Gul_gul Skrevet 30. mars 2019 #181 Del Skrevet 30. mars 2019 Just now, ti10 said: Hvem er den andre? Ups, min feil, de nevnte to andre - Fredrik Steen og Vidar Letho. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 30. mars 2019 #182 Del Skrevet 30. mars 2019 5 minutter siden, Justsaying skrev: Applaus! Media har så mye makt, og når 2 mobbere i voksen alder som har sitt eget Phungfolk (🙄) sitter i ledtog med naive journalister og unge jenter som er lette å lede inn på offerstien sin - da blir offerlammet et lett offer for overmakten. Jeg håper Tusvik og Tønne snart får smake sin egen melk, de er både mobbere, utleverer seg selv og hele familiene sine, snakker som to finske alkoholikere, høres konstant sure ut og ler mest selv av sin egen barnslighet. Skulle like å se hvordan Tusvik hadde reagert dersom en mannlig komiker hadde klistra et stjålet nakenbilde av henne utover skjermene i de tusen hjem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul_gul Skrevet 30. mars 2019 #183 Del Skrevet 30. mars 2019 17 minutter siden, Opie said: Leikvoll forsvarer ikke Burøe. Han påpeker derimot at pressen ikke bare kan dundre på som bulldosere i Burøe-saken slik Tusvik og Tønne gjør. De slenger ut "bevis" i hytt og vær helt ukritisk, bruker "kildene" sine helt ukritisk. Og forventer at pressen skal gjøre det samme. De har rett og slett ikke skjønt det. De er to store mobbere og har alltid vært det. Tusvik har også null integritet når det kommer til #metoo - hun har selv vært med på å spre nakenbilder av andre og satt i sine program og harselert med dette etterpå. Utrolig nok har hun sluppet unna dette. Hvorfor vet ikke jeg, men det kan vel være at båndene mellom journalister og kjendiser i Norge er litt for tette..... *Host* *host* *host* *host* *host* *host* *host* *host* *host* *host*. 1 hour ago, Gul_gul said: Ikke helt nytt, men er det andre enn Støme og Jerman* som har kommentert at VG-journalisten (Atle Jørstad Wergeland) som skrev første sak om Burøe (som var 100% reklame, 0% journalistikk), er venn av manageren (Erlend Bakke, nå eks-) til Burøe? * Episode 140 @ 13:52. Diskusjonen begynner 12:05. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 30. mars 2019 #184 Del Skrevet 30. mars 2019 13 minutter siden, HalldirV2 skrev: Skulle like å se hvordan Tusvik hadde reagert dersom en mannlig komiker hadde klistra et stjålet nakenbilde av henne utover skjermene i de tusen hjem. Ikke sant, de to der er levende eksempel på: Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 30. mars 2019 #185 Del Skrevet 30. mars 2019 4 hours ago, HalldirV2 said: Skulle like å se hvordan Tusvik hadde reagert dersom en mannlig komiker hadde klistra et stjålet nakenbilde av henne utover skjermene i de tusen hjem. Kan jo spørre Ørjan Burøe om dette, det nakenbilder Sigrid viste frem (som hun hadde fått klarsignal av NRK og NRK sine jurister for) viste også Ørjan på sitt show. Er så komisk når Ørjan-fans skal dra frem dette nakenbildet som liksom skal bevise at hun er like ille som Ørjan, også har han jo delt dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul_gul Skrevet 30. mars 2019 #186 Del Skrevet 30. mars 2019 4 hours ago, juoigi said: Kan jo spørre Ørjan Burøe om dette, det nakenbilder Sigrid viste frem (som hun hadde fått klarsignal av NRK og NRK sine jurister for) viste også Ørjan på sitt show. Er så komisk når Ørjan-fans skal dra frem dette nakenbildet som liksom skal bevise at hun er like ille som Ørjan, også har han jo delt dette selv. Men skjønner du ikke det er et ✨magisk✨ nakenbilde som bare kan brukes til å diskreditere Tusvik!? Det har ingen effekt på Burøe, han er immun! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 30. mars 2019 #187 Del Skrevet 30. mars 2019 4 timer siden, juoigi skrev: Kan jo spørre Ørjan Burøe om dette, det nakenbilder Sigrid viste frem (som hun hadde fått klarsignal av NRK og NRK sine jurister for) viste også Ørjan på sitt show. Er så komisk når Ørjan-fans skal dra frem dette nakenbildet som liksom skal bevise at hun er like ille som Ørjan, også har han jo delt dette selv. Kaller du meg en Ørjan-fan? 😂 Jeg sammenligner absolutt ikke Burøe med Tusvik, og har aldri ytret at Burøe sin oppførsel unnskyldes av Tusviks eget klovneri. Dette er to separate saker, hvor Burøe stiller i en egen særklasse hva idioti angår. Men fordi Burøe er en patetisk type betyr ikke det at Tusvik ikke også er patetisk på sitt eget vis. Forøvrig betyr ikke et klarsignal fra jurister at noe er moralskt riktig å gjøre, det betyr bare at NRK ikke risikerer og bli saksøkt i hodet og ræva. Og selv om juristene ga klarsignal, er det fortsatt Tusvik sitt ansvar at et stjålet privat nakenbilde blir bretta ut over skjermen. Det er skammelig oppførsel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul_gul Skrevet 30. mars 2019 #188 Del Skrevet 30. mars 2019 7 minutter siden, HalldirV2 said: Det er skammelig oppførsel. Ja. Men det var i 2008. Trenger vi egentlig tråkke rundt i det enda? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 31. mars 2019 #189 Del Skrevet 31. mars 2019 Tråden er ryddet for identifisering av privatpersoner. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visma12 Skrevet 4. april 2019 #190 Del Skrevet 4. april 2019 Hører fast på podden deres og synes de har en interessant vinkling på stort og smått. Synes de begge fremstår som reflekterte med skarpe tunger. - Men er det meningen at dette blant annet skal være en humorpodcast? Jeg tar poengene deres, men humrer aldri... Så, er de egentlig morsomme? Eller kun interessante og edgy? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Elhaym Skrevet 4. april 2019 Populært innlegg #191 Del Skrevet 4. april 2019 8 minutter siden, Visma12 skrev: Hører fast på podden deres og synes de har en interessant vinkling på stort og smått. Synes de begge fremstår som reflekterte med skarpe tunger. - Men er det meningen at dette blant annet skal være en humorpodcast? Jeg tar poengene deres, men humrer aldri... Så, er de egentlig morsomme? Eller kun interessante og edgy? Syns de er vulgære og banale, spesiell.kombo. får meg ikke til å like de uansett hvor mye jeg har forsøkt 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 4. april 2019 #192 Del Skrevet 4. april 2019 10 minutter siden, Visma12 skrev: Hører fast på podden deres og synes de har en interessant vinkling på stort og smått. Synes de begge fremstår som reflekterte med skarpe tunger. - Men er det meningen at dette blant annet skal være en humorpodcast? Jeg tar poengene deres, men humrer aldri... Så, er de egentlig morsomme? Eller kun interessante og edgy? Nei, de er ikke morsomme. Men det er min personlige mening, og humor er subjektivt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 4. april 2019 #193 Del Skrevet 4. april 2019 Nei, overhode ikke. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 4. april 2019 #194 Del Skrevet 4. april 2019 Hender jeg fniser litt av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 4. april 2019 #195 Del Skrevet 4. april 2019 De er morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 4. april 2019 #196 Del Skrevet 4. april 2019 (endret) 10 timer siden, Takida skrev: Syns de er vulgære og banale, spesiell.kombo. får meg ikke til å like de uansett hvor mye jeg har forsøkt Enig. Aldri likt noen av de. Breiale. Ikke er de morsomme heller, verken sammen eller hver for seg. Endret 5. april 2019 av Perle 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 4. april 2019 #197 Del Skrevet 4. april 2019 I mitt hode er de ikke morsomme, de tenderer til å være bare ekle å høre på, de er banale og de er vulgære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pelle.Grino Skrevet 4. april 2019 #198 Del Skrevet 4. april 2019 26 minutter siden, Visma12 skrev: Så, er de egentlig morsomme? Humor er subjektivt. Synes selv de er slitsomme å høre på, men kan lett se de har noen poenger, uten at jeg ligger og vrir meg i latter akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 4. april 2019 #199 Del Skrevet 4. april 2019 Nei. De er kjedelige 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 4. april 2019 #200 Del Skrevet 4. april 2019 Skjønner lett hvorfor de ikke fikk noen komipris, ikke ledd av de en eneste gang. De overdøver hverandre, avbryter hverandre og de virker desperate på mange måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå