Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2018 #37281 Del Skrevet 31. mars 2018 Selvfølgelig. Har du truffet på folk som sier at "nattkjole/pyamas må du slutte å ha på deg om natten"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 31. mars 2018 #37282 Del Skrevet 31. mars 2018 Det har jeg ikke Er du av de som sverger til å sove med åpent vindu året rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2018 #37283 Del Skrevet 31. mars 2018 Ikke hele året rundt, men når det kjennes greit å ha det åpent...da har jeg ei lita glipe der. Jeg sover søtt med to dyner og lue; ser du for deg et slags bilde nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 31. mars 2018 #37284 Del Skrevet 31. mars 2018 Nifst Liker du å gå i høyhelte sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2018 #37285 Del Skrevet 31. mars 2018 Det gjør jeg ikke. Frister det med pølse og potetmos i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juni7 Skrevet 31. mars 2018 #37286 Del Skrevet 31. mars 2018 Absolutt ikke. Passer det med en spasertur i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 31. mars 2018 #37287 Del Skrevet 31. mars 2018 Passer sånn ca. 12.00. Kommer du å spaserer med meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2018 #37288 Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Jeg har ingen planer klokken 12.00 så jeg kan vel alltids ta deg ut på en liten luftetur, ja. Må jeg ta med meg noe? Endret 31. mars 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 31. mars 2018 #37289 Del Skrevet 31. mars 2018 Det er greit å ta med en tyggeleke, tilfelle jeg blir litt vilter. Liker du å gå tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 31. mars 2018 #37290 Del Skrevet 31. mars 2018 På 30.10.2015 den 2.00, Nietsoj skrev: hehehe, jeg foretrekker å være veldig naken når jeg dusjer, det er bare så vidunderlig. Har prøvd å dusje med badebuksa på i utlendighet og det føltes ikke bra. Sover du naken?? Ja, nesten alltid! Hvis den varme mannen min er bortreist, bruker jeg pysj. Snikspiser du søtsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2018 #37291 Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) *notert* Det gjør jeg, men gjør det ikke så veldig ofte. Hva med deg? Endret 31. mars 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2018 #37292 Del Skrevet 31. mars 2018 Akkurat nå, Eneri skrev: Ja, nesten alltid! Hvis den varme mannen min er bortreist, bruker jeg pysj. Snikspiser du søtsaker? Hva mener du? Har du noen påskesnopfavoritter du bare MÅ ha hver påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 31. mars 2018 #37293 Del Skrevet 31. mars 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Hva mener du? Har du noen påskesnopfavoritter du bare MÅ ha hver påske? Kvikklunsj er et must, såklart. Ellers er jeg (dessverre!!) fornøyd med all slags godteri... 🤪 Hva liker du best av jul og påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2018 #37294 Del Skrevet 31. mars 2018 Akkurat nå, Eneri skrev: Kvikklunsj er et must, såklart. Ellers er jeg (dessverre!!) fornøyd med all slags godteri... 🤪 Hva liker du best av jul og påske? Liker begge deler, på hver sin måte. Men, hvis jeg skal være helt ærlig, liker jeg nok aller best forventningen om det som skal komme, både før jul og påske 😊 Synes du vinteren har vært veldig lang i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 31. mars 2018 #37295 Del Skrevet 31. mars 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Liker begge deler, på hver sin måte. Men, hvis jeg skal være helt ærlig, liker jeg nok aller best forventningen om det som skal komme, både før jul og påske 😊 Synes du vinteren har vært veldig lang i år? Vinteren tar liksom aldri slutt i år. Har vært uvanlig kald og stabil vinter i år her jeg bor, det er ikke vanlig med så kaldt som minus 10 over lange perioder her. Leeengter etter vår... Hva er din favoritt-årstid, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2018 #37296 Del Skrevet 31. mars 2018 Akkurat nå, Eneri skrev: Vinteren tar liksom aldri slutt i år. Har vært uvanlig kald og stabil vinter i år her jeg bor, det er ikke vanlig med så kaldt som minus 10 over lange perioder her. Leeengter etter vår... Hva er din favoritt-årstid, og hvorfor? Hmm det er nok våren, fordi alt starter på nytt. Nye muligheter. Og det trenger vi jo alle. Om og om igjen Hva er din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 31. mars 2018 #37297 Del Skrevet 31. mars 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Hmm det er nok våren, fordi alt starter på nytt. Nye muligheter. Og det trenger vi jo alle. Om og om igjen Hva er din favoritt? Hver årstid (unntatt vinteren...) har sin sjarm. Våren med varmere vær, fugleliv og ting som gror, hytta ved sjøen som kan åpnes etter vinteren... Så sommeren med mye fri og mange forventninger. Men liker nok høsten best :knallblå himmel, skarp luft, sprakende farger, Stearinlys, følelsen av skikkelig hell når man ryker på en uvanlig varm høstdag. Har du et sted du drømmer om å reise til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mars 2018 #37298 Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) 13 minutter siden, Eneri skrev: Hver årstid (unntatt vinteren...) har sin sjarm. Våren med varmere vær, fugleliv og ting som gror, hytta ved sjøen som kan åpnes etter vinteren... Så sommeren med mye fri og mange forventninger. Men liker nok høsten best :knallblå himmel, skarp luft, sprakende farger, Stearinlys, følelsen av skikkelig hell når man ryker på en uvanlig varm høstdag. Har du et sted du drømmer om å reise til? Ja, har et par steder som av ulike årsaker betyr veldig mye for meg og som jeg drømmer om. Et sted har jeg vært mange, mange ganger før, mens nå bare drømmer jeg om å en dag komme tilbake dit. Et sted har jeg aldri noensinne vært, men, likevel betyr det stedet mer for meg enn de fleste andre steder. Merkelig hva som egentlig betyr noe, når det kommer til stykket. Har du ett, eller flere, slike steder du drømmer om/tenker på? Endret 31. mars 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2018 #37299 Del Skrevet 31. mars 2018 Det har jeg. Kanskje @Eneri trodde at man bare kunne velge seg (fra flere år siden) et vilkårlig spørsmål #37290 å svare på her...tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juni7 Skrevet 31. mars 2018 #37300 Del Skrevet 31. mars 2018 Er lett å bomme. Sparte du som barn på viskelær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå