Kristine79 Skrevet 4. april 2019 #201 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg ler høyt av de 😅 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenlocks Skrevet 4. april 2019 #202 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg sitter og ler høyt når jeg hører på podcasten deres. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 4. april 2019 #203 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg likte Sigrid når hun hadde «Sigrid blir mamma» eller hva det het for noe, men hun mistet meg på veien. Synes ingen av de er morsomme! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurcos Skrevet 5. april 2019 #204 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke noen fan. Liker spesielt ikke måten de utleverer barna sine i podcasten. Synes også de er lite gjennomtenkte, og lite reflektere. De bare spyr ut meninger, isteden for å ha interessante og morsomme diskusjoner. Av norske podcaster foretrekker jeg mye heller Dialogisk for eksempel. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 5. april 2019 #205 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg kom over en analyse av humor innen historiefortelling. Humor har som regel et offer. Dette offeret kan være en selv, noen spesifikke andre eller en imaginær person. For min del foretrekker jeg mennesker som lar humoren gå utover seg selv eller andre som har samme - eller høyere - posisjon. Synes Tusvik og Tønne ikke har en balansegang som appellerer til meg, uten at verken de eller andre vil bry seg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 5. april 2019 #206 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg synes Tusvik kan være morsom av og til, men de er er ikke morsomme sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. april 2019 #207 Del Skrevet 5. april 2019 På 29.3.2019 den 21.04, Jordbærogfløte skrev: Er det noe i det Thomas Leikvoll skriver? ; https://www.dagbladet.no/kultur/bollene-tusvik-og-tonne/70919611 Absolutt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Skrevet 5. april 2019 #208 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg kan ikke fordra Tusvik og måten hun omtaler gutter/menn på. Langet ut om at sønnen var dum fordi han er gutt mens datteren er smart fordi hun er jente i en podcast en gang. Bare fordi man er kvinneforkjemper trenger man ikke være helt ekstrem i den andre enden og nedsnakke menn fordi de er menn. Feilslått feminisme right there 😕 Ellers synes jeg de begge er ganske morsomme til tider, men er ganske lei de politiske greiene til Tusvik. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 5. april 2019 #209 Del Skrevet 5. april 2019 Thomas Leikvoll traff spikeren på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 5. april 2019 #210 Del Skrevet 5. april 2019 23 minutter siden, Justsaying skrev: Thomas Leikvoll traff spikeren på hodet. Ja, jeg har lest gjennom det flere ganger nå, og synes han har veldig gode poeng ☝🏻. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 5. april 2019 #211 Del Skrevet 5. april 2019 5 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, jeg har lest gjennom det flere ganger nå, og synes han har veldig gode poeng ☝🏻. Ja det er merkelig hvordan de godtar sin egen trakassering mens andres skal de slakte. Og mobbing...de burde skamme seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 5. april 2019 #212 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg ler mye av beskrivelsene av familieliv og nære ting, og av deres kollisjoner med folk på deres vei. Liker godt de politiske rantene og diskusjonene, og irriterer meg over avbrytelser og noen litt for drøye eller kleine uttalelser 80% knallbra og 20% kleint/too much/irriterende er min dom. De 80% holder i massevis til at jeg fortsatt etter flere år, gleder meg over å høre på hver eneste uke. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 5. april 2019 #213 Del Skrevet 5. april 2019 48 minutter siden, Justsaying skrev: Ja det er merkelig hvordan de godtar sin egen trakassering mens andres skal de slakte. Og mobbing...de burde skamme seg Ja, ikke sant? 🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 5. april 2019 #214 Del Skrevet 5. april 2019 Klarer ikke disse to. De minner meg om to som mobbet meg på barneskolen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 5. april 2019 Forfatter #215 Del Skrevet 5. april 2019 Leikvoll skrev dette innlegget for å promotere sitt nye show!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. april 2019 #216 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg har hørt ett par episoder av poden deres, kommer aldri til å kaste bort tiden min på mer av det mølet. Språkbruken og nedlatenheten deres er forkastelig. At de i tillegg slipper unna med all den dritten de lirer av seg er meg totalt uforståelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ampersand Skrevet 5. april 2019 #217 Del Skrevet 5. april 2019 4 timer siden, Viking-girl skrev: Leikvoll skrev dette innlegget for å promotere sitt nye show!! Uansett bakgrunn for innlegget, så har Leikvoll fortsatt gode poeng. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 5. april 2019 #218 Del Skrevet 5. april 2019 (endret) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10218052802087472&id=1109291277&anchor_composer=false Og Lisa er også her med på å spre feilaktig informasjon. Byscenen har vel ikke sagt nei til Ørjan, han har ikke spurt om å ha noe show der nå. Han var i kontakt med dem i mars 2018!! Om sitt forrige show Fordommer. Dette brukte Byscenen for å se bra ut, og Lisa for å fremme Fjern-Ørjan-kampanjen til henne og Sigrid. 🤢 Endret 5. april 2019 av Justsaying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 5. april 2019 #219 Del Skrevet 5. april 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 8. april 2019 #220 Del Skrevet 8. april 2019 På 30.3.2019 den 17.59, Gul_gul skrev: Men skjønner du ikke det er et ✨magisk✨ nakenbilde som bare kan brukes til å diskreditere Tusvik!? Det har ingen effekt på Burøe, han er immun! HAHA! 😂 der fikk du sagt det. Immun. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå