Gå til innhold

Senkveld med Stian og Helene


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

På 26.4.2018 den 21.12, Winza skrev:

.

Endret av æøå*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Catalina Culès said:

Å nei, ikke Stian, han er så slitsom.

Enig i at han fort blir slitsom. 

Anonymkode: 6fe95...53c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Winza skrev:

Jeg tror seertallene vil gå opp, jeg tror folk var lei av de samme programlederne i alle år 

Jeg tror ikke seer tallene kommer til å gå opp. Tror ikke det er rette programlederne, og tror ikke de vil klare det hvis de kjører samme greie som Thomas og Harald. Kanskje første sending vil være bra seertall, men så vil det gå ned. Stian har jo allerede eget show. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jolen77 skrev:

Jeg tror ikke seer tallene kommer til å gå opp. Tror ikke det er rette programlederne, og tror ikke de vil klare det hvis de kjører samme greie som Thomas og Harald. Kanskje første sending vil være bra seertall, men så vil det gå ned. Stian har jo allerede eget show. 

Han vil naturligvis ikke holde på med sitt show lenger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIker både Blipp og Olavsen, men tror ikke nødvendigvis at de tar over blir noe suksess. Det kan fort bli for mye Stian - men det kan jo være det tones litt ned ved at Helene er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Winza skrev:

Han vil naturligvis ikke holde på med sitt show lenger 

Det er klart, men jeg tenkte mer på dette med at folk blir lei av de samme programledere i alle år. (Som jeg siterte) Dårlig formulert av meg.  Nye senkveld hadde kanskje blitt mer spennende med litt nye ansikter. Blir jo selvsagt spennende med Helene da. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som gidder å følge med på dette, er vel temmelig hjernedøde. Slike TV-seere mener jo at ALT er hysterisk morsomt, uansett hvor tåpelig det egentlig er.   

Anonymkode: d5049...d5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på tidligere og kommer nok ikke til å begynne heller. Camp senkveld osv var bare... teit. Virket som noe Charter Svein ler seg skakk av. Irriterende.

Skal gi det en sjans, men tviler. Liker hverken Stian eller Helene på skjermen.

Otto Jespersen er mer min type. Grov, uredd og skarp. Så vanskelig å ha han i et talkshow. 😂 Men håper han kommer med noe snart. Eller at noen andre tar over og tør å åpne kjeften sin på riksdekkende TV igjen. Nå er alle opptatt av fasade og de konkurrerer i å være mest politisk korrekte.

Endret av Mippi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye programlederne ser gørrkjedelige og a4 ut. Det er som regel de litt sære og rare som har god humor og klarer lage god underholdning. Tipper dette blir mer bestemorhumor

Anonymkode: 112b5...a1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som gidder å følge med på dette, er vel temmelig hjernedøde. Slike TV-seere mener jo at ALT er hysterisk morsomt, uansett hvor tåpelig det egentlig er.   

Anonymkode: d5049...d5c

Folk er ikke hjernedøde fordi de liker noe du ikke liker

Anonymkode: 163ac...0ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Jolen77 skrev:

Jeg syntes det var på tide at Thomas og Harald ga seg etter så lang tid, men det at senkveld kommer til å fortsette med andre programledere synes jeg er for dumt! Thomas og Harald ER Senkveld. Det blir ikke «senkveld» uten dem.  TV2 burde heller tenkt litt nytt og laget et nytt show under et nytt navn. TV2 fornyer seg ikke. Det er det samme opp og opp igjen. År etter år. Repriser etter repriser. 

NRK er ikke noe bedre. De har jo gjort det samme med Nytt på nytt og Beat for beat. Nye ansikter, samme konsept som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Christiane_W skrev:

NRK er ikke noe bedre. De har jo gjort det samme med Nytt på nytt og Beat for beat. Nye ansikter, samme konsept som før.

Sant nok. Ser lite på NRK, men det er sikkert det samme der og. Sikkert andre kanaler og. Bare begynner å bli lei at de samme ansiktene og konseptene på TV. Senkveld, norske talenter, skal vil danse, farmen, jakten på kjærligheten, allsang på grensen, idol, tv2 hjelper deg er noe av det som fortsatt holder på enda på Tv2. Og med de samme ansiktene stort sett. 

Og så er det mye reprise. Et program og samme episode går gjerne i reprise 3 ganger eller mer i løpet av en uke. Kjedelig å sitte en fredag eller lørdagskveld og se reprise av feks Huskestue eller lignende. De sender også bra programmer selvfølgelig. Og flere av de nevnte programmene liker jeg selv, men likevel synes jeg det hadde gjort seg med litt nye konsept og litt nye ansikter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo katastrofe! Hvorfor må de ta over Senkveld, hvorfor kommer det ikke et nytt program? Bygg et nytt hus, ikke sett inn nye dører og vinduer i det gamle falleferdige huset.

Stian Blipp er sikkert en hyggelig fyr, men han er veldig slitsom på TV. Han snakker veldig mye og prøver hele tiden å være morsom, uten at han lykkes noe særlig med det.

Og hvorfor i verdens navn blir Helene Olafsen hentet inn som programleder? Veldig søt og sympatisk jente altså, men hun er alt for beskjeden til å være programleder, selv når hun prøver å late som hun er utadvendt. Det skinner gjennom at hun ikke er det når volumet på stemmen er lav og hun ofte står stille og smiler eller ler. Helt feil for jobben.

Anonymkode: 10721...b26

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med folk som ikke kan gi seg når ting er på topp, blir liksom ikke noe bedre en det. Hadde jeg vært med å bestemme hadde programmet vært avsluttet etter Thomas og Harald, går bare nedover sagte men sikkert.

Lykke til sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV 2 burde heller tatt ansvar, og legge ned hele programmet. 

Men de er jo tydeligvis fullstendig uten bakkekontakt, og lar programmene sine surre og gå mange år på overtid. 

Anonymkode: 6edcf...755

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan bli bra, men det kan også bli dårlig... Spørs hva de gjør med Senkveld som utgangspunkt, det er positivt om de kjører en helt ny greie ut av det i hvert fall.

Stian Blipp vet jeg irriterer mange, men jeg syns han kan være OK innimellom. Jeg likte Helene så godt under "Skal vi danse" men når jeg så henne under "4 stjerners middag" virket hun så kjedelig. Det var liksom ikke mye futt og fart og morro over henne da. Skal vedde for at Atle Pettersen dukker opp innimellom - de tre er gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

On 4/27/2018 at 10:25 AM, AnonymBruker said:

De nye programlederne ser gørrkjedelige og a4 ut. Det er som regel de litt sære og rare som har god humor og klarer lage god underholdning. Tipper dette blir mer bestemorhumor

Anonymkode: 112b5...a1c

Er vel kanskje bare "bestemødre" som ser på tv lenger uansett? Trodde de fleste andre forholdt seg til netflix, hbo, osv og når man har tilgang til såpass mye så er det vel ikke så aktuelt å se noen intervjuer hvor kjendiser reklamerer for sin siste film, serie, album, osv.

Synes sketsjene kan være morsomme, men orker ikke se en hel episode av et talkshow. 

Anonymkode: b0680...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Stian Blipp, men syns ikke han har det som skal til for å lede et eget show. Takler ikke den påtvugne latteren hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sol79 said:

Jeg elsker Stian Blipp, men syns ikke han har det som skal til for å lede et eget show. Takler ikke den påtvugne latteren hans.

I hvilken setting er det du elsker Stian Blipp om det ikke er som programleder? 

Anonymkode: 6fe95...53c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...