princeofithilien Skrevet 26. april 2018 #21 Skrevet 26. april 2018 Jeg hadde akkurat det samme problemet, jeg sendte bare en elektronisk melding til legekontoret, og fikk en tekstmelding neste morgen der det sto at resept var klar på apotek. Da var det resept for tre ganger til der. Veldig enkelt heldigvis! Det kan godt hende du kan gjøre det samme!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #22 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er det helt slutt på. Resepter varer ett år fra dagen de er skrevet ut, eller til resepten er utlevert for det antall den er reiterert for. Anonymkode: 7da8b...5a6 Nei, for de over 18 er det resept for 3 år for p-piller. Anonymkode: 132cc...5de
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #23 Skrevet 27. april 2018 Du må nok få ny resept til lege/gynekolog når du har brukt opp de på apoteket. Var selv til gynekolog i fjor å fikk skrevet ut p-pille resept. Hun prøvde seg med at det kun var 1 års resept. Måtte finne skriftlig dokumentasjon på 3 års resept på nettet for å få det. Jeg sendte det på e-post til henne!! Jeg var 44 år i fjor. Så om de prøver seg sånn for å tjene mer penger med å ta seg betalt å skrive ut resepter.... vites ikke.. Men man kan lure. Anonymkode: 460ea...3d3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #24 Skrevet 27. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, for de over 18 er det resept for 3 år for p-piller. Anonymkode: 132cc...5de er 43 og har aldri fått for mer enn 1 år. Så kan da ikke være noe automatikk i det. Til TS, det finnes ppiller som gjør at man ikke får mensen. Går ann å spørre legen om slike😉 Anonymkode: 6c49c...5bf
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #25 Skrevet 27. april 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nok få ny resept til lege/gynekolog når du har brukt opp de på apoteket. Var selv til gynekolog i fjor å fikk skrevet ut p-pille resept. Hun prøvde seg med at det kun var 1 års resept. Måtte finne skriftlig dokumentasjon på 3 års resept på nettet for å få det. Jeg sendte det på e-post til henne!! Jeg var 44 år i fjor. Så om de prøver seg sånn for å tjene mer penger med å ta seg betalt å skrive ut resepter.... vites ikke.. Men man kan lure. Anonymkode: 460ea...3d3 Aldri betalt for resepter. Skriver sms om fornying eller ringer. Er aldri hos legen så vet jeg ikke betaler for det. Anonymkode: 6c49c...5bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå