Gå til innhold

Ikke lov å svare ja eller nei!


Marpessa

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig. :) 

Har du truffet på folk som sier at "nattkjole/pyamas må du slutte å ha på deg om natten"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke hele året rundt, men når det kjennes greit å ha det åpent...da har jeg ei lita glipe der. :) 

Jeg sover søtt med to dyner og lue; ser du for deg et slags bilde nå?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen planer klokken 12.00 så jeg kan vel alltids ta deg ut på en liten luftetur, ja. :ler:

Må jeg ta med meg noe?

 

 

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2015 den 2.00, Nietsoj skrev:

hehehe, jeg foretrekker å være veldig naken når jeg dusjer, det er bare så vidunderlig. Har prøvd å dusje med badebuksa på i utlendighet og det føltes ikke bra.

 

Sover du naken??

Ja, nesten alltid! Hvis den varme mannen min er bortreist, bruker jeg pysj. 

Snikspiser du søtsaker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*notert*

Det gjør jeg, men gjør det ikke så veldig ofte.

Hva med deg?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eneri skrev:

Ja, nesten alltid! Hvis den varme mannen min er bortreist, bruker jeg pysj. 

Snikspiser du søtsaker? 

Hva mener du? :ninja:

Har du noen påskesnopfavoritter du bare MÅ ha hver påske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Hva mener du? :ninja:

Har du noen påskesnopfavoritter du bare MÅ ha hver påske? 

Kvikklunsj er et must, såklart. Ellers er jeg (dessverre!!) fornøyd med all slags godteri... 🤪 

Hva liker du best av jul og påske? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Eneri skrev:

Kvikklunsj er et must, såklart. Ellers er jeg (dessverre!!) fornøyd med all slags godteri... 🤪 

Hva liker du best av jul og påske? 

 

Liker begge deler, på hver sin måte. Men, hvis jeg skal være helt ærlig, liker jeg nok aller best forventningen om det som skal komme, både før jul og påske 😊

 

Synes du vinteren har vært veldig lang i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Liker begge deler, på hver sin måte. Men, hvis jeg skal være helt ærlig, liker jeg nok aller best forventningen om det som skal komme, både før jul og påske 😊

 

Synes du vinteren har vært veldig lang i år?

Vinteren tar liksom aldri slutt i år. Har vært uvanlig kald og stabil vinter i år her jeg bor, det er ikke vanlig med så kaldt som minus 10 over lange perioder her. Leeengter etter vår... 

Hva er din favoritt-årstid, og hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eneri skrev:

Vinteren tar liksom aldri slutt i år. Har vært uvanlig kald og stabil vinter i år her jeg bor, det er ikke vanlig med så kaldt som minus 10 over lange perioder her. Leeengter etter vår... 

Hva er din favoritt-årstid, og hvorfor? 

Hmm det er nok våren, fordi alt starter på nytt. Nye muligheter. Og det trenger vi jo alle. Om og om igjen :)

 

Hva er din favoritt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rumle skrev:

Hmm det er nok våren, fordi alt starter på nytt. Nye muligheter. Og det trenger vi jo alle. Om og om igjen :)

 

Hva er din favoritt?

 

Hver årstid (unntatt vinteren...) har sin sjarm. Våren med varmere vær, fugleliv og ting som gror, hytta ved sjøen som kan åpnes etter vinteren... Så sommeren med mye fri og mange forventninger. Men liker nok høsten best :knallblå himmel, skarp luft, sprakende farger, Stearinlys, følelsen av skikkelig hell når man ryker på en uvanlig varm høstdag. 

Har du et sted du drømmer om å reise til? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Eneri skrev:

Hver årstid (unntatt vinteren...) har sin sjarm. Våren med varmere vær, fugleliv og ting som gror, hytta ved sjøen som kan åpnes etter vinteren... Så sommeren med mye fri og mange forventninger. Men liker nok høsten best :knallblå himmel, skarp luft, sprakende farger, Stearinlys, følelsen av skikkelig hell når man ryker på en uvanlig varm høstdag. 

Har du et sted du drømmer om å reise til? 

Ja, har et par steder som av ulike årsaker betyr veldig mye for meg og som jeg drømmer om. Et sted har jeg vært mange, mange ganger før, mens nå bare drømmer jeg om å en dag komme tilbake dit. Et sted har jeg aldri noensinne vært, men, likevel betyr det stedet mer for meg enn de fleste andre steder. Merkelig hva som egentlig betyr noe, når det kommer til stykket.

Har du ett, eller flere, slike steder du drømmer om/tenker på?

 

 

 

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg. :nigo:  

Kanskje @Eneri trodde at man bare kunne velge seg (fra flere år siden) et vilkårlig spørsmål  #37290 å svare på her...tror du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...