Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde det samme da jeg var nysingel. Var 28 og han var 20. Sa han var 24, og jeg tenkte det var innafor. Etterpå fant jeg ut han var 20, og til å begynne med var det litt rart, men gjort er gjort liksom. Nå har jeg fylt 29 og har vært borti flere unge menn. Overraskende mange unge gutter som liker eldre damer. Helt greit for meg :) Blir selvfølgelig ikke noe seriøst ut av det, men litt moro må man vel ha lov å ha før man etablerer seg. Setter grensa ved 19 år da. 10 år forskjell er nok, og under 19 er man nesten et barn i mine øyne. 

Anonymkode: 2273f...6cb

Håper du mener "eldre enn seg" framfor at du mener at damer på 29 er eldre damer? 

Anonymkode: b107d...061

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker detta var digg,

for dere begge :humpe:  :sengekos:

Gjør det beste utav det :tommelsmil::tommelsmil:

AnonymBruker
Skrevet

Flere med innspill? :) 

Anonymkode: 19275...2be

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det fungerer for dere, så kjør på! 

Var selv 28 når jeg traff en på 22 (trodde han var eldre), og det fungerte fint det. Desverre ble det mye surr, og han ble mer og mer egoistisk i senga, sint hvis han fant ut at jeg var med/flørta med andre osv (vi var ikke eksklusive), så der beste var å avslutte det. 

Har også hatt ons med en på 20 (hadde akkurat blitt) når jeg selv var 28, et ons var null problem. Dog går jeg ikke akkurat rundt å snakker om det... :ler:

Men igjen, så lenge ingen av dere blander følelser inn i det (kan lønne seg å ta en prat hvis du merker tegn til at han tror mer, eller trekke seg ut om du merker mer), så er det ingenting i veien med stor aldersforskjell ved bare sex, så lenge begge parter er voksne :) men igjen, følg litt mer fremover at han ikke viser tendenser til å få følelser, så han ikke kaster bort masse tid på noe som aldri blir noe. Samme for deg. 

Anonymkode: 57622...8a9

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det fungerer for dere, så kjør på! 

Var selv 28 når jeg traff en på 22 (trodde han var eldre), og det fungerte fint det. Desverre ble det mye surr, og han ble mer og mer egoistisk i senga, sint hvis han fant ut at jeg var med/flørta med andre osv (vi var ikke eksklusive), så der beste var å avslutte det. 

Har også hatt ons med en på 20 (hadde akkurat blitt) når jeg selv var 28, et ons var null problem. Dog går jeg ikke akkurat rundt å snakker om det... :ler:

Men igjen, så lenge ingen av dere blander følelser inn i det (kan lønne seg å ta en prat hvis du merker tegn til at han tror mer, eller trekke seg ut om du merker mer), så er det ingenting i veien med stor aldersforskjell ved bare sex, så lenge begge parter er voksne :) men igjen, følg litt mer fremover at han ikke viser tendenser til å få følelser, så han ikke kaster bort masse tid på noe som aldri blir noe. Samme for deg. 

Anonymkode: 57622...8a9

Takk for tilbakemelding :)

Jeg et enig med deg. 

For meg er det godt å få nærhet og kosen i sengen, også er det så godt at han bryr seg om min nytelse.  Men skal innrømme at jeg nå etter fire uker blir litt sånn at jeg savner en å ha noe mer med enn kun sexen med. Og noen dager skulle jeg ønske vi kunne bli bedre kjent selv om jeg vet aldersforskjellen er for stor. Meldes litt på messenger og her om dagen skrev han han synes jeg virker som en snill og positiv jente. Men så går det ett par dager før vi meldes igjen. Og det er egentlig helt greit. Men uvissheten om vi møtes må til helgen føles ikke bra for hver helg har vi tatt det sånn plutslig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna. Lyver han på alderen kan han fint lyve om andre ting også. Er det verdt å ha sex med en du faktisk ikke kan føle deg trygg på at ikke vil lyve om andre ting?

Selvopplevd.

Anonymkode: ab4cb...260

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tilbakemelding :)

Jeg et enig med deg. 

For meg er det godt å få nærhet og kosen i sengen, også er det så godt at han bryr seg om min nytelse.  Men skal innrømme at jeg nå etter fire uker blir litt sånn at jeg savner en å ha noe mer med enn kun sexen med. Og noen dager skulle jeg ønske vi kunne bli bedre kjent selv om jeg vet aldersforskjellen er for stor. Meldes litt på messenger og her om dagen skrev han han synes jeg virker som en snill og positiv jente. Men så går det ett par dager før vi meldes igjen. Og det er egentlig helt greit. Men uvissheten om vi møtes må til helgen føles ikke bra for hver helg har vi tatt det sånn plutslig.

Hilsen Ts :) 

Skrevet

Tut og kjør!

Dette med å være god i senga er stort sett ikke relatert til alder, men om interesse og engasjement. Er man interessert i motpartens nytelse og engasjert for å oppnå det, da kommer man langt.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg synes det er vanskelig å ikke legge noe som helst følelser i det siden det er så bra i sengen.

Derfor er jeg usikker om jeg skal ta kontakt i morgen når jeg skal på byen om vi ska treffes etterpå. For jeg har tatt mest initiativ.

Hva synes dere?

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen

Sitter her og er nedfor og trist akkurat nå. Tror innerst inne det skyldes at jeg fortsatt ikke er helt over eksen etter det ble slutt i Januar. Kjenner det stikker fortsatt noen dager selv om det egentlig går bra.

Har jo fem lørdager hatt kjempebra og intim sex med han her som jeg har nevnt som er født i 97. Det har vært jeg som har tatt kontakt på melding når jeg har dratt ut på byen også har han alltid dukket opp selv om han ikke virket keen på å henge på byen men er der alltid etter. Men det ender alltid med super sex og jeg får dekt et behov som er nærhet.

Går med en god følelse i ett par dager også blir jeg nedfor for jeg ikke vet om vi blir å ha sex igjen på lørdag og jeg føler det er jeg som tar initiativ selv om han av og til sender litt hyggelige meldinger. Samtidig tror jeg at hvis jeg ikke hadde gitt lyd fra meg lørdag kveld ville han sendt melding. Men jeg tror han føler han har overtak. Det kan hende han har for jeg føler meg ensom og føler jeg aldri kommer til å finne meg en kjæreste igjen.

Jeg vet det aldri kommer til å være meg og han, men likevel har jeg begynt å grue meg til vi ikke møtes for sex mer, for akkurat som jeg får litt følelser i sengen når vi er intim.

Jeg vet jeg bør kutte han helt ut når jeg i kveld har gråtet og vært lei meg for en unggutt som jeg aldri kunne tenkt meg å være sammen med.

Noen flere som kan komme med råd og innspill? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke skræva for  en så ung fyr. Ikke når han er så vidt over 20, og du nesten 30. Ikke at 8 år er noe, men 21 ....            Noe annet hvis han var 26 og du 34 synest jeg. 20-21 blir for mye guttunger for meg. Må minst være 25 for å komme i senga mi.

Anonymkode: 24387...947

AnonymBruker
Skrevet

Flere med innspill?

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke skræva for  en så ung fyr. Ikke når han er så vidt over 20, og du nesten 30. Ikke at 8 år er noe, men 21 ....            Noe annet hvis han var 26 og du 34 synest jeg. 20-21 blir for mye guttunger for meg. Må minst være 25 for å komme i senga mi.

Anonymkode: 24387...947

Forstår det, men jeg trodde han først var 23 og han så ut som han var det og er veldig god i senga og gir meg mye nærhet. Derfor er det vanskelig å kutte han ut.

ts 

AnonymBruker
Skrevet

hahahah "eldre kvinner". du er ikke 30 en gang 

Anonymkode: 0f41a...732

AnonymBruker
Skrevet

Vil det si at gutter/menn fra 21-29 ikke bryr seg om cellulitter, strekkmerker og annet negativt som kommer med alderen? Eller er det kun pga de ikke har sjans på sin egen alder? At de egentlig er meget umodne? 

Anonymkode: 5ec1c...d42

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si at gutter/menn fra 21-29 ikke bryr seg om cellulitter, strekkmerker og annet negativt som kommer med alderen? Eller er det kun pga de ikke har sjans på sin egen alder? At de egentlig er meget umodne? 

Jeg trener mye og er normalvektig med litt muskler, og jeg merker at han liker å kjenne skikkelig på kroppen og musklene mine når vi koser i sengen. Men jeg har som de fleste andre litt cellulitter men tar vare på kroppen min tross snart 30.

Kan være han fem helger nå har hatt sex med meg kun for at jeg er tilgjengelig. Men han sa første gang vi møttes at han liker de som er litt eldre.

Det eneste som plager meg er uvitenheten om vi møtes til helgen igjen eller ikle og redd for å virke for frempå. Og at jeg føler så mye som jeg gjør under sexen selv om jeg aldri kunne hatt et forhold til han.

ts 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel bare nok et eksempel på at kvinner ofte utvikler følelser når de har sex?
Menn gjør gjerne IKKE det, til sammenligning.

Husk å pass godt på hjertet deres, kvinner, det knuses så lett :(

Til TS: Vil du virkelig gå rundt å være såret over TO gutter, både eksen din som det ble slutt med i januar, OG han ungfolen?
Hvis du egentlig bare blir trist av å holde på med den yngre mannen, så burde du holde deg unna. Men det kan også være fint å analysere litt, er det egentlig den unge mannen som sårer deg, eller er det etterdønninger etter bruddet i januar som gjør deg trist? Kanskje er det slik at når du opplever den gode intime kontakten med han unge, så minner det deg om hvor fint det kan være i et forhold, og så savner du det?

Du sier du er redd for å aldri få en kjæreste igjen, men hvorfor i alle dager skulle du ikke det? Du er 28 år! Bare en baby! Du har masse tid på å finne deg en ny, hjelpe meg, folk i 60-åra og til og med 80-åra får seg kjæreste (min bestemor, blant annet). Men jeg tror du har alt å vinne på å stille litt krav til dem du har sex med, ikke ha sex før du vet at de er glade i deg og vil forplikte seg til deg. Det er så lett å kaste seg rett ut i lidenskapen, men ingen har dødd av å vente littegrann med å ha seg ;)

Prøv å hold hodet litt kaldt når det gjelder han unge fyren. Det kan jo være han vil noe mer, selv om det kanskje mest sannsynlige er at han synes du er fin og liker å ha sex med deg og that`s it. Men du kan jo la være å ta kontakt en stund, og se hva som skjer da? Hvis HAN begynner å mase på DEG er det jo et godt tegn. Du kan jo prøve å innføre gradvis litt mer kjæresteting, som å invitere på middag og filmkveld. Hvis han er med på det, er det et enda bedre tegn.

Husk, alt kan skje. Vi liker dem vi liker, og alder er ikke så viktig i den store sammenhengen. Javel, en gang i 2018 var det kanskje en 20-åring og en 28-åring som forelsket seg i hverandre. Hvem bryr seg, om 100 år?

Anonymkode: 25fe3...080

AnonymBruker
Skrevet

Virker som du er forelsket ja. Blir hardt når han dumper deg for ei yngre ei. 

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller da vel ingen rolle hvis det bare er for sex. Ikke for et forhold heller for den saks skyld, utenom at forskjellen i modenhet ofte er stor

Anonymkode: cc3d0...81b

AnonymBruker
Skrevet

Vet om et par der gutten er 22 og dama er 44. Folk ser på det som greit når mannen er eldre, så bør i grunnen ikke være noe forskjell selv om det er omvendt. Er man 20+ vil jeg si man er voksen nok til å ta den avgjørelsen selv, så hvis både du og han er ok med det, så ser jeg ikke hvorfor det skulle være noe problem.

Anonymkode: 81b83...733

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...