AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #21 Skrevet 24. april 2018 Akkurat nå har jeg valgt å bo alene. Jeg dater ikke. Er litt for mye annet jeg vil bruke tiden på. Jeg har bodd i sammen med noen, men valgte å flytte. Feil mann. Anonymkode: 3fd78...f42 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #22 Skrevet 24. april 2018 Jeg er en person som trenger mye alenetid for å bla. hente meg inn etter en krevende jobb der jeg må være veldig sosial og omgjengelig (noe jeg også er, men jeg blir sliten om jeg ikke får være for meg selv). Derfor passer det best for meg å bo alene. Er generelt kresen på hvem jeg omgås med, også venner (kvalitet fremfor kvantitet), så da er det ikke så lett å finne noen. Hadde jeg vært mindre kresen hadde jeg nok hatt kjæreste, men jeg vil jo ikke være sammen med noen som jeg bare er sånn delvis interessert i. Syns ikke det er fair overfor den andre parten heller. Jeg er helt midt på treet utseendemessig. Anonymkode: 340c0...a18 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #23 Skrevet 24. april 2018 Jeg har vært gift, og bodd med en mann i 12 år. Og det var så godt å få bo alene etterpå, jeg har hatt 2 forhold etter dette, det ene varte i nesten 3 år, og det andre i litt over 1 år. Og jeg vil gjerne ha en kjæreste, men jeg vil vente i mange år før vi flytter sammen, og det er ikke så mange menn som ønsker det. Anonymkode: 6c344...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #24 Skrevet 24. april 2018 Har for mange issues til å kunne bo med noen, pluss at jeg er kresen og lett irritabel (for et catch ja). Er midt på treet utseendemessig. På en måte lurer jeg på hvordan det er å bo med noen man er glad i, men samtidig veier ikke det opp for oppbruddet når det kommer. Anonymkode: 02016...05f 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #25 Skrevet 24. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har for mange issues til å kunne bo med noen, pluss at jeg er kresen og lett irritabel (for et catch ja). Er midt på treet utseendemessig. På en måte lurer jeg på hvordan det er å bo med noen man er glad i, men samtidig veier ikke det opp for oppbruddet når det kommer. Anonymkode: 02016...05f Høres ut som du har et utmerket alene Samliv har ingen fordeler. trust me! Anonymkode: 961ac...162
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #26 Skrevet 24. april 2018 Bor alene, og elsker det. Det er himmelen, og jeg nyter det til det fulle. Problemet er at jeg har en kjæreste som vil vi skal flytte sammen, og jeg tilbringer jo mer tid der enn hjemme som det er... Men det er noe helt spesielt med å ha min egen lille leilighet der jeg bestemmer alt og kan være for meg selv. Var i et samboerforhold i 13 år, og da det ble slutt flyttet jeg for meg selv. Og sliter VELDIG med å skulle gi opp det. Men vil ikke gi opp kjæresten min, elsker jo ham også. Dilemma så det holder! Anonymkode: d210d...043 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #27 Skrevet 24. april 2018 Bor alene sammen med ett barn. Bevisst valg. Jeg trives med å bo alene, og ønsker ikke at en skal komme å forstyrre mine rutiner og systemer. Dessuten ønsker jeg ikke flere barn, og jeg er i en alder der mange fremdeles ønsker egne barn, så for å ikke ødelegge den drømmen for en eventuell samboer, så velger jeg å være alene. Anonymkode: bfe68...a96 2
Ichiko Skrevet 24. april 2018 #28 Skrevet 24. april 2018 (endret) Det er en kombinasjon av livets omstendigheter og eget valg som er grunnen til at jeg bor alene. Slik er det vel for mange. Og dere som skriver om hvor attraktive dere eventuelt er: dere sier alle at dere er middels, gjennomsnittlige, midt på treet. Men hvis dere er i stand til å ha det bra på egen hånd, så er dere etter min mening godt over middels. Endret 24. april 2018 av Ichiko 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #29 Skrevet 24. april 2018 Jeg treffer bare menn som trenger et ganske stort slott for å få plass til egoet sitt. Jeg har ikke plass. Anonymkode: 746a0...a5a 2
Gjest Frøken Diamant Skrevet 24. april 2018 #30 Skrevet 24. april 2018 Etter å ha vært gift i 16 år,så er det nydelig å bo alene nå.Har bodd alene i snart 3 år.Har vært godt både for meg og barna Men nå begynner jeg å bli klar for å treffe en mann igjen,som jeg kan bo sammen med etterhvert
Roci Skrevet 24. april 2018 #31 Skrevet 24. april 2018 20 minutter siden, Ichiko skrev: Det er en kombinasjon av livets omstendigheter og eget valg som er grunnen til at jeg bor alene. Slik er det vel for mange. Og dere som skriver om hvor attraktive dere eventuelt er: dere sier alle at dere er middels, gjennomsnittlige, midt på treet. Men hvis dere er i stand til å ha det bra på egen hånd, så er dere etter min mening godt over middels. På hvilken måte mener du at graden av attraktivitet har sammenheng med det å trives med å bo alene? 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #32 Skrevet 24. april 2018 Bor alene og er singel. Har ikke anledning til noe forhold nå for tiden. Opplever at jeg er attraktiv. Det er ikke sånn at ingen er interessert akkurat . Det eneste er at jeg er ganske modest om man kan si det sånn (i mangel av et norsk ord som er dekkende nok) og jeg er nok innadvendt når jeg ikke kjenner folk selv om jeg prater og smiler. Opplever at det er stort sett bare menn som vil i forhold som kontakter meg, og det trives jeg i grunnen med siden jeg ikke er interessert i noe annet. Ser frem til å kunne ha anledning til å date litt fra sommeren av. Anonymkode: bd875...46d 1
Ichiko Skrevet 24. april 2018 #33 Skrevet 24. april 2018 2 minutter siden, Roci said: På hvilken måte mener du at graden av attraktivitet har sammenheng med det å trives med å bo alene? Hvis du kan ha det godt med deg selv, har du bedre sjanse for å ha det godt med andre. Det øker attraktiviteten, fremfor å være en som ikke kan trives i sitt eget selskap. Hvordan kan andre trives med en person som ikke kan trives med seg selv? Hvorfor spør du, forresten? 2
Roci Skrevet 24. april 2018 #34 Skrevet 24. april 2018 (endret) 8 minutter siden, Ichiko skrev: Hvis du kan ha det godt med deg selv, har du bedre sjanse for å ha det godt med andre. Det øker attraktiviteten, fremfor å være en som ikke kan trives i sitt eget selskap. Hvordan kan andre trives med en person som ikke kan trives med seg selv? Hvorfor spør du, forresten? Aha, da skjønner jeg hva du mener Har i grunnen ikke tenkt på det på den måten. Har alltid trivdes i mitt eget selskap og hatt behov for alenetid, helt siden jeg var liten, og i grunnen trodd at det gjorde meg mer sær enn attraktiv Så jeg ble faktisk litt overrasket over oppmerksomheten jeg fikk da jeg ble singel. Endret 24. april 2018 av Roci 2
Ichiko Skrevet 24. april 2018 #35 Skrevet 24. april 2018 1 minutt siden, Roci said: Aha, da skjønner jeg hva du mener Har i grunnen ikke tenkt på det på den måten. Har alltid trivdes i mitt eget selskap og hatt behov for alenetid, helt siden jeg var liten, og i grunnen trodd at det gjorde meg mer sær enn attraktiv Så jeg ble i grunnen litt overrasket over oppmerksomheten jeg fikk da jeg ble singel. Der ser du Kjenner meg igjen i det du forteller, og har lurt på om det å bo alene blir "disset" av de som er altffor avhengige av å bo sammen med noen; de som "aldri kunne klart" å bo for seg selv, etter hva de sier. Hvis dét er normen, så blir alle aleneboende "sære". Jeg mener forresten ikke å si at de som bor sammen med noen er lite attraktive; men at de som trives bra på egen hånd kan virke tiltrekkende for mange. Noen tenker kanskje at den som klarer seg selv er sterk og har så mye mer å gi. I verste fall blir man en magnet for folk som vil ha en som "klarer alt". I beste fall blir man tiltrekkende for noen som trives med seg selv og som har plass til andre i sitt liv. Vi er sosiale vesener og trenger hverandre, men vi trenger også oss selv. 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #36 Skrevet 24. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Du som bor alene. Er det bevisst valg Overhodet ikke. Skulle ønske at jeg hadde ei å bo med. 4 hours ago, AnonymBruker said: eller er det fordi du ikke vet hvordan du skal flørte, og har gått glipp av potensielle forhold. Aner ikke hvordan jeg flørter, og aner ikke om jeg blir flørtet med. Har fått bekreftet nylig at jeg trolig gikk glipp av et forhold for et par år siden, og den svir. 4 hours ago, AnonymBruker said: Opplever du deg som attraktiv? Har oppfattet meg selv som stygg hele livet, men det har bedret seg i det siste. Har, i en alder av 41 år, for første gang fått høre fra ei dame at jeg er kjekk, og det førte jo til en liten oppsving, så får vi se hvor lenge den holder seg. Anonymkode: af8d8...12b 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #37 Skrevet 24. april 2018 Det er like dumt å spørre om som å spørre noen om de bevisst har valgt et forhold. Om de var lite attraktive og må holde på den de har fått. Vi lever i 2018. Det er ganske vanlig å ville bo alene. En kan ha forhold likevel, men alle vil ikke bo sammen. Anonymkode: 9a273...611 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #38 Skrevet 25. april 2018 Jeg bor alene, og kommer til å gjøre det fram til jeg eventuelt gifter meg. Trives godt med å bo for meg selv, men har et ønske om å finne noen jeg kan dele livet med. At jeg ikke har funnet noen til nå, kommer av at jeg ikke har lett. Anonymkode: d2964...910
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #39 Skrevet 25. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor alene, og kommer til å gjøre det fram til jeg eventuelt gifter meg. Trives godt med å bo for meg selv, men har et ønske om å finne noen jeg kan dele livet med. At jeg ikke har funnet noen til nå, kommer av at jeg ikke har lett. Anonymkode: d2964...910 Takk for et fint svar. Anonymkode: 59172...0c0 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #40 Skrevet 25. april 2018 Bor alene, svært bevisst. Orker ikke ha drama med kvinnfolk og båndlegging. Må være meg selv og ha de vennene og interessene jeg vil ha selv:-) Anonymkode: 54642...abf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå