AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg synes det er kjempeflott med den plast - bevisstheten vi har nå fått, men vi må ikke overreagere å få dårlig samvittighet om man kjøper plastpose når man handler matvarer / har plastposer på rull til bosset etc Det er ingenting galt i det, gjenbruker man posen så er det kjempebra og bruker vi dem til bossposer, kaster dette i restavfallet, så er alt bare fint, da har en vært ansvarlig, det er ingen plast på avveie. Problemet er jo dere som kaster ting på gata, det er det som følger regnet/vinden å havner i havet, plastposer, godteriposer, sigarett/tobakkpakninger, vannflasker i plast etc SKJERPINGS! Råner du? Bildekk som slites er en av de største bidragsyterne til plast i havet. Slutt med det, det holder lenge med de som kjører bil vanlig jobb/hjem å det bidraget de gjør til plast i havet. Anonymkode: 269b3...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg kaster av og til bananskall eller epleskrott, inn i kratt. Men ikke plast, papir og flasker. Anonymkode: ffc77...d59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg kaster aldri noe på gata, i naturen eller andre steder søppel ikke hører hjemme. Det ligger ikke for meg å skrote og forsøple slik. Jeg plukker til og med opp plast som ligger i veien. Lurer veldig på hva som foregår i hjernen på de som bare kaster ifra seg alt mulig dritt og forsøpler for alle? De må ha en form for hjerneskade når det er så enkelt for dem å bare kaste alt uten å ta ansvar for sitt skrot. Anonymkode: 8e72f...c64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Del Skrevet 26. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster aldri noe på gata, i naturen eller andre steder søppel ikke hører hjemme. Det ligger ikke for meg å skrote og forsøple slik. Jeg plukker til og med opp plast som ligger i veien. Lurer veldig på hva som foregår i hjernen på de som bare kaster ifra seg alt mulig dritt og forsøpler for alle? De må ha en form for hjerneskade når det er så enkelt for dem å bare kaste alt uten å ta ansvar for sitt skrot. Anonymkode: 8e72f...c64 Enig, jeg kaster heller aldri noe på gata... Anonymkode: e958e...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #5 Del Skrevet 26. april 2018 Her om dagen så jeg en voksen utenlansk mann som tok ut noe spiselig og kastet søpla rett på gulvet foran seg når dunken stod 5 meter unna. Vet ikke helt hva man skal kalle slik oppførsel, men sjarmerende er det ikke. Anonymkode: 1a36c...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #6 Del Skrevet 26. april 2018 Kvalmende. Jeg håper virkelig det innføres strengere kontroll og større bøter på all form for forsøpling. Anonymkode: 8e72f...c64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #7 Del Skrevet 26. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Her om dagen så jeg en voksen utenlansk mann som tok ut noe spiselig og kastet søpla rett på gulvet foran seg når dunken stod 5 meter unna. Vet ikke helt hva man skal kalle slik oppførsel, men sjarmerende er det ikke. Anonymkode: 1a36c...d23 Er det mulig! Hadde jeg sett det, så hadde jeg gått bort å pekt på det han kastet og pekt på søppeldunken, smilt og nikket som i at "gjør det du" Anonymkode: 269b3...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå