Gå til innhold

Marius Borg Høiby


Korpsnerden

Anbefalte innlegg

Bør pressen la ham være i fred eller ikke? 

Er det han eller familien som vil skjerme ham? 

Er han en offentlig person eller ikke? 

Jeg synes ham virker ganske PR-kåt (vært med i Skam, holdt høy profil i russetiden, åpen Instagram med 51k følgere, finn.no-innlegget....). Mangler liksom bare Paradise Hotell nå. 

https://www.vg.no/i/8woMEd

Endret av Korpsnerden
Skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns han virker litt usympatisk. Han har kanskje bare den fremtoningen, men nå når han syns det er greit å bli titulert som prins, så er ikke inntrykket mitt svakere. Han er jo ingen prins, og han vil unngå oppmerksomhet fra mediene? 

Pressen kan godt la være å skrive så mye om ham, men han må forstå at visse ting er akseptabelt for mediene å skrive/nevne også. Jeg syns han kan si fra selv nå om det skulle være noe. Han er ikke et lite barn som må beskyttes av foreldre.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Antoinette skrev:

Har vi ikke diskutert dette nok nå jmf. andre tråden om samme tema?

Hvilken tråd? Hadde ikke laget ny om jeg visste om en. Bare å slette tråd i så fall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han bør svare for seg selv, ikke la mamman gjøre det.

Endret av Oppland
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Oppland skrev:

Synes han bør svare for seg selv, ikke la mamman gjøre det.

Helt enig! Jeg mistenker at mor og sønn ikke er helt enig i dette med medieoppmerksomhet. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians

Han virker litt skada av det hele. Men må si jeg ikke har særlig sympati. Alle nakenvideoer og ting han har filma selv som har sirkulert rundt i pressen, norsk presse har faktisk skjermet han bemerkelsesverdig bra! Sikkert derfor de blir ekstra irriterte på MM's overbeskyttende reaksjon nå og. 
Og for en dobbeltmoral: Helt greit å la seg bli titulert "prins" i UK, men i Norge skal han bli behandlet som en helt vanlig, ukjent 20-something. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med denne nye fancy shmancy jobben er i alle fall prins Marius blitt en offentlig person i England. Var han ikke motedesigner forrige måned, forresten? Talentfull gutt dette tydeligvis, som gjør sånn lynkarriere. Mammaen må være stolt av poden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, hind skrev:

Med denne nye fancy shmancy jobben er i alle fall prins Marius blitt en offentlig person i England. Var han ikke motedesigner forrige måned, forresten? Talentfull gutt dette tydeligvis, som gjør sånn lynkarriere. Mammaen må være stolt av poden.

Ha, ha fint skrevet! Jeg er så enig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snusen skrev:

Er ikke han i en alder for å utføre verneplikten? Har vel ingen utdannelse?

Merkelig å ikke gjennomføre 1.gangstjeneste. Lurer på hva som gjorde han tjenesteudyktig? Forøvrig er han jo en del av ganske store årskull så kanskje han er overflødig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er helt klart glad i oppmerksomhet, og har ingen ønsker om å «bare være en vanlig gutt» Det er Mette Marit som synes det er ubehagelig, og snakker for han i et forsøk på å få media av banen. 

Hva med å la Marius snakke selv? Han er voksen. Og utnytter sin ene fot inne i kongefamilien..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Irja skrev:

Han er helt klart glad i oppmerksomhet, og har ingen ønsker om å «bare være en vanlig gutt» Det er Mette Marit som synes det er ubehagelig, og snakker for han i et forsøk på å få media av banen. 

Hva med å la Marius snakke selv? Han er voksen. Og utnytter sin ene fot inne i kongefamilien..

Jeg synes ikke det er greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Jeg synes ikke det er greit. 

At han gjør det, eller at jeg skriver det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Irja skrev:

At han gjør det, eller at jeg skriver det?

At han gjør det. 

Du kan skrive hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...