AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Tillot meg å "minne" daten på avtalen vi har om date nummer to ettersom det har gått litt tid uten at han har evnet å foreslå en dato (det var forsåvidt en test på om han fortsatt var interessert). Han svarte at det var på grunn av mye jobb, og den kjøper jeg. Han har et yrke som krever mye i utgangspunktet, og han er relativt nyutdammet og fersk, og vil selvfølgelig gjøre en grundig og god jobb. I tilllegg har vi en avtale som "krever" litt mer tid og planlegging enn å bare stikke ut døra og ta en kaffe, det kan altså ikke gjøres heeeelt spontant. Jeg svarte derfor: "Jobb er en bra ting, og full forståelse for at det tar mye tid. Du vil ikke 'ta en *mitt navn*' og velge et møtetidspunkt med kjempelav terskel for å avlyse, da? Jeg synes i hvertfall det er enklere å få puslespillet til å gå opp om jeg har noe (halv)konkret å forholde meg til 🤗". Fikk ikke noe mer svar etter dette, var det noe galt med meldingen? Jeg har en kompis som "kjenner seg igjen" i han og sier at han heller ikke hadde svart noe mer om han ikke klarte å foreslå en helt konkret dag på stående fot, og at han sikkert kommer tilbake til meg. Ettersom han svarte på påminnelsen min, så er han vel fortsatt interessert? Han kunne jo lett ha unngått meg ved å ikke svare i utgangspunktet. Anonymkode: c656e...8cd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Jeg skjønte ikke meldingen din. Anonymkode: 48345...f2b 23
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Villet roet det kraftig ned ,og latt han stått for intiativet Anonymkode: 5475d...e00 18
Summ Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønte ikke meldingen din. Anonymkode: 48345...f2b Ikke jeg heller 11
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 7 minutter siden, Summ skrev: Ikke jeg heller Det var da enkelt å skjønne meldingen? Tror ikke han er interessert Anonymkode: 18221...f17 7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #6 Skrevet 26. april 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Villet roet det kraftig ned ,og latt han stått for intiativet Anonymkode: 5475d...e00 Jaja, han skal få stå for initativet spørsmålet var jo om det var noe galt med meldingen. Anonymkode: c656e...8cd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #7 Skrevet 26. april 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, han skal få stå for initativet spørsmålet var jo om det var noe galt med meldingen. Anonymkode: c656e...8cd Nei,ikke noe gale, ikke vis så mye interesse så tidlig. Anonymkode: 5475d...e00 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #8 Skrevet 26. april 2018 Du formulerte deg omstendelig og samtidig litt pushy. Litt insisterende. Du kunne bare skrevet: OK, du får si ifra når du har ledig tid, så får vi se om det passer for meg. Når det er sagt, så er det nok ikke meldingen i seg selv som er problemet, heller at han kanskje er sånn passe interessert. Ved å mase får du ikke opp interessen. Anonymkode: 2eab8...dae 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #9 Skrevet 26. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du formulerte deg omstendelig og samtidig litt pushy. Litt insisterende. Du kunne bare skrevet: OK, du får si ifra når du har ledig tid, så får vi se om det passer for meg. Når det er sagt, så er det nok ikke meldingen i seg selv som er problemet, heller at han kanskje er sånn passe interessert. Ved å mase får du ikke opp interessen. Anonymkode: 2eab8...dae TS sin melding og ditt forslag er begge relativt passiv aggressivt. Ville ikke svart noen av dere. Anonymkode: 40bd0...b8a 12
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #10 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tillot meg å "minne" daten på avtalen vi har om date nummer to ettersom det har gått litt tid uten at han har evnet å foreslå en dato Hvor mange dager er det siden date nr 1? Anonymkode: 8792b...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #11 Skrevet 26. april 2018 Har det gått veldig mange dager uten at han virker interessert, så er han ikke interessert... Anonymkode: 8792b...1e9 7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #12 Skrevet 26. april 2018 Dere som skriver at han ikke er interessert (nok); Hvorfor skal han da fortsette å svare meg og ikke "avvise" eller si det som det er? Og slapp helt av, jeg skal som sagt ikke "mase" noe mer. Mente ikke være "pushy" og synes selv meldingen var forståelsesfull. Samtidig gidder jeg ikke gi uttrykk for at jeg er ledig når som helst absolutt hele tiden. Anonymkode: c656e...8cd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #13 Skrevet 26. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tillot meg å "minne" daten på avtalen vi har om date nummer to ettersom det har gått litt tid uten at han har evnet å foreslå en dato (det var forsåvidt en test på om han fortsatt var interessert). Han svarte at det var på grunn av mye jobb, og den kjøper jeg. Han har et yrke som krever mye i utgangspunktet, og han er relativt nyutdammet og fersk, og vil selvfølgelig gjøre en grundig og god jobb. I tilllegg har vi en avtale som "krever" litt mer tid og planlegging enn å bare stikke ut døra og ta en kaffe, det kan altså ikke gjøres heeeelt spontant. Jeg svarte derfor: "Jobb er en bra ting, og full forståelse for at det tar mye tid. Du vil ikke 'ta en *mitt navn*' og velge et møtetidspunkt med kjempelav terskel for å avlyse, da? Jeg synes i hvertfall det er enklere å få puslespillet til å gå opp om jeg har noe (halv)konkret å forholde meg til 🤗". Fikk ikke noe mer svar etter dette, var det noe galt med meldingen? Jeg har en kompis som "kjenner seg igjen" i han og sier at han heller ikke hadde svart noe mer om han ikke klarte å foreslå en helt konkret dag på stående fot, og at han sikkert kommer tilbake til meg. Ettersom han svarte på påminnelsen min, så er han vel fortsatt interessert? Han kunne jo lett ha unngått meg ved å ikke svare i utgangspunktet. Anonymkode: c656e...8cd Han er ikke interessert Anonymkode: 7efee...db0 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #14 Skrevet 26. april 2018 Syns den meldingen virket litt aggressiv. Jeg tviler på at jeg hadde orket å forholde meg til noen som sender sånne meldinger Anonymkode: 3e97c...b66 6
Gjest Cathe. Skrevet 26. april 2018 #15 Skrevet 26. april 2018 Ingenting galt med den meldingen i mine øyne, og kan i hvertfall ikke skjønne at den er "passiv aggressiv", "insisterende" eller "pushy". Jeg sier absolutt ikke at jeg sitter på fasiten heller, men har inntrykk av at mange her på Kvinneguiden leser mye med de negative brillene på. Tror ikke du får så mye godt ut av å spørre og lese svarene her, det er ingen som vet hvordan HAN leste meldingen. Av egen erfaring vil jeg tro det bare skaper mer usikkerhet og stress hos deg. Jeg tror han er interessert, eller så hadde han ikke giddet å svare. Han har ingenting å tjene på å svare hvis han er uinteressert - da "risikerer" han bare mer mas fra deg. Oppsummert: Jeg tror han tar kontakt når han har mulighet, ikke mas noe mer på han og min anbefaling er altså at du ikke henger deg opp i svarene du får her. Gå ut og nyt solen i stedet!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #16 Skrevet 26. april 2018 Her hadde jeg syntes det er åpenbart han ikke er interessert. Hadde han vært interessert men ikke visst om når han fikk tid enda, så svarer han jovialt tilbake på en så jovial og hyggelig melding med direkte spørsmål. Han kunne skrevet "Jo, absolutt! Skal bare få unna dagen her og finne ut av når jeg får en luke, så melder jeg deg Ha en fin dag!" Hadde ikke vært interessert i å møte en så lunken mann om han skulle ønske å treffe meg om noen uker igjen. Han er veldig tydelig ikke interessert, men mulig han tar til takke med litt oppmerksomhet igjen senere når han kjeder seg og søker kontakt da. Anonymkode: d667f...09a 6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #17 Skrevet 26. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som skriver at han ikke er interessert (nok); Hvorfor skal han da fortsette å svare meg og ikke "avvise" eller si det som det er? Anonymkode: c656e...8cd For å være høflig. Ja noen er feige sånn. Anonymkode: d667f...09a 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #18 Skrevet 26. april 2018 PS: Syntes ikke meldingen var pushy eller aggressiv jeg heller, veldig jovial og "god stemning"-hyggelig. Kanskje pressende om daten deres var i går, men ikke om det var i helga. Anonymkode: d667f...09a
Gjest Fenixs Skrevet 26. april 2018 #19 Skrevet 26. april 2018 Han høres ikke spesielt interessert ut, han høres kald ut.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #20 Skrevet 26. april 2018 Inmeeldingeb så skjønte jeg ikke du vil ikke ts en *navnet mitt* og velge et møtetidspunkt osv" Har dere gjort dette før med møtetidspunkt med lav terskel for å avlyse så du kaller det å ta en "Kari"? (om navnet ditt var det) Anonymkode: 1d08f...d53 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå