AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #21 Del Skrevet 25. april 2018 Hvis man liker drama. De jeg kjenner blir voldsomt forbanna av småting, mange er golddiggere bak den søte fasaden. Anonymkode: 23368...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #22 Del Skrevet 25. april 2018 2 timer siden, Overrasket skrev: Vel, jeg har litt erfaring med sterke, følelsesladede og fyrige kvinner. Det noen av de trenger, er å føle seg hørt, sett og lyttet til. De trenger å få bekreftet at følelsene deres er reelle og saklige. Aldri bagateliser noe de sier med å spøke eller undergrave følelser. Ikke la de føle seg irrasjonelle, bare fordi de er følelsesterke. Ofte trenger de også faktisk bare en stor klem, masse nærhet og deretter en åpen og ærlig prat. Ikke styr unna en krangel, men vit hvilke krangler som er verdt å ta, og vit når og hvordan du skal presentere ditt syn på saken. Uansett ha du gjør, aldri snu ryggen til, aldri la de føle at du "straffer" dem ved overse eller ignorere dem, eller at du nekter dem kjærlighet. Du må alltid huske å vise at du vil og har til intensjon å vise dem kjærlighet, selv om dere er uenige. Er du singel? Anonymkode: 29eac...31b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #23 Del Skrevet 25. april 2018 Så fæle dere er! Anonymkode: ff5f1...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #24 Del Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du singel? Anonymkode: 29eac...31b Garantert. Anonymkode: ff5f1...7ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #25 Del Skrevet 25. april 2018 1 time siden, Tibbie skrev: Kultur avhenger av hvilket land man er fra. Det er som å skjære alle vestlige under én kam. Siden vi er spredt over så mange land, har vi alle forskjellige kulturer. Hvor er hun oppvokst? (PS; jeg tror at latino er hankjønn, mens latina er hokjønn) Lationo er både hann og hunn, men latina er hunn. Det fortalte hun meg. Anonymkode: a47fd...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #26 Del Skrevet 25. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis man liker drama. De jeg kjenner blir voldsomt forbanna av småting, mange er golddiggere bak den søte fasaden. Anonymkode: 23368...b49 Jeg merker de blir fort hissige, men det er fort over på noen sekunder. Anonymkode: a47fd...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #27 Del Skrevet 25. april 2018 2 timer siden, Overrasket skrev: Vel, jeg har litt erfaring med sterke, følelsesladede og fyrige kvinner. Det noen av de trenger, er å føle seg hørt, sett og lyttet til. De trenger å få bekreftet at følelsene deres er reelle og saklige. Aldri bagateliser noe de sier med å spøke eller undergrave følelser. Ikke la de føle seg irrasjonelle, bare fordi de er følelsesterke. Ofte trenger de også faktisk bare en stor klem, masse nærhet og deretter en åpen og ærlig prat. Ikke styr unna en krangel, men vit hvilke krangler som er verdt å ta, og vit når og hvordan du skal presentere ditt syn på saken. Uansett ha du gjør, aldri snu ryggen til, aldri la de føle at du "straffer" dem ved overse eller ignorere dem, eller at du nekter dem kjærlighet. Du må alltid huske å vise at du vil og har til intensjon å vise dem kjærlighet, selv om dere er uenige. Du har erfaring med latinoer? Anonymkode: a47fd...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #28 Del Skrevet 25. april 2018 2 timer siden, Overrasket skrev: Vel, jeg har litt erfaring med sterke, følelsesladede og fyrige kvinner. Det noen av de trenger, er å føle seg hørt, sett og lyttet til. De trenger å få bekreftet at følelsene deres er reelle og saklige. Aldri bagateliser noe de sier med å spøke eller undergrave følelser. Ikke la de føle seg irrasjonelle, bare fordi de er følelsesterke. Ofte trenger de også faktisk bare en stor klem, masse nærhet og deretter en åpen og ærlig prat. Ikke styr unna en krangel, men vit hvilke krangler som er verdt å ta, og vit når og hvordan du skal presentere ditt syn på saken. Uansett ha du gjør, aldri snu ryggen til, aldri la de føle at du "straffer" dem ved overse eller ignorere dem, eller at du nekter dem kjærlighet. Du må alltid huske å vise at du vil og har til intensjon å vise dem kjærlighet, selv om dere er uenige. Så mye dumt en skal lese. Du beskriver vel bare om hvordan de fleste kvinner ønsker å bli behandlet. Hvordan behandler du de litt mer tilbaketrukne og roligere jentene egentlig? Nei, det der var et mildt sagt et tåpelig svar, og håper ingen mer beskjedne jenter roter seg bort i deg. Anonymkode: 5e9ba...437 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 25. april 2018 #29 Del Skrevet 25. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: Er du singel? Anonymkode: 29eac...31b Det spørs, tells det å ha et intenst og langvarig forhold til mørk sjokolade? 17 minutter siden, AnonymBruker said: Garantert. Anonymkode: ff5f1...7ee Jeg er så dum dersom dette er ment som en fornærmelse så går det meg hus forbi. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Du har erfaring med latinoer? Anonymkode: a47fd...062 Ikke med folk fra Sør-Amerika, men med personlighetstyper som minner om stereotypene man forbinder med varmblodige folk. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så mye dumt en skal lese. Du beskriver vel bare om hvordan de fleste kvinner ønsker å bli behandlet. Hvordan behandler du de litt mer tilbaketrukne og roligere jentene egentlig? Nei, det der var et mildt sagt et tåpelig svar, og håper ingen mer beskjedne jenter roter seg bort i deg. Anonymkode: 5e9ba...437 Nå vet jeg ikke helt om du ser dette selv, men dette var virkelig ulogisk. Så du mener at det jeg skrev var dumt, men også at det var en beskrivelse på hvordan alle vil bli behandlet? Altså, da sier du deg enig i det jeg sier, men kaller det dumt likevel? Det i uthevet er jeg enig i, det håper jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #30 Del Skrevet 25. april 2018 3 timer siden, Overrasket skrev: Vel, jeg har litt erfaring med sterke, følelsesladede og fyrige kvinner. Det noen av de trenger, er å føle seg hørt, sett og lyttet til. De trenger å få bekreftet at følelsene deres er reelle og saklige. Aldri bagateliser noe de sier med å spøke eller undergrave følelser. Ikke la de føle seg irrasjonelle, bare fordi de er følelsesterke. Ofte trenger de også faktisk bare en stor klem, masse nærhet og deretter en åpen og ærlig prat. Ikke styr unna en krangel, men vit hvilke krangler som er verdt å ta, og vit når og hvordan du skal presentere ditt syn på saken. Uansett ha du gjør, aldri snu ryggen til, aldri la de føle at du "straffer" dem ved overse eller ignorere dem, eller at du nekter dem kjærlighet. Du må alltid huske å vise at du vil og har til intensjon å vise dem kjærlighet, selv om dere er uenige. Dette er den riktige oppskriften på meg, og jeg er helnorsk 😂 Jeg føler alt veldig voldsomt, både på godt og vondt. Og er ubrukelig på å holde følelsene inne i meg: på godt og vondt Anonymkode: 7b07c...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 25. april 2018 #31 Del Skrevet 25. april 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er den riktige oppskriften på meg, og jeg er helnorsk 😂 Jeg føler alt veldig voldsomt, både på godt og vondt. Og er ubrukelig på å holde følelsene inne i meg: på godt og vondt Anonymkode: 7b07c...0bb Det er akkurat det! Slikt går egentlig ikke bare på nasjonalitet eller kultur, men også mye på personlighetstype. Noen mennesker har bare veldig store, omfattende følelser, og man enten lære seg å like det, på godt og vondt som du sier, eller ikke. Det er ikke lett, men kan være veldig spennende! Endret 25. april 2018 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #32 Del Skrevet 25. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Er du singel? Anonymkode: 29eac...31b Min gjetning er type Eddie i Pondus. Anonymkode: 614cd...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.Wooster Skrevet 25. april 2018 #33 Del Skrevet 25. april 2018 En ting jeg tenker på i.f.t Sør-amerika og andre deler av det store utland, er at det gjerne er mye større klasseforskjeller enn det vi er vant til her i sosialdemokratiske Skandinavia. Så du kan risikere å treffe noen som har veldig forskjellige holdninger og krav enn du er vant til, og det kan være både oppover og nedover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #34 Del Skrevet 25. april 2018 2 minutter siden, glutenfreevegan said: enig, har dated 4-5 latino damer. Deilige er de, men dessverre over lengden er det ingen som orker dramaet deres. Latino damer har høyere østrogen en norske kvinner og lager derreter mer drama . langtidsforhold nei takk, kort ? ja , bli der for sexen sin del, men ikke la det bli noe mer. trust me, jeg har lang erfaring med både latino damer og spanske Tull og tøys. Trives dere sammen, go for it! Anonymkode: 614cd...7ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #35 Del Skrevet 25. april 2018 18 minutter siden, glutenfreevegan said: Det er ikke tull og tøys, det går ut over helsen på menn når kvinner lager konstant drama.over flere år kan det føre til hjerteinfarkt hos menn man trives selvfølgelig ikke i langtidsforhold med konstant drama og intriger . Latino damer er veldig kjent for dette Godt mulig. Men skal du ha det eksplosivt, velger du mellom latinas, som slipper det ut jevnlig, så det blir en kinaputt, og oss andre, som lar det bygge seg opp til det blir en atombombe. Anonymkode: 614cd...7ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #36 Del Skrevet 25. april 2018 50 minutter siden, Overrasket skrev: Det er akkurat det! Slikt går egentlig ikke bare på nasjonalitet eller kultur, men også mye på personlighetstype. Noen mennesker har bare veldig store, omfattende følelser, og man enten lære seg å like det, på godt og vondt som du sier, eller ikke. Det er ikke lett, men kan være veldig spennende! Dessuten er min erfaring til når stormen hatt gitt seg, så blir dei gode følelsene som bobler over ekstra deilige å motta Anonymkode: 7b07c...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 25. april 2018 #37 Del Skrevet 25. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Dessuten er min erfaring til når stormen hatt gitt seg, så blir dei gode følelsene som bobler over ekstra deilige å motta Anonymkode: 7b07c...0bb Å ja! Nå er du inne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #38 Del Skrevet 25. april 2018 52 minutter siden, glutenfreevegan skrev: enig, har dated 4-5 latino damer. Deilige er de, men dessverre over lengden er det ingen som orker dramaet deres. Latino damer har høyere østrogen en norske kvinner og lager derreter mer drama . langtidsforhold nei takk, kort ? ja , bli der for sexen sin del, men ikke la det bli noe mer. trust me, jeg har lang erfaring med både latino damer og spanske Du har ikke datet så mange av de. De er ikke overalt her. Anonymkode: a47fd...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havfruen91 Skrevet 26. april 2018 #39 Del Skrevet 26. april 2018 Bra folk ikkje opphengt i stereotyper, latinsk er selvstendig personlighet dei og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #40 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 25.4.2018 den 14.05): De er fryktelig dramatiske, men veldig passionate (i mangel på bedre ord på norsk) også! Alle latinas som jeg kjenner er noen høylytte dramaqueens som er skikkelig mammadalt. Men veldig herlige også! Anonymkode: 87baa...7e7 De er dramaqueena på morsomme måter (ikke som norske som man blir lei av), alle gutter eller menn elsker hvordan dramatiske de er!!! Se sofia vergara Anonymkode: 71819...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå