AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Har fire helger på rad hatt sex med en gutt som jeg trodde var 24. Jeg selv blir 29 om 1 mnd. Første kvelden vi møttes spurte jeg han om han var 23 og da sa han at han ble 24 senere år. Sexen var kjempebra og jeg føler det hjalp å ha noen å kose med etter det ble slutt med eksen tidligere i år. Vi har kun litt kontakt på meldinger. På søndag sendte han melding at han følte han måtte være ærlig på alderen sin og at han er født i 97 og blir 21 år i sept. Han hadde ikke turt å di det første gang vi møttes men følte nå at han måtte være ærlig. Jeg er overrasket da han virket eldre og var så flink i sengen og at jeg blir 29 før han blir 21. Hva tenker dere? Ville dere fortsatte å møtes for sex eller synes dere det blir for stor aldersforskjell? Hvorfor synes noen gutter det er spennende med litt eldre kvinner? Anonymkode: 19275...2be
Tibbie Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Nesj, åtte år går vel fint det. Det vanligste er kanskje at han er eldst og hun yngst, men det gjør jo ikke noe Kjør på! Han er ikke for ung, spesielt ikke når det kun er for hook ups. 8
paulette Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Kjør på! Det gjør ingenting, særlig ikke hvis det uansett er for sex! 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Njæææ , han skulle hatt stor pikk av det sjeldne om jeg hadde giddet å ligge med en så ung fyr Anonymkode: ac8a1...60b 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Njæææ , han skulle hatt stor pikk av det sjeldne om jeg hadde giddet å ligge med en så ung fyr Anonymkode: ac8a1...60b Stor pikk hadde han og han er en av de få jeg har ligget med som er opptatt av min nytelse også ts Anonymkode: 19275...2be 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Hvis du 1. Liker å ligge med ham og 2. Er i stand til å gjennomføre å ha uforpliktende sex uten at du får følelser som fucker opp det hele er det da ingen ting i veien for at du fortsetter å møte ham for sex. Anonymkode: ea4b5...b3b 3
herzeleid Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere? Ville dere fortsatte å møtes for sex eller synes dere det blir for stor aldersforskjell? Er vell bare å fortsette om begge har glede av det? Sitat Hvorfor synes noen gutter det er spennende med litt eldre kvinner? Anonymkode: 19275...2be Finnes nok noen som synes eldre kvinner er ekstra spennende, men blant de fleste jeg kjenner og har hørt om virker det primært å dreie seg om tilgang. En foretrekker gjerne yngre kvinner, men om en eldre kvinne er tilgjengelig tar man det også.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du 1. Liker å ligge med ham og 2. Er i stand til å gjennomføre å ha uforpliktende sex uten at du får følelser som fucker opp det hele er det da ingen ting i veien for at du fortsetter å møte ham for sex. Anonymkode: ea4b5...b3b Jeg føler vi har det veldig bra sammen i sengen og vet at det aldri hadde funket som forhold. Så jeg er enig at det ikke bør være følelser involvert, og hvis jeg kjenner det etterhvert må jeg avslutte. ts Anonymkode: 19275...2be
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 Andre som har noen innspill? Anonymkode: 19275...2be
meeeg9 Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Stor pikk hadde han og han er en av de få jeg har ligget med som er opptatt av min nytelse også ts Anonymkode: 19275...2be Så heldig 😍 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 Vanlig å være god i senga om man har høy sosial intelligens tror jeg. En av mine beste sexpartnere var når jeg var rundt 17, han var like gammel. Hadde ikke taklet aldersforskjellen selv, men hadde ikke rynket på nesa om det funka for noen andre. Begge er i 20årene så er innafor syns jeg. Anonymkode: dad61...88c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Stor pikk hadde han og han er en av de få jeg har ligget med som er opptatt av min nytelse også ts Anonymkode: 19275...2be Da er det bare å holde fast på han og nyte ! Anonymkode: ac8a1...60b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #13 Skrevet 25. april 2018 Han sa det vel ikke første gangen, fordi han var redd for å ikke bli tatt alvorlig. Nå som dere har blitt kjent, er det kanskje mer naturlig for han å være åpen? Noen ser nesten kun på alderen, selv om mesteparten av de viktige tingene stemmer. Anonymkode: e6af8...ba2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #14 Skrevet 26. april 2018 Merker at jeg etter bruddet med eksen i januar har fått litt bedre selvtillit siden at en så ung gutt er tiltrukket av meg seksuelt. Men som en nevnte ovenfor kan det godt kun være pga tilgjengelighet, men han har sagt til meg at han liker de som er litt eldre. Og etter det ble slutt med eksen har jeg hatt sex med en til før denne gutten og med han var det skikkelig ekkelt, men med han her klaffer det skikkelig seksuelt og det å bare holde skikkelig rundt hverandre i sengen gir meg en god følelse og det selv om vi bare har møttes fire helger og egentlig ikke kjenner hverandre. Tenker at jeg skal nyte dette så lenge det varer selv om jeg noen gang tenker at jeg er ekkel som holder på med en så mye yngre gutt. Setter pris på flere innspill Ts Anonymkode: 19275...2be
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #15 Skrevet 26. april 2018 20 timer siden, herzeleid skrev: Er vell bare å fortsette om begge har glede av det? Finnes nok noen som synes eldre kvinner er ekstra spennende, men blant de fleste jeg kjenner og har hørt om virker det primært å dreie seg om tilgang. En foretrekker gjerne yngre kvinner, men om en eldre kvinne er tilgjengelig tar man det også. Uff hørtes ikke helt bra ut at man blir velgt ut for at man da er tilgjengelig Hehe Jeg velger å tenke at det er pga andre ting også ts Anonymkode: 19275...2be 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #16 Skrevet 26. april 2018 Opplevde det samme da jeg var nysingel. Var 28 og han var 20. Sa han var 24, og jeg tenkte det var innafor. Etterpå fant jeg ut han var 20, og til å begynne med var det litt rart, men gjort er gjort liksom. Nå har jeg fylt 29 og har vært borti flere unge menn. Overraskende mange unge gutter som liker eldre damer. Helt greit for meg Blir selvfølgelig ikke noe seriøst ut av det, men litt moro må man vel ha lov å ha før man etablerer seg. Setter grensa ved 19 år da. 10 år forskjell er nok, og under 19 er man nesten et barn i mine øyne. Anonymkode: 2273f...6cb
herzeleid Skrevet 26. april 2018 #17 Skrevet 26. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff hørtes ikke helt bra ut at man blir velgt ut for at man da er tilgjengelig Hehe Jeg velger å tenke at det er pga andre ting også ts Anonymkode: 19275...2be Ja vi får satse på det 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevde det samme da jeg var nysingel. Var 28 og han var 20. Sa han var 24, og jeg tenkte det var innafor. Etterpå fant jeg ut han var 20, og til å begynne med var det litt rart, men gjort er gjort liksom. Nå har jeg fylt 29 og har vært borti flere unge menn. Overraskende mange unge gutter som liker eldre damer. Helt greit for meg Blir selvfølgelig ikke noe seriøst ut av det, men litt moro må man vel ha lov å ha før man etablerer seg. Setter grensa ved 19 år da. 10 år forskjell er nok, og under 19 er man nesten et barn i mine øyne. Anonymkode: 2273f...6cb Ikke så overraskende for menn flest tror jeg. Unge gutter er ofte ganske "altetende" når det gjelder lettvint tilgang på sex 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #18 Skrevet 26. april 2018 Jeg ble overrasket over at en som ikke har blitt 21 år ennå er så flink å tilfredsstille meg og tar på meg på en måte jeg ikke har opplevd på lenge og hvertfall ikke av en så ung mann. Som sagt så ga det meg en fantastisk god følelse selv om jeg ikke kjenner han. Og med ett par andre stk jeg har hatt sex med etter bytur har det bare føltes ekkelt å holde rundt dem og ha sex. Jeg trodde ikke så unge menn var så god i senga. Andre som har erfaringer? ts Anonymkode: 19275...2be
Gjest Overrasket Skrevet 26. april 2018 #19 Skrevet 26. april 2018 Jeg synes ikke alderen (aldersforskjellen) er et problem, men det hadde plaget meg at personen fra starten ikke kunne stå for hvem vedkommende er. Det hadde gjort meg betenkt.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #20 Skrevet 26. april 2018 Hadde/har en greie med en som er 10 år yngre enn meg.. trodde han var eldre, men der tok jeg feil🙈 Han var 24 da... Vet ikke om det kommer til å fortsette. Han er gira på å møte meg igjen, men jeg er usikker pga alderen og fordi han ikke er ferdig med rølpefylla hver helg... Anonymkode: b64eb...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå