Gjest O.G. Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 (endret) Lenge siden vi har hatt oss en tarot tråd for single nu, så jeg tenkte at det måtte pinadø gå an å få det til i kveld. Regner med gamle travere kan reglene, men jeg repeterer for nye brukere. 1*. Du er singel. 2*. Du elsker Carlsberg øl. 3*. Du rekker tråden min i kveld, ingen vits i å mase på meg om kort i morgen. 4*. Post et spørsmål og vent på svar. 5*. Som kommer senere enn hva du vil like. 6*. Gi tilbakemelding. 7*. Still spørsmål under nick og Ha minst 200 innlegg under nicket. Det ordner du hurtig inn på ett av kosefora våre. Ellers da er det en trynefaktor som avgjør om visse andre får kort. O.G. er streng, men urettferdig. Huske på at sånn er livet ellers også. Det hjelper på å tenne et lys og ønske seg noe, det er ikke helt vår ennå tross alt, så bli med på å kjempe mot vår og sommersola med meg i kveld her nu. Stokken vi skal bruke er Dreaming Way Tarot. Jeg kommer naturligvis til å hefte med kortet jeg trekker for deg. Endret 25. april 2018 av O.G.
Mis(s)Understood Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Tråden er 20 minutter gammel, og ikke en eneste spørreivrig? La meg være først til å legge spørsmål Om jeg kunne fått en generalisering for sånn ca det kommende året så ville jeg sette stor pris på det På forhånd mange takk 1
GammelKaktus Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Jeg kunne og tenkt meg en generalisering for året hvis du har mulighet. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest O.G. Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Tråden er 20 minutter gammel, og ikke en eneste spørreivrig? La meg være først til å legge spørsmål Om jeg kunne fått en generalisering for sånn ca det kommende året så ville jeg sette stor pris på det På forhånd mange takk Blir bare fryd og gammen, og masse lidenskap. Herlig.
Gjest O.G. Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Jeg kunne og tenkt meg en generalisering for året hvis du har mulighet. 10/Beger Blir mye bra resten av året. Til og med en fyr. Lykke til.
GammelKaktus Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: 10/Beger Blir mye bra resten av året. Til og med en fyr. Lykke til. Herlighet, ska sei... Tusen takk 1
Gjest O.G. Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Lenge siden sist nå! Elsker tarot trådene dine. Hvordan ser fremtiden ut ang kjærlighet? Vil jeg finne noen iløpet av 2018? 5/Cups. Ja, men det ser ut til at han er en aldri så liten skuffelse. Beklager.
Gjest O.G. Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 2 minutter siden, acna skrev: Gjerne en generalisering for året her og 😊❤️ 1/Sverd. Du får en del sjanser, men det er opp til deg å gripe dem.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 Kan du lage en tarottråd for oss i forhold også? Anonymkode: 3c894...4ed 1
BiancaWhite Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har. prøver. Hva var og ER greia mellom meg og han? Hadde han følelser, skuffet jeg han? Jeg har nok bestemt meg for å gå videre pga våres kompliserte omstendigheter. Jeg har bare lurt på hvorfor jeg fikk disse følelsene for han.
Gjest O.G. Skrevet 25. april 2018 #13 Skrevet 25. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du lage en tarottråd for oss i forhold også? Anonymkode: 3c894...4ed Kanskje, men da må du ikke bruke anonym bruker funksjonen.
Gjest O.G. Skrevet 25. april 2018 #15 Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, BiancaWhite skrev: Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har. prøver. Hva var og ER greia mellom meg og han? Hadde han følelser, skuffet jeg han? Jeg har nok bestemt meg for å gå videre pga våres kompliserte omstendigheter. Jeg har bare lurt på hvorfor jeg fikk disse følelsene for han. Du har 142 innlegg for lite, men siden det er så tregt her i kveld så får du kort. 4/Beger Han var nostalgisk, du minnet ham om noen eller noe, ei tid som ikke kommer igjen. Bare en ting å gjøre og det er å samle de 3 koppene som er foran deg og så bare gi blanke i ham og hans kopp. Klem og lykke til videre.
Gjest O.G. Skrevet 25. april 2018 #16 Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, Ibanez skrev: Hvordan ser kjærligheten ut for dette året? Djevelen. En del fristelser på fronten, men ikke reel kjærlighet. Beklager.
Mis(s)Understood Skrevet 25. april 2018 #17 Skrevet 25. april 2018 (endret) 11 minutter siden, O.G. skrev: Blir bare fryd og gammen, og masse lidenskap. Herlig. Jøss! Tro hvor i alle dager jeg plukker opp ham? Tusen takk, snille du Endret 25. april 2018 av Mis(s)Understood 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #18 Skrevet 25. april 2018 Beklager. Hun andre på kg er mye mer treffsikker på alt enn deg. Alt hun sa stemte og skjedde. Det gjorde ingenting av det du sa. Derfor deltar jeg ikke lenger i dine spåtråder. Pluss at du har krav basert på sprøyt. Anonymkode: 07a35...2f7 1
Gjest O.G. Skrevet 25. april 2018 #19 Skrevet 25. april 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager. Hun andre på kg er mye mer treffsikker på alt enn deg. Alt hun sa stemte og skjedde. Det gjorde ingenting av det du sa. Derfor deltar jeg ikke lenger i dine spåtråder. Pluss at du har krav basert på sprøyt. Anonymkode: 07a35...2f7 Helt greit det, ha en fin kveld videre nu. ellers da så kan du lese denne tråden og se for deg selv hvor treffsikker jeg kan være. Endret 25. april 2018 av O.G.
Frankie Teardrop Skrevet 25. april 2018 #20 Skrevet 25. april 2018 Har få innlegg, men tar sjansen. Året har allerede bydd på store forandringer for meg, vil det skje noe enda større den resterende tiden av 2018?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå