2.2024 den 13.04): Cassidy Tvillingene kunne godt tenkt oss pinnedyr som kjæledyr både Ciaran og Ciara. Kunne du tenkt deg å ha kaniner som kjæledyr?? Jeg er allergisk.... Synes de er myke å ta på da.... Liker du dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #46979 Del Skrevet 14. februar (endret) Irak skrev (2 timer siden): Jeg er allergisk.... Synes de er myke å ta på da.... Liker du dyr? Det kommer an på hva slags. Glad i katter Har du lagt sommerplaner? Endret 14. februar av Kryneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. februar #46980 Del Skrevet 14. februar Kryneren skrev (1 minutt siden): Det kommer an på hva slags. Glad i katter Har du lagt sommerplaner? Jeg legger ikke planer 🤣🤣🤣 Og de jeg evt legger er til for å endres 😉. Tar det som det kommer.... Liker best det 👌. Er glad i å reise da 😉. Trenger ikke å reise så langt heller.... Liker å kjøre bil 👌. For da kan man høre på mye gøy musikk langs landeveien 🤣🤣🤣. Er du glad i musikk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå