Mr. Kilmister Skrevet 25. april 2018 #41 Skrevet 25. april 2018 På 24.4.2018 den 18.56, Catalina Culès skrev: Bevisst valg, trives best alene. Jepp, dette👍
Sitronterte Skrevet 25. april 2018 #42 Skrevet 25. april 2018 Jeg bor sammen med tenåringssønn, så er jo ikke helt alene. Har vært samboer med faren til mine barn i over 20 år før jeg dro for 3 år siden. Ser ikke på meg selv som lite attraktiv, men jeg ser på meg selv som en som fikk nok. Det skal mye til for at jeg vil i det hele tatt vurdere et nytt forhold. Trives utrolig godt sånn som det er, jeg føler meg fri og trenger ikke en mann. Min sønn kommer i første rekke, og vi har det rolig og flott, uten en grumpy mann som ikke klarte å gjøre noe som helst for å ta sin del av ansvaret. Deilig å være alene og fri. Kanskje en dag så vil jeg møte en, men nå nyter jeg å kunne gjøre hva jeg vil uten en mann som skal styre meg.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #43 Skrevet 25. april 2018 On 4/24/2018 at 6:44 PM, AnonymBruker said: Du som bor alene. Er det bevisst valg, eller er det fordi du ikke vet hvordan du skal flørte, og har gått glipp av potensielle forhold. Opplever du deg som attraktiv? Anonymkode: 59172...0c0 Opplever meg selv som middels attraktiv; eier egen leilighet og ser ok ut (tror jeg). Er dog helt elendig på å tolke signaler fra motsatt kjønn, dog, og oppfatter aldri flørting før jeg i ettertid blir fortalt av andre at jeg har blitt flørtet med. Har heller aldri aktivt prøvd å møte noen (type Tinder, Sukker, Match, alle andre nettdatingstjenester). Burde sikkert prøvd, men er alt for introvert og trives litt for godt i mitt eget selskap. Anonymkode: a00e6...e2a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #44 Skrevet 26. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bor alene, svært bevisst. Orker ikke ha drama med kvinnfolk og båndlegging. Må være meg selv og ha de vennene og interessene jeg vil ha selv:-) Anonymkode: 54642...abf fikk du barn før du kom til den beslutningen? Anonymkode: 59172...0c0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #45 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Opplever meg selv som middels attraktiv; eier egen leilighet og ser ok ut (tror jeg). Er dog helt elendig på å tolke signaler fra motsatt kjønn, dog, og oppfatter aldri flørting før jeg i ettertid blir fortalt av andre at jeg har blitt flørtet med. Har heller aldri aktivt prøvd å møte noen (type Tinder, Sukker, Match, alle andre nettdatingstjenester). Burde sikkert prøvd, men er alt for introvert og trives litt for godt i mitt eget selskap. Anonymkode: a00e6...e2a Men kan kanskje kle deg noe utfordrende? Anonymkode: 59172...0c0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #46 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, Sitronterte skrev: Jeg bor sammen med tenåringssønn, så er jo ikke helt alene. Har vært samboer med faren til mine barn i over 20 år før jeg dro for 3 år siden. Ser ikke på meg selv som lite attraktiv, men jeg ser på meg selv som en som fikk nok. Det skal mye til for at jeg vil i det hele tatt vurdere et nytt forhold. Trives utrolig godt sånn som det er, jeg føler meg fri og trenger ikke en mann. Min sønn kommer i første rekke, og vi har det rolig og flott, uten en grumpy mann som ikke klarte å gjøre noe som helst for å ta sin del av ansvaret. Deilig å være alene og fri. Kanskje en dag så vil jeg møte en, men nå nyter jeg å kunne gjøre hva jeg vil uten en mann som skal styre meg. Er dette en klassisk eksempel på dere som blir forelsket i hverandre engang, glemmer når dere blir par og flytter sammen, og hjelpe å forstå hvorfor dere bor sammen? - regner med du aldri ble innvitert ut når dere ble et par, men ble låst fast i noe uten å gjøre noe for hverandre etterpå. Anonymkode: 59172...0c0
Sitronterte Skrevet 26. april 2018 #47 Skrevet 26. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette en klassisk eksempel på dere som blir forelsket i hverandre engang, glemmer når dere blir par og flytter sammen, og hjelpe å forstå hvorfor dere bor sammen? - regner med du aldri ble innvitert ut når dere ble et par, men ble låst fast i noe uten å gjøre noe for hverandre etterpå. Anonymkode: 59172...0c0 Vel fra min side ble det ikke glemt. Han kom nok i en mere rutine. Men jeg følte jeg ble låst fast i forholdet pga dette, og jeg ventet altfor lenge på at ting skulle forandres, i håp om at vi kunne finne tilbake til romansen og kontakten. Vi er bedre som venner, og han er min beste venn nå. Jeg merker jo at glimtet i øyet hans kommer tilbake noen ganger, men det er over for alltid. Vi finner faktisk på mere nå sammen, enn da vi var et par. Dette med å bli invitert ut, stemmer ikke. For han var heller ikke en mann som gikk ut noe særlig. Og det ble et problem oppå alle de andre problemene våre. For det ble meg som gikk ut, men jeg savnet jo han. Dette så han ikke selv om jeg sa det med klar tale.
fullførsetningen Skrevet 26. april 2018 #48 Skrevet 26. april 2018 Jeg "vet ikke" hvordan jeg skal flørte, er for redd for avvisning og er ikke interessert i damer som har barn fra før, noe mange her på min alder har. Sistnevnte gjør at antallet aktuelle partnere også er veldig lavt. Treffer også sjelden noen jeg er interessert i, uansett.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #49 Skrevet 26. april 2018 Det er en skremmende utvikling, flere og flere blir single og velger å være det og å bo alene. Det kan umulig være bra for samfunnet totalt sett. Jeg respekterer at folk velger som de vil, men når det nesten begynner å bli "normalen" å være singel og bo alene uten partner, så er det litt urovekkende. Jeg trenger ikke en mann, jeg har ikke tid til en mann, det passer ikke med en mann etc, mye sånnt her. Anonymkode: 8fdac...243
Værre Skrevet 26. april 2018 #50 Skrevet 26. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en skremmende utvikling, flere og flere blir single og velger å være det og å bo alene. Det kan umulig være bra for samfunnet totalt sett. Jeg respekterer at folk velger som de vil, men når det nesten begynner å bli "normalen" å være singel og bo alene uten partner, så er det litt urovekkende. Jeg trenger ikke en mann, jeg har ikke tid til en mann, det passer ikke med en mann etc, mye sånnt her. Anonymkode: 8fdac...243 Det har nok noe med at de som allerede er i et forhold, ikke sitter å skriver her på forumet.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #51 Skrevet 26. april 2018 Å bo alene er et bevisst valg fra min side og har ingenting med mine flørte- eller samlivs- evner. Jeg vil ikke ha kjørestens skrot rundt meg hele tiden eller forsøke å lære han å holde orden. Derfor skal jeg aldri flytte sammen med noen igjen. Han får rote og skrote hos seg, og jeg får ha mitt hjem ryddig og rent. Anonymkode: 571f9...736
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå