Gå til innhold

Vær-damene på TV2

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg vil vel ikke si at jeg synes så mye bedre om de på NRK, nei.

De er riktignmok ikke så desperate men jeg vil vel ikke si sånn veldig normale der heller.

Derimot synes jeg de er flinke på CNN. Der klarer de å holde seg til saken og er behagelig profesjonelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er upassende hvordan værdamene på TV 2 fører seg og prater og har puppene trangt dyttet på plass foran kameralinsene. Det vriker litt anstrengt at de skal synes så veldig i

Det synes jeg ikke i det hele tatt.

* hvordan de fører seg? De flytter seg nå bare fra den ene siden til den andre el.l. Damer har nå en gang hofter som synes litt når du både står, går og flytter på deg. Det er en naturlig ting synes jeg at de svinger litt.

* prater? Det er da bare dialekt. Har du aldri reist/bodd ulike steder i Norge og hørt at mange dialekter faktisk er syngende (som du synes var dumt)?

*puppene trang dyttet på plass foran kameralinsen? Har jeg aldri tenkt på!

Det viktigste er faktisk om de vet hva de prater om, og det synes jeg de gjør. Utseende, bra eller dårlig, spiller liten rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Jeg synes det er upassende hvordan værdamene på TV 2 fører seg og prater og har puppene trangt dyttet på plass foran kameralinsene. Det vriker litt anstrengt at de skal synes så veldig i terrenget' date= synes jeg.

hmm, aner vi en viss puppestellmisunnelse, her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kristne fundamentalistene har sluppet ut tidlig i år, skjønner jeg? "Huff, fristende kvinnemennesker som vrir seg og viser seg fram på skjermen, bare for å friste mannfolk" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarteren

Bare sånn til informasjon:

Jeg er hverken kristen, fundamentalist eller misunnelig.

Bevares, jeg er da svært fornøyd med meg selv.

Det bare irriterer meg at de fører seg og snakker på den måten de gjør. De er rett og slett for norske, blonde og vrikkende. Det sømmer seg ikke og for meg virker det uprofesjonelt.

Hadde de jobbet i en strippeklubb, bra: applaus, men de gjør ikke det. De jobber på TV i værmeldingen i beste sendetid der små barn også sitter og ser på de forførende bevegelsene.

Jeg synes bare de kunne oppføre seg mer som de proffe damene på CNN. Der er saklighetsnivået litt høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Kanskje trådstarter jobber i NRK-værmeldingen og ikke liker konkurransen ?

Tviler jeg på. Det er jo knapt et sete som er tørt når Kristen Gislefoss forteller at kulingen er stiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Tviler jeg på. Det er jo knapt et sete som er tørt når Kristen Gislefoss forteller at kulingen er stiv.

Så lenge det ikke er i Østfold, Østfold finnes jo ikke lengre når Gislefoss står for meldinga, Østfold, Buskerud, store deler av Hedmark og Trøndelag. Agderfylkene er heldigvis fortsatt med....

Jeg søkte på jobb som værdame i TV2 engang... Så kan dere plassere meg akkurat der dere vil på kartet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Og hadde jeg fått jobben hadde store deler av Hordaland forsvunnet.... Tv2 står jo ofte på andre sida av kartet, og ja... jeg skal ikke skryte, men dere vet hva jeg snakker om 8)

KA BOM!

(.)(.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig får jeg mer vondt i estetikken når Arnulf Risnes og de andre vær-gutta på TVN vifter med armene og fortelelr om vær og vind..

Syns værmeldere skal være stygge jeg, eller litt rare *furtent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Klart folk liker pene mennesker på skjermen - det er ikke det som er issuet her.

Det er måten folk ter seg på det siktes til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er måten folk ter seg på det siktes til her.

Ja, det er forkastelig at de ikke klarer bedre å skjule at de er pene - det første de burde tenkt på er jo hvordan dette forstyrrer seerne.

Værdameburkha hadde kanskje vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...