Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kristine79 skrev (2 timer siden):

Showet hennes er avlyst 🤷🏼‍♀️

Lisa sitt? Hvor ser du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morradi skrev (4 minutter siden):

Lisa sitt? Hvor ser du det? 

Ikke meg du siterer, men kan bekrefte. Jeg skulle på showet hennes på fredag. Fikk mail i dag om at det er avlyst.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (Akkurat nå):

Ikke meg du siterer, men kan bekrefte. Jeg skulle på showet hennes på fredag. Fikk mail i dag om at det er avlyst.

Hva sto det som grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine79 skrev (1 minutt siden):

Hva sto det som grunn?

«På grunn av sykdom»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 minutt siden):

Jeg så det nå. En time med Tønne, som skulle være nå på fredag. Jeg misforsto, og tenkte på showet hun skulle ha i Trondheim til sommeren.

La forresten merke til at Kyrremainn ikke ble nevnt i tirsdagens pod i det hele tatt….

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er i hvert fall og rir i dag, jf. Instagram. Så ikke veldig syk i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morradi skrev (13 timer siden):

Jeg så det nå. En time med Tønne, som skulle være nå på fredag. Jeg misforsto, og tenkte på showet hun skulle ha i Trondheim til sommeren.

La forresten merke til at Kyrremainn ikke ble nevnt i tirsdagens pod i det hele tatt….

At Kyrre ikke blir nevnt er ikke av betydning. Mange podcaster hvor de ikke nevner mannfolkene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (38 minutter siden):

At Kyrre ikke blir nevnt er ikke av betydning. Mange podcaster hvor de ikke nevner mannfolkene 

Neida. Greit nok det. Jeg har hørt alle til nå, så jeg vet det. Men han har vært nevnt en god del i det siste, men i siste var det helt stille. Ville bare nevne det. Jeg håper uansett Lisa har det bra. 💙 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine79 skrev (8 timer siden):

Hun er i hvert fall og rir i dag, jf. Instagram. Så ikke veldig syk i hvert fall.

Hva vet du om det? Må man være sengeliggende for å være syk? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...