AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Du som bor alene. Er det bevisst valg, eller er det fordi du ikke vet hvordan du skal flørte, og har gått glipp av potensielle forhold. Opplever du deg som attraktiv? Anonymkode: 59172...0c0
FactsOverFeelings Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Bevisst valg ja, har hatt samboer(e) før og det er ikke noe for meg. Jeg ser ikke etter langvarige eller seriøse forhold. Jeg opplever meg selv som midt på treet, ca så gjennomsnittlig som man kan få blitt. Og det er helt ok. 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 4 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Bevisst valg ja, har hatt samboer(e) før og det er ikke noe for meg. Jeg ser ikke etter langvarige eller seriøse forhold. Jeg opplever meg selv som midt på treet, ca så gjennomsnittlig som man kan få blitt. Og det er helt ok. Kunne vært meg som skrev dette Jeg har bodd sammen med andre store deler av livet, resten av min tid skal jeg bo helt alene. Elsker det. Anonymkode: b0f15...d56 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Bevisst valg, trives best alene.
Roci Skrevet 24. april 2018 #5 Skrevet 24. april 2018 Definitivt et bevisst valg, ja Etter å ha avsluttet et mangeårig forhold/ekteskap, nyter jeg å bo alene. Tror aldri jeg vil bo sammen med noen igjen. Føler meg attraktiv nok, manglet ikke på tilbud da jeg ble singel og får fortsatt oppmerksomhet og komplimenter. Er i et forhold nå, men vi bor ikke sammen og det fungerer bra for oss begge 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #6 Skrevet 24. april 2018 Sånn har livet blitt, har hatt langt samboerskap men har ikke funnet noen etter det. Har hverken valgt eller ikke valgt å bo alene, det er bare sånn livet ble. Skulle jo ønske å hatt den spesielle personen i livet mitt, men har ikke vært så flink i å lete da. Anonymkode: 28f6a...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #7 Skrevet 24. april 2018 bevisst. det står ikke på utvalget av menn men etter mitt siste samboerskap så har jeg ikke vært særlig gira på å finne meg noen ny å bo med Anonymkode: 99ab8...121 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #8 Skrevet 24. april 2018 Jeg bor alene fordi jeg enda ikke har funnet den jeg har lyst å dele livet mitt med. Vil si at jeg er ganske attraktiv og jeg er sprudlende og glad og har en flørtete væremåte, som ofte kan oppfattes feil av menn. Mange som har ønsket å være sammen med meg i årenes løp, men det er sjeldent jeg forelsker meg og føler at det klaffer. Men har troen på at jeg en dag finner en mann som jeg liker nok til å bo sammen med Trives godt med å bo alene og ha min egen "hule". Anonymkode: 138e8...81a 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #9 Skrevet 24. april 2018 Det er et bevisst valg og jeg ønsker å fortsette å bo alene fordi det gir minst irritasjon. Har vel begynt å bli altfor vant til å ha ting som jeg vil ha dem, og da passer det ikke inn med en person som roter, fiser, snorker og ikke legger sokkene sine i skittentøyskurven, samtidig som jeg kan rote, fise, snorke og legge sokkene mine hvor jeg vil uten at noen legger seg opp i det. Anonymkode: 1872b...4e6 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #10 Skrevet 24. april 2018 Eg har vert aleine i nokon år, fordi mannfolka ikkje har vert bra nok 😊 Anonymkode: fcabd...cba 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #11 Skrevet 24. april 2018 Flyttet for meg selv når det ble slutt med eksmannen, og har aldri bodd alene før. Skal bo alene i ca et år til, da planlegger jeg og kjæresten å flytte sammen kunne fint gjort det før også, men er en del praktisk som må løses først. Har bare godt av å bo litt alene også, og ikke hoppe rett inn i nytt hus. Men merker det er veldig dyrt å bo alene, så det er HELT i orden at det sannsynligvis bare er for et år til Anonymkode: 78672...7d1
Elaine Marley Skrevet 24. april 2018 #12 Skrevet 24. april 2018 Ja, det er et bevisst valg etter at det ble slutt etter et langvarig forhold i fjor. Jeg ønsker å finne noen, men samtidig ikke. Det er temmelig mye mer komplisert å bo og dele hverdagen sammen med noen enn ikke. Opplever ikke meg selv som særlig attraktiv, nei. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #13 Skrevet 24. april 2018 Oppdaget at mannen min igjennom 8 år var utro. Da var jeg nesten 12. uker på vei med vårt første barn. Tok abort og flyttet ut. Ville ikke ta noen tilknytning til det svinet!! Nå bor jeg for meg selv i en passe stor og koselig leilighet, og slik vil jeg ha det. Ingen ny mann for meg! Anonymkode: 7ade2...a0a 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #14 Skrevet 24. april 2018 Bevisst valg, føler at jeg ikke er et sted i livet som passer overens med å ha samboer. + Ganske deilig å bare ha seg selv å forholde seg til for å si det sånn. Men treffer jeg tilfeldigvis en dame som jeg passer perfekt sammen med, så sier jeg ikke nei til å flytte sammen. Anonymkode: 4740a...793 1
Sitrusfrukt Skrevet 24. april 2018 #15 Skrevet 24. april 2018 Ja, trives med å bo alene. Har kjæreste, men vi kommer nok aldri til å flytte sammen, nettopp fordi vi begge trives mye bedre når vi har et sted hver for oss. 1
Lutetium 71 Skrevet 24. april 2018 #16 Skrevet 24. april 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et bevisst valg og jeg ønsker å fortsette å bo alene fordi det gir minst irritasjon. Har vel begynt å bli altfor vant til å ha ting som jeg vil ha dem, og da passer det ikke inn med en person som roter, fiser, snorker og ikke legger sokkene sine i skittentøyskurven, samtidig som jeg kan rote, fise, snorke og legge sokkene mine hvor jeg vil uten at noen legger seg opp i det. Anonymkode: 1872b...4e6 Du beskriver meg selv til punkt og prikke. 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #17 Skrevet 24. april 2018 Er attraktiv og får bra med oppmerksomhet. Årsak til at jeg bor alene er kresenhet i kombinasjon med at jeg ikke ønsker A4-liv. Trives bedre og bedre med singeltilværelsen som årene går, og har en veldig sosial jobb som gjør at jeg ikke blir sær. Anonymkode: 1dd2f...c22 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #18 Skrevet 24. april 2018 Bor alene, stortrives med det. Elsker friheten det gir meg. Flørter gjerne ute, vært på mange dates, men trives bedre som singel. Jeg trives heller ikke i kollektiver, så det var ett bevist valg å kjøpe en passende leilighet for meg og kattene mine. Anonymkode: 80666...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #19 Skrevet 24. april 2018 Har aldri slitt meg å få flørter eller kjærester, men har det så mye bedre som den eneste voksne i huset. Ser absolutt ingen fordeler med at en mann flytter inn. Anonymkode: 961ac...162 1
altflyter Skrevet 24. april 2018 #20 Skrevet 24. april 2018 Bor alene. Det er ikke alltid livet blir som man hadde tenkt. Definitivt ikke et bevisst valg, men håper det endrer seg en dag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå