Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg likte Sigrid når hun hadde «Sigrid blir mamma» eller hva det het for noe, men hun mistet meg på veien. Synes ingen av de er morsomme! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen fan. Liker spesielt ikke måten de utleverer barna sine i podcasten. Synes også de er lite gjennomtenkte, og lite reflektere. De bare spyr ut meninger, isteden for å ha interessante og morsomme diskusjoner. Av norske podcaster foretrekker jeg mye heller Dialogisk for eksempel. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over en analyse av humor innen historiefortelling. Humor har som regel et offer. Dette offeret kan være en selv, noen spesifikke andre eller en imaginær person.

For min del foretrekker jeg mennesker som lar humoren gå utover seg selv eller andre som har samme - eller høyere - posisjon. 

Synes Tusvik og Tønne ikke har en balansegang som appellerer til meg, uten at verken de eller andre vil bry seg.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Tusvik kan være morsom av og til, men de er er ikke morsomme sammen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fordra Tusvik og måten hun omtaler gutter/menn på. Langet ut om at sønnen var dum fordi han er gutt mens datteren er smart fordi hun er jente i en podcast en gang. Bare fordi man er kvinneforkjemper trenger man ikke være helt ekstrem i den andre enden og nedsnakke menn fordi de er menn. Feilslått feminisme right there 😕

Ellers synes jeg de begge er ganske morsomme til tider, men er ganske lei de politiske greiene til Tusvik. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Justsaying skrev:

Thomas Leikvoll traff spikeren på hodet.

Ja, jeg har lest gjennom det flere ganger nå, og synes han har veldig gode poeng ☝🏻.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
5 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, jeg har lest gjennom det flere ganger nå, og synes han har veldig gode poeng ☝🏻.

Ja det er merkelig hvordan de godtar sin egen trakassering mens andres skal de slakte. Og mobbing...de burde skamme seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler mye av beskrivelsene av familieliv og nære ting, og av deres kollisjoner med folk på deres vei.  Liker godt de politiske rantene og diskusjonene, og irriterer meg over avbrytelser og noen litt for drøye eller kleine uttalelser 

80% knallbra og 20% kleint/too much/irriterende er min dom.   

De 80% holder i massevis til at jeg fortsatt etter flere år, gleder meg over å høre på hver eneste uke. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Justsaying skrev:

Ja det er merkelig hvordan de godtar sin egen trakassering mens andres skal de slakte. Og mobbing...de burde skamme seg

Ja, ikke sant? 🧐

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leikvoll skrev dette innlegget for å promotere sitt nye show!! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt ett par episoder av poden deres, kommer aldri til å kaste bort tiden min på mer av det mølet. 

Språkbruken og nedlatenheten deres er forkastelig.  At de i tillegg slipper unna med all den dritten de lirer av seg er meg totalt uforståelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Viking-girl skrev:

Leikvoll skrev dette innlegget for å promotere sitt nye show!! 

Uansett bakgrunn for innlegget, så har Leikvoll fortsatt gode poeng.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10218052802087472&id=1109291277&anchor_composer=false

Og Lisa er også her med på å spre feilaktig informasjon. Byscenen har vel ikke sagt nei til Ørjan, han har ikke spurt om å ha noe show der nå. Han var i kontakt med dem i mars 2018!! Om sitt forrige show Fordommer.

Dette brukte Byscenen for å se bra ut, og Lisa for å fremme Fjern-Ørjan-kampanjen til henne og Sigrid. 

🤢

Endret av Justsaying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2019 den 17.59, Gul_gul skrev:

Men skjønner du ikke det er et magisk nakenbilde som bare kan brukes til å diskreditere Tusvik!? Det har ingen effekt på Burøe, han er immun! :lol: :lol:

HAHA! 😂 der fikk du sagt det. Immun. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...