Gå til innhold

Jenter, Hva er "en kjekk mann" for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen lyder, Hva er en kjekk fyr for deg? Høy, mørk, kort eller langt hår? alle har ulik smak, Lyshåret, liten, tynn og med hockeysveis? alle har ulik smak, Så vennligst beskriv din drømme casanovaen din her.

Anonymkode: 5abd2...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1.85+ skarpt blikk, fine hender som har jobba litt, og ei rak holdning... 

Anonymkode: 521d0...9ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarme og godhet 💗som jeg fant i min snille mann.gift i tjue år nå.

Anonymkode: 0ea04...00c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være så mangt. Har ingen klare utseendepreferanser annet enn at han må være slank. 

Anonymkode: 36919...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carressa

Passe høy, gjerne 180+, mørkt hår, noen dagers skjeggstubber, og en sjarmerende personlighet som gjør han enda kjekkere enn han allerede er. 😍 Ikke tynn som en flis, og ikke sånn diger muskuløs. Normalt slank. Sånn ca. Ryan Gosling, f. eks. 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at han har bittelitt mage 😅

Men hendene er det første jeg ser på. IKKE lange negler, da er det takk og farvel med en gang. Elsker veltrente over- og underarmer. 

Ellers er det som hos alle andre, et oppriktig smil slår det meste 😄

Edit: Relativt høy og 3-dagers skjegg er helt innafor!

Endret av Tørrfisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best de som ikke er så høye. Liker at de er litt kraftige, ikke helsestudiotrente, men "arbeidskropp". Eller så liker jeg asiatiske menn som trener kampsport også. Smidighet.

Ikke gå rundt i joggebukser! Ha god holdning og spenstig gange :ninuskapus:

Bryr meg ikke så mye om kort eller langt hår, men det, og hele han må være velstelt.

Anonymkode: 69336...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tørrfisk skrev:

Jeg liker at han har bittelitt mage 😅

Men hendene er det første jeg ser på. IKKE lange negler, da er det takk og farvel med en gang. Elsker veltrente over- og underarmer. 

Ellers er det som hos alle andre, et oppriktig smil slår det meste 😄

 

Er det ølmage du liker?

Synes at de fleste av dagens damer tenner på sånne type menn som er mer jålete og mer femi enn Jan Thomas. Paradise Hotel-generasjonen kan f.eks ikke skru på bil.

Anonymkode: 5abd2...a3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må ha snille øyne, er som regel det første jeg legger merke til. Stopper alltid opp på menn med rødt hår på tinder, så tror dette virkelig er min ting :laugh: Skjegg er heller ikke feil. Liker godt de med noen ekstra kilo, som meg (da passer bok livsstilen overens) :fnise: Men ikke langt hår eller "julenisse-skjegg-lengde". 

Nerd! Spiller selv noe ps4, nintendo, PC og ikke feil han også gjør det! Netflix og chill! 

Athchomar chomakaan, has her dothrae chek? (Langt i fra flytende desverre, men prøver å lære :laugh: Haha, jipp er super nerd! Og liker at mannen også er det).

 

 

Anonymkode: f11fc...4fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy (190+/-)mørk, brune livlige øyne, 3 dagers skjegg, flidd i klesveien og et stort smil med hvite tenner.

Personligheten er smart, kreativ, morsom , lojal og familieorientert. Trenger ikke være naturlig sosial som type, men høffelig og vennlig mot folk han treffer på sin vei.

Anonymkode: 6574f...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må ha snille øyne, er som regel det første jeg legger merke til. Stopper alltid opp på menn med rødt hår på tinder, så tror dette virkelig er min ting :laugh: Skjegg er heller ikke feil. Liker godt de med noen ekstra kilo, som meg (da passer bok livsstilen overens) :fnise: Men ikke langt hår eller "julenisse-skjegg-lengde". 

Nerd! Spiller selv noe ps4, nintendo, PC og ikke feil han også gjør det! Netflix og chill! 

Athchomar chomakaan, has her dothrae chek? (Langt i fra flytende desverre, men prøver å lære :laugh: Haha, jipp er super nerd! Og liker at mannen også er det).

 

 

Anonymkode: f11fc...4fc

Kan legge til enda litt mer:

Liker at han er høyere enn meg, 170+.

Ikke langt hår meg skallet går helt fint! 

Må ville ha barn i fremtiden.

Må ha en jobb, men hva det er, er det ikke noe krav om, bonde, lærer, utdannet med fagbrev... en jobb er en jobb, og betyr generelt stabil økonomi som trengs for å kunne kjøpe hus sammen i fremtiden :) 

Anonymkode: f11fc...4fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker gutter med langt hår, men det finnes selvsagt typer som ikke passer med også - som jeg ikke tiltrekkes av i det hele tatt.

Anonymkode: 9bfd3...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Ektemannen min ❤️ Han blir kjekkere for hver dag/mnd/år som går. Jeg elsker ham høyt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utsendemessig: over 185, gjerne mørk, veltrent med markerte muskler uten å bli for stor, glimt i øyet, "arbeidshender", pen i tøyet.

Anonymkode: 850c8...9ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst 185 høy, skjegg, god fysisk fom, mørk, ikke skallet (eventuelt barbert på hodet, men da med ordentlig skjegg), store hender.

Anonymkode: b7ea6...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk er sånn klassisk pen og symmetrisk , sånn som moren min og bestemor også ville sagt var en kjekk mann. Ikke noe seksuelt i å være kjekk. Oftest mørk og maskulin og rakrygget
Mange som er kjekke uten å være seksuelt tiltrekkende i det hele tatt. Å være seksuelt tiltrekkende så jeg kan se meg selv ha sex med de (som jeg ikke kan på alle selvom de er kjempekjekke, for de er mer som et flott maleri eller gjenstand som er visuelt fascinerende) har mer med oppførsel og kroppsspråk og energi å gjøre .

Anonymkode: 7c304...878

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...