Gå til innhold

Senkveld med Stian og Helene


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken setting er det du elsker Stian Blipp om det ikke er som programleder? 

Anonymkode: 6fe95...53c

Som stuntreporter og som programleder for andre produksjoner enn talkshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Sol79 skrev:

Som stuntreporter og som programleder for andre produksjoner enn talkshow.

Som idol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blipp var morsom i idol, men nå er han bare slitsom. Usj. Jeg kommer ikke til å se på. Har ikke sett senkveld på flere år, er dritt lei. Skulle ønske tv2 kunne finne på noe nytt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salka skrev:

Blipp var morsom i idol, men nå er han bare slitsom. Usj. Jeg kommer ikke til å se på. Har ikke sett senkveld på flere år, er dritt lei. Skulle ønske tv2 kunne finne på noe nytt. 

De har prøvd andre talkshow de siste årene men alle har død ut ganske fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

De har prøvd andre talkshow de siste årene men alle har død ut ganske fort

Ja, og det og at seertallene til senkveld med Thomas og Harald har sunket så mye er jo et sikkert tegn på at mange har gått lei talkshow. De skulle funnet på noe annet, noe helt nytt. Jeg tror ikke nye senkveld blir noen suksess, men jeg kan jo ta feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Salka skrev:

Ja, og det og at seertallene til senkveld med Thomas og Harald har sunket så mye er jo et sikkert tegn på at mange har gått lei talkshow. De skulle funnet på noe annet, noe helt nytt. Jeg tror ikke nye senkveld blir noen suksess, men jeg kan jo ta feil. 

Jeg er vel en av veldig få som fortsatt liker senkveld :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Salka skrev:

Ja, og det og at seertallene til senkveld med Thomas og Harald har sunket så mye er jo et sikkert tegn på at mange har gått lei talkshow. De skulle funnet på noe annet, noe helt nytt. Jeg tror ikke nye senkveld blir noen suksess, men jeg kan jo ta feil. 

De kunne i alle fall valgt en annen tittel enn Senkveld. Det gjør at de automatisk blir sammenlignet med Thomas og Harald. Tror ikke det trekker til så mange nye typer seere, selv om Blipp og Olafsen erstatter dem. De som allerede er Senkveld-fans vil kanskje være mer kritisk og skuffet, fordi de savner den gamle programlederduoen.

Men for all del, ønsker dem lykke til :)

Anonymkode: 90196...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV 2 kunne sårt trengt litt fornyelse, men det ser ikke ut som de klarer å henge med lenger.  

Det er fullstendig ide-tørke der i gården, og har vel egentlig ikke kommet med noe nytt på fleire år. 

Anonymkode: 6edcf...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV 2 kunne sårt trengt litt fornyelse, men det ser ikke ut som de klarer å henge med lenger.  

Det er fullstendig ide-tørke der i gården, og har vel egentlig ikke kommet med noe nytt på fleire år. 

Anonymkode: 6edcf...755

De har jo kommet med masse nytt de siste årene, jeg ser aldri på noen av de andre kanalene selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

De har jo kommet med masse nytt de siste årene, jeg ser aldri på noen av de andre kanalene selv

Har ikke jeg lagt merke til, har du noen eksempel? 

Anonymkode: 6edcf...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2018 den 21.12, Winza skrev:

Jeg tror seertallene vil gå opp, jeg tror folk var lei av de samme programlederne i alle år 

Hmm, skeptisk. Se hva som skjedde med Beat for Beat når Ivar Dyrhaug ga seg og Atle Pettersen tok over. Masse seere forsvant, meg inkludert. Det gikk fra å være ett av mine desiderte favorittprogrammer til et program jeg ikke har sett på de siste to sesongene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Statusrapport ønskes!

Hva synes folk om showet nå som det har gått noen sesonger?

Anonymkode: 9cdaf...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hvertfall det var veldig mye bedre med Helene som programleder uten Stian. Han er bare masete, og gjør henne svakere. I går var det jo egentlig ganske Ok 👍🏼

Anonymkode: 99cec...8bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er alt for likt Senkveld med Thomas og Harald, veldig lite fornyelse. Jeg har alltid syns dette programmet har vært kjedelig, så jeg ser kun på dersom gjestene er spesielt interessante. 

Anonymkode: 10721...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også programmet med bare Helene. Hun er rolig og god som programleder. Han er mer støyete og tøysete og tar mye plass. 

 

Anonymkode: 4dbe4...3e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Privatlivet deres tar altfor mye plass av sendetiden. Det er faktisk ikke spesielt interessant eller morsomt.

Og de innslagene der Helene liksom intervjuer Erna og Barak. Er det noen som syns det er morsomt? Billig underholdning som kunne vært gjort på en skolerevy i grunnskolen.

Anonymkode: 01b0a...04d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2018 den 15.52, -jk- skrev:

Hmm, skeptisk. Se hva som skjedde med Beat for Beat når Ivar Dyrhaug ga seg og Atle Pettersen tok over. Masse seere forsvant, meg inkludert. Det gikk fra å være ett av mine desiderte favorittprogrammer til et program jeg ikke har sett på de siste to sesongene.

Jeg for min del så på da Gunnar Andersen var programleder, men da Ivar Dyrhaug overtok ble det liksom ikke det samme.

Anonymkode: d909b...7e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de er gode programledere hver for seg. Sammen blir det for mye fokus på forholdet dem i mellom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blipp er sjarmerende, men umorsom. Olafsen er helt ok. I sum er programmet enda kjedeligere enn versjonen med T&H.

Anonymkode: 6e42f...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...