Gå til innhold

Ikke lov å svare ja eller nei!

Marpessa

Anbefalte innlegg

Synes faktisk ikke det for egen del, for jeg (og mange med meg) har nå en mye vanskeligere hverdag. Skulle virkelig ønske det ble holdt restriksjoner fremdeles på sykehus, apotek og legekontor som et minimum. Men, har jo ikke noen problemer med å forstå at folk ellers er glade for det.

Føler du deg av til som om du er fra en annen planet?

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt om  jeg forstår spørsmålet :fnise: Om du mener om jeg vet hvilken dag det er og hvor jeg er så joda vet jo det :Nikke: :ler:

Har du noen soennende planer for dagen?

Endret av Rumle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med gjøremålene og de inkluderte et cafèbesøk til sist...med kaffe og ...napoleonskake...som en snill og velmenende person plutselig hadde tryllet frem. Jeg kunne ikke virke som at jeg hadde vokst opp under en rot, så jeg sa jatakk og to imot. :spise: 

Skal noe i morgen og til fredag. Kanskje også en utstilling i helga, men for tidlig å vite sikkert nu. 

Kunne du ha tenkt deg å se litt kunst i helga? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk ikke. :klo: De meldte grått, men sola skinner greit igjennom fra tid til annen. 

Holder du et øye med nattetempen nå utover høsten og jubler litt når det begynner å bli kjølig? :hoppe: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først har funnet meg i at det ikke er mere sommer, så er det deilig med kjøligere temperaturer. Det er så deilig å stå opp til en frisk og crisp høstmorgen, med frost på takene og som i vinduet (som det har vært her de siste 2 dagene) :Nikke:

Liker du å gjemme deg i sofakroken, med en kopp med noe godt og en bok når kveldene blir mørkere og lengere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vurdert det, men usikker på hvilken det skulle vært.

Har du hatt adventskalender i voksen alder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt herlig ❤️

Hva synes du om One night stand?

ops sorry ,svarte feil, svarte om om jeg synes det var deilig korona tiltakene var over

Endret av cas12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (39 minutter siden):

Jeg har hatt, men ingen spesielle planer om noen i år.

Skal du noe i morgen som du gleder deg til?

Pappa er 66 år , så blir fering av han med pizza og bløtkake, det blir koselig :)

er det noe spennende som skjer i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg ser ikke på, orker ikke engasjere meg lenger, for da blir jeg så engasjert at det er vondt, og kan bli så irritert på deltagere.

Er det igjen løv på trærne hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg har gjort av hagearbeid er gressklipping og løvraking, og det syns jeg er kjedelig.

Har du vært på en "blind date"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...