Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #46801 Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene sier det sånn: Ciaran synes at Ciara er modig, og Ciara synes at Ciaran er modig. Synes du selv at du er klok?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. januar #46802 Del Skrevet 8. januar Jeg har mine øyeblikk med den tanken. Er det kaldt hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #46803 Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene har bare 7 Minusgrader her i Bergen nå, vi Ciaran og Ciara. Så vi er ikke bland de som har det kaldest. Er du lei av kulden nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 8. januar #46804 Del Skrevet 8. januar Jeg har vært lei av kulden i flere uker nå. Har du lest noen spennende bøker i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. januar #46805 Del Skrevet 8. januar Leser ikke bøker. Har du vert på ski i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 8. januar #46806 Del Skrevet 8. januar Jeg har ikke gått på ski på flere år nå. Har du noen gang kjørt snowboard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #46807 Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene har aldri kjørt snowboard før verken Ciaran eller Ciara. Har du noen gang konkurrert i skisport?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. januar #46808 Del Skrevet 8. januar Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har aldri kjørt snowboard før verken Ciaran eller Ciara. Har du noen gang konkurrert i skisport?? Angels be flying out me arse før jeg stiller til start i en skirelatert konkurranse. Har du gamblet og vunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #46809 Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene har aldri gamblet eller vunnet verken Ciaran eller Ciara. Liker du å konkurrere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 9. januar #46810 Del Skrevet 9. januar Det er ikke noe for meg. Liker du hvitløk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #46811 Del Skrevet 9. januar Cassidy Tvillingene liker veldig godt hvitløk både Ciaran og Ciara. Liker du chili?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 9. januar #46812 Del Skrevet 9. januar er vel OK det. tygger du ofte tyggegummi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. januar #46813 Del Skrevet 9. januar Cassidy Tvillingene tygger ofte tyggegummi både Ciaran og Ciara. Småspiser du ofte snop?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar #46814 Del Skrevet 10. januar Det nekter jeg å svare på Er du sulten du og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #46815 Del Skrevet 10. januar Cassidy Tvillingene er nok litt sultne nå både Ciaran og Ciara. Er du tørst nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #46816 Del Skrevet 12. januar @Handsomegorilla må også stille et spørsmål til neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #46817 Del Skrevet 12. januar Handsomegorilla skrev (1 minutt siden): er du en luring? Så absolutt. (ikke lov til å svare ja eller nei her heller...for da har vi "tapt" liksom) Forsto du lekens regler enkelt og greit der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #46818 Del Skrevet 12. januar Handsomegorilla skrev (21 minutter siden): jauda tror det Du svarte JA der og må i skammekroken. Må alltid både svare OG levere et nytt spørsmål som vi potensielt kan svare ja eller nei på. Spørsmål: forsto du det nå? (svar noe annet enn ja og nei) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #46819 Del Skrevet 12. januar Cassidy Tvillingene er også tørste nå både Ciaran og Ciara. Har du spist snop i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jomfru fra Bergen Skrevet 15. januar #46820 Del Skrevet 15. januar Det har jeg glemt å gjøre. Søren også. Har du drukket kaffe idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå