Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si at gutter/menn fra 21-29 ikke bryr seg om cellulitter, strekkmerker og annet negativt som kommer med alderen? Eller er det kun pga de ikke har sjans på sin egen alder? At de egentlig er meget umodne? 

Anonymkode: 5ec1c...d42

De bryr seg sikkert men ikke nok til å ikke ta imot lettvint sex om sjansen bryr seg. For noen dreier det seg nok om at "i nøden spiser fanden fluer" som du er inne på, mens for andre kommer det kanskje i tillegg til jevnaldrende. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du er forelsket ja. Blir hardt når han dumper deg for ei yngre ei. 

Er forskjell på å være forelsket og det å synes det er godt å få nærhet?

ts 

Anonymkode: 19275...2be

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel bare nok et eksempel på at kvinner ofte utvikler følelser når de har sex?
Menn gjør gjerne IKKE det, til sammenligning.

Husk å pass godt på hjertet deres, kvinner, det knuses så lett :(

Til TS: Vil du virkelig gå rundt å være såret over TO gutter, både eksen din som det ble slutt med i januar, OG han ungfolen?
Hvis du egentlig bare blir trist av å holde på med den yngre mannen, så burde du holde deg unna. Men det kan også være fint å analysere litt, er det egentlig den unge mannen som sårer deg, eller er det etterdønninger etter bruddet i januar som gjør deg trist? Kanskje er det slik at når du opplever den gode intime kontakten med han unge, så minner det deg om hvor fint det kan være i et forhold, og så savner du det?

Du sier du er redd for å aldri få en kjæreste igjen, men hvorfor i alle dager skulle du ikke det? Du er 28 år! Bare en baby! Du har masse tid på å finne deg en ny, hjelpe meg, folk i 60-åra og til og med 80-åra får seg kjæreste (min bestemor, blant annet). Men jeg tror du har alt å vinne på å stille litt krav til dem du har sex med, ikke ha sex før du vet at de er glade i deg og vil forplikte seg til deg. Det er så lett å kaste seg rett ut i lidenskapen, men ingen har dødd av å vente littegrann med å ha seg ;)

Prøv å hold hodet litt kaldt når det gjelder han unge fyren. Det kan jo være han vil noe mer, selv om det kanskje mest sannsynlige er at han synes du er fin og liker å ha sex med deg og that`s it. Men du kan jo la være å ta kontakt en stund, og se hva som skjer da? Hvis HAN begynner å mase på DEG er det jo et godt tegn. Du kan jo prøve å innføre gradvis litt mer kjæresteting, som å invitere på middag og filmkveld. Hvis han er med på det, er det et enda bedre tegn.

Husk, alt kan skje. Vi liker dem vi liker, og alder er ikke så viktig i den store sammenhengen. Javel, en gang i 2018 var det kanskje en 20-åring og en 28-åring som forelsket seg i hverandre. Hvem bryr seg, om 100 år?

Anonymkode: 25fe3...080

Tusen takk for tilbakemeldingen din! Setter så pris på det og du har mange gode poeng.

Når vi er intim og har sex får jeg en veldig god følelse og føler jeg blir sett og ivaretatt og det at han bryr seg så om min nytelse og ikke bare sin egen. Også har jeg denne gode følelsen i ett par dager også kommer ensomheten og usikkerheten om vi blir å møtes neste helgen igjen eller ikke.

Han sender litt meldinger på messenger innimellom og her om dagen sa at han at han er gla han møtte meg og forrige uke kjørte han og en kompis forbi etter at jeg hadde vært på trening og stoppet og kjørte meg hjem.

Jeg tror nok at han kun er interessert i sex og egentlig er det greit, men jeg kjenner at jeg får mer følelser når vi har sex enn han og derfor tror at jeg ikke bør treffe han i helgene siden jeg blir nedfor dager etter..

Ja det er sant at de fleste finner kjærligheten uansett alder men jeg kjenner jeg mister litt troen på menn etter dette her :(

AnonymBruker
Skrevet

Setter pris hvis flere deler erfaring/kommer med innspill 

ts 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, herzeleid skrev:

De bryr seg sikkert men ikke nok til å ikke ta imot lettvint sex om sjansen bryr seg. For noen dreier det seg nok om at "i nøden spiser fanden fluer" som du er inne på, mens for andre kommer det kanskje i tillegg til jevnaldrende. 

Føler nok mer og mer at han blir med meg hjem for at jeg er lett tilgjengelig. Det bare føles litt sårt at jeg da egentlig ikke skiller meg ut eller er spesiell men kun for at d passer der og da. Jeg vet det kun er sex men jegbfår følelser hver gang vi har sex. Skulle ønske jeg kunne ha sex med han uten følelser for sexen er veldig bra.

ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Føler nok mer og mer at han blir med meg hjem for at jeg er lett tilgjengelig. Det bare føles litt sårt at jeg da egentlig ikke skiller meg ut eller er spesiell men kun for at d passer der og da. Jeg vet det kun er sex men jegbfår følelser hver gang vi har sex. Skulle ønske jeg kunne ha sex med han uten følelser for sexen er veldig bra.

ts

Synd du sitter igjen med en vond følelse rundt relasjonen. Vi som kommenterer her vet selvfølgelig lite om dere begge og deres relasjon, så ville vært forsiktig med å la det som skrives her, som stort sett dreier seg om generelle tendenser, få for står innvirkning på hva du tenker om deg og dere. Med det sagt tenker jeg at om du sitter igjen med en dårlig følelse så er dette kanskje kroppen og underbevisstheten din som forteller deg at dette ikke egentlig er det forholdet du egentlig ønsker eller er helt komfortabel med? Hvis så er tilfelle tenker jeg at det kanskje ikke er så sunt å gå på akkord med seg selv, særlig når det er snakk om noe av det mest intime og personlige man deler med andre. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si at gutter/menn fra 21-29 ikke bryr seg om cellulitter, strekkmerker og annet negativt som kommer med alderen? Eller er det kun pga de ikke har sjans på sin egen alder? At de egentlig er meget umodne? 

Umodne ja, der sa du det. Du er klar over det TS, at gutter i den alderen prater og skryter mye ?  Du kan fort bli omtalt som "der er hu som ........  driver å puler på". Eller enda verre, " det gamle ludderet der, ho er ikke vanskelig å få seg litt med"

Jeg ville ha tenkt meg nøye om hvis jeg var deg TS. Etter den søte kløe ........ osv. osv.

Anonymkode: 24387...947

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, herzeleid skrev:

Synd du sitter igjen med en vond følelse rundt relasjonen. Vi som kommenterer her vet selvfølgelig lite om dere begge og deres relasjon, så ville vært forsiktig med å la det som skrives her, som stort sett dreier seg om generelle tendenser, få for står innvirkning på hva du tenker om deg og dere. Med det sagt tenker jeg at om du sitter igjen med en dårlig følelse så er dette kanskje kroppen og underbevisstheten din som forteller deg at dette ikke egentlig er det forholdet du egentlig ønsker eller er helt komfortabel med? Hvis så er tilfelle tenker jeg at det kanskje ikke er så sunt å gå på akkord med seg selv, særlig når det er snakk om noe av det mest intime og personlige man deler med andre. 

Ja jeg vet at det beste er å avslutte å møte han videre i helgene. Føler meg alllerede litt knyttet så ingen tvil om at det er det beste å gjøre. Jeg tenker at det ikke er bra at jeg ser på klokka når jeg er ute på byen og venter til klokken er tre for da vil han møte meg..

Jeg pleier jo til vanlig å ønske at klokken skal gå sakte når jeg er på byen og bare danse og ha det gøy 

ts 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet at det beste er å avslutte å møte han videre i helgene. Føler meg alllerede litt knyttet så ingen tvil om at det er det beste å gjøre. Jeg tenker at det ikke er bra at jeg ser på klokka når jeg er ute på byen og venter til klokken er tre for da vil han møte meg..

Jeg pleier jo til vanlig å ønske at klokken skal gå sakte når jeg er på byen og bare danse og ha det gøy 

ts 

Høres ut som du har reflektert godt over dette og funnet ut hva som er best for deg. Da synes jeg du skal stole på og følge det.

Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, herzeleid skrev:

Høres ut som du har reflektert godt over dette og funnet ut hva som er best for deg. Da synes jeg du skal stole på og følge det.

Lykke til :)

Takk for det :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Umodne ja, der sa du det. Du er klar over det TS, at gutter i den alderen prater og skryter mye ?  Du kan fort bli omtalt som "der er hu som ........  driver å puler på". Eller enda verre, " det gamle ludderet der, ho er ikke vanskelig å få seg litt med"

Jeg ville ha tenkt meg nøye om hvis jeg var deg TS. Etter den søte kløe ........ osv. osv.

Anonymkode: 24387...947

Forstår hva du mener, men det at jeg har vært med han hjem flere helger betyr ikke at jeg må bli stemplet som hun som er lett å få til sengs? 

Ts

Skrevet

Kan du forklare litt mer om de følelsene du sitter med noen dager etterpå? Er det tristhet i form av savn tror du, at du tar "sorgen på forskudd" i tilfelle dere ikke møtes igjen - eller er det mer knyttet til at du føler at du angrer litt? Sikkert vanskelig å besvare, men ganske lurt å tenke over tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, paulette skrev:

Kan du forklare litt mer om de følelsene du sitter med noen dager etterpå? Er det tristhet i form av savn tror du, at du tar "sorgen på forskudd" i tilfelle dere ikke møtes igjen - eller er det mer knyttet til at du føler at du angrer litt? Sikkert vanskelig å besvare, men ganske lurt å tenke over tror jeg.

Tror det er tristhet i form av savn da jeg føler så mye når vi er intim den ene natten i uka og føler meg ivaretatt. Og når dagene går og jeg forstår at d kun gjelder sex og at han egentlig ikke bryr seg så mye mer så blir jeg litt trist.

Samtidig kunne jeg aldri tenkt å gå inn i et forhold med han, men det er litt trist å ikke vite om vi blir å møtes mer for sex fremover. Jeg spør alltid om han skal ut og om vi ska møtes og tar initiativ. Og da er han alltid der. Merker dette går litt på selvtillit/speilbildet mitt også for nå føler jeg meg ikke bra nok...

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror det er tristhet i form av savn da jeg føler så mye når vi er intim den ene natten i uka og føler meg ivaretatt. Og når dagene går og jeg forstår at d kun gjelder sex og at han egentlig ikke bryr seg så mye mer så blir jeg litt trist.

Samtidig kunne jeg aldri tenkt å gå inn i et forhold med han, men det er litt trist å ikke vite om vi blir å møtes mer for sex fremover. Jeg spør alltid om han skal ut og om vi ska møtes og tar initiativ. Og da er han alltid der. Merker dette går litt på selvtillit/speilbildet mitt også for nå føler jeg meg ikke bra nok...

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg vet at det beste er å avslutte har dette gjort noe med meg. Det å ikke få nærhet i helgene gjør meg litt trist, også får det meg til å føle at jeg ikke er bra nok.

Selvtillitten er helt på bånn akkurat nå 

Skal ut med nån venninner på lørdag og det blir vanskelige la være å sende han melding. Tror han vet han har overtaket 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Flere innspill?

AnonymBruker
Skrevet
På 27.4.2018 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde holdt meg unna. Lyver han på alderen kan han fint lyve om andre ting også. Er det verdt å ha sex med en du faktisk ikke kan føle deg trygg på at ikke vil lyve om andre ting?

Selvopplevd.

Anonymkode: ab4cb...260

Kanskje noe i det ja. 

Han sa han kun festrøyket, men har sett han gå i byen flere ganger og røyket..

ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...