Gå til innhold

Tarot for single (25 april 2018)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, minister-mio skrev:

ok, det høres ganske riktig ut. Takk. Hvordan vil det nye bli? Når jeg har forlatt det gamle. Hva vil det nye livet bringe?

Elskerne.

6.jpg

En ny mann og ekteskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, charactouy skrev:

Det var da som svarte... Takk for kortet lell.

Klem.

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Elskerne.

6.jpg

En ny mann og ekteskap.

:hakeslepp: Det kan jeg ikke se for meg, men hvem vet ;)

Takk for spåing, ha en god kveld!

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, O.G. skrev:

Helt greit det, ha en fin kveld videre nu. ellers da så kan du lese denne tråden og se for deg selv hvor treffsikker jeg kan være.

Nope. Du spådde meg 4 ganger i 4 ulike tråder og hver gang bommet du helt. Mens hun andre spådde meg 1 gang og som anonym, og traff 100% riktig.

Men lykke til hvertfall.

Anonymkode: 07a35...2f7

• Liker 1
Skrevet

:hoppendeglad:

For ca. 1 år siden sa du at jeg kom til å treffe mannen i mitt liv vår eller sommer 2017, jeg gjorde ikke det (venninnen min derimot fant hennes mann på den tida du sa at jeg skulle finne min store kjærlighet:fnise:). Jeg traff på en mann etter tarotrunden men fant fort ut at han ikke var noe for meg. Så da tenkte jeg at jeg skulle spørre igjen. Når kommer jeg til å finne mannen i mitt liv?

Skrevet
Akkurat nå, Cherries skrev:

:hoppendeglad:

For ca. 1 år siden sa du at jeg kom til å treffe mannen i mitt liv vår eller sommer 2017, jeg gjorde ikke det (venninnen min derimot fant hennes mann på den tida du sa at jeg skulle finne min store kjærlighet:fnise:). Jeg traff på en mann etter tarotrunden men fant fort ut at han ikke var noe for meg. Så da tenkte jeg at jeg skulle spørre igjen. Når kommer jeg til å finne mannen i mitt liv?

8/Staver.

29.jpg

Om åtte uker.

Skrevet
13 minutter siden, O.G. skrev:

Myntknekten.

75.jpg

Ja.

Takk for svar :)

Skrevet

Endelig! Dette har jeg ventet lenge på! Er på en måte nysingel da, etter et teit forhold som fucka meg litt opp. Men nå begynner jeg å føle meg levende igjen! Yes!

Spørsmålet er som følger: hvordan skal jeg få han på jobben til å bli interessert i meg?

Skrevet
Akkurat nå, OppNedPåAlt skrev:

Endelig! Dette har jeg ventet lenge på! Er på en måte nysingel da, etter et teit forhold som fucka meg litt opp. Men nå begynner jeg å føle meg levende igjen! Yes!

Spørsmålet er som følger: hvordan skal jeg få han på jobben til å bli interessert i meg?

2/Mynter.

65.jpg

Be om hjelp til noe.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, O.G. skrev:

8/Staver.

29.jpg

Om åtte uker.

Oi!:hakeslepp: Kan jeg spørre om det er han jeg har hatt i tankene? Eventuelt hvor?

Anonymkode: c0cde...895

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oi!:hakeslepp: Kan jeg spørre om det er han jeg har hatt i tankene? Eventuelt hvor?

Nei... Kom borti knappen

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå, Cherries skrev:

Nei... Kom borti knappen

5/Staver.

26.jpg

Kan se sånn ut.

Gjest Carressa
Skrevet

Yay, tarot! Kan du si noe om 2018 for meg, med tanke på kjærlighet og vennskap? 😊

Skrevet

Stiller det samme spørsmålet som jeg pleier å gjøre. Når er min singeltilværelse over? Gav deg tilbakemelding på forrige runde med Tarot som jeg var med på. Det kortet var svært positivt, men stemte dessverre ikke. Så nå håper jeg på positivt kort. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg spurte om når du fikk A4 livet og svaret ble solen.

19.jpg

Det blir og det blir et barn til.

😘

Tusen takk

Anonymkode: 77336...0c2

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

5/Staver.

26.jpg

Kan se sånn ut.

:biggrin: Tusen takk! :blomst: Kan jeg spørre et til spørsmål? Hva venter året 2018 for meg?

Skrevet
3 minutter siden, Carressa skrev:

Yay, tarot! Kan du si noe om 2018 for meg, med tanke på kjærlighet og vennskap? 😊

Sverddronning.

62.jpg

Som før.

Skrevet
1 minutt siden, Catlin skrev:

Stiller det samme spørsmålet som jeg pleier å gjøre. Når er min singeltilværelse over? Gav deg tilbakemelding på forrige runde med Tarot som jeg var med på. Det kortet var svært positivt, men stemte dessverre ikke. Så nå håper jeg på positivt kort. 

Yppersteprestinnen.

2.jpg

Jeg vet ikke.

Skrevet

Passe brisen! Men rakk det:nordvesta:. . 

Lenge siden sist! 

Du treffer godt med kortene dine.

så jeg spør: går planene i boks? Spesielt med jobb?

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Yppersteprestinnen.

2.jpg

Jeg vet ikke.

Hm. Det var ikke mye å gå på nei. Men takk for at du tok deg tid uansett. Noen råd til meg på veien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...