fiole Skrevet 6. april 2018 #37441 Del Skrevet 6. april 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Ikke for Rumler dessverre Går det kanskje an å ha vaniljekrem og friske jordbær oppi i stedet? De der skjellene er mulig å fylle med hva som helst. Søtt eller salt. Greit sånn. Ble du litt måsnacksen som meg nå, midt i natten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2018 #37442 Del Skrevet 6. april 2018 Det gjorde jeg og er det fremdeles selv om det er midt på dagen....eller morgenen. 7 timer siden, Rumle skrev: Kan ikke strikke noe som helst Rumle....har du virkelig ikke satt i gang med det prosjektet ennå...hum? Hva med hekling da? Det kan du vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2018 #37443 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) På 6.4.2018 den 9.26, Hoppetaujenta skrev: Det gjorde jeg og er det fremdeles selv om det er midt på dagen....eller morgenen. Rumle....har du virkelig ikke satt i gang med det prosjektet ennå...hum? Hva med hekling da? Det kan du vel? kan bare de enkleste maskene. Prøvde å hekle en gryteklut en gang. Det endte opp som en noe spesiell afro-hatt til Rumlekatten, som for det første ikke har afro og som, for det andre, ikke var spesielt imponert over heklekunnskapene mine .. for å si det mildt Skulle ikke du lære meg det, hæ?! Endret 8. april 2018 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2018 #37444 Del Skrevet 8. april 2018 Bare kom her så skal jeg lære deg det, men da må du bo her litt altså...for en kan ikke lære alt på en gang. Når jeg nå tenker litt på akkurat det der; har ikke du mottatt FINE linker med steg for steg-fremgangsmåter fra meg, humm? Hvor ble det av forsøkene dine der om jeg tør spørre? Uansett er det "enkle masker" som når en gjentar dem lenge nok, blir til et plagg. Det er bare å starte, Rumle. Har du sett en håndarbeidsmodell av noe som du gjerne ville hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. april 2018 #37445 Del Skrevet 8. april 2018 Har ikke det. Syns du det er vanskelig å komme på nye spørsmål ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. april 2018 #37446 Del Skrevet 8. april 2018 For det meste lett Leser du bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. april 2018 #37447 Del Skrevet 8. april 2018 Hører helst på lydbøker. Hører på på noen faste podcaster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2018 #37448 Del Skrevet 8. april 2018 Ingen. Følger du oppmerksomt med på alle nyheter om de kongelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2018 #37449 Del Skrevet 8. april 2018 Jeg følger med, men får nok ikke med meg alt. Gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2018 #37450 Del Skrevet 8. april 2018 Ikke i det hele tatt. Jeg er anti-kongelig. Er du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2018 #37451 Del Skrevet 8. april 2018 Absolutt ikke Har du hatt en fin søndag så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. april 2018 #37452 Del Skrevet 8. april 2018 Jeg har nettopp slept meg ut av sengen så har ikke gjort meg opp en mening. Stod du opp tidlig i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2018 #37453 Del Skrevet 8. april 2018 Nei, ganske sent. Har du sett noen vårtegn utenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. april 2018 #37454 Del Skrevet 8. april 2018 Det regnet, så sluddet det, må snør det.. ellers er det kunn at det minker litt på mengden snøen, og litt vårlig pipper innimellom. Ingen blomster eller noe. Tror du der er bart på 17.mai hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2018 #37455 Del Skrevet 8. april 2018 Det regner jeg da sterkt med. Er så og si bart her nå. Hender det at det er snø på 17.mai der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. april 2018 #37456 Del Skrevet 8. april 2018 Det hender seg at det ligger igjen litt i skogen, men har og kommet snøfall i mai, da helst som sludd. Stod 1.mai og heiste flagg i skikkelig snøvær for noen år siden. Går du ut og ser på livet på 17.mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2018 #37457 Del Skrevet 8. april 2018 Pleier ikke det. Har du faste 17. mai tradisjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. april 2018 #37458 Del Skrevet 8. april 2018 Pleier å pakke sekken, ha på gode turklær og ut å gå. Lager ofte noe god niste og kake å ta med. Og flagg på sekken da. Nå er det mange som har barn og må møte på skole osv, så vi er ikke så mange lenger. Har du tradisjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2018 #37459 Del Skrevet 8. april 2018 Så fin tradisjon Nja, jeg har i grunnen ikke så mange faste tradisjoner jeg følger lenger. Har du bunad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. april 2018 #37460 Del Skrevet 8. april 2018 Østerdalsbunad. Men litt annerledes vest. Bruker ikke lua. Har du bunad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå