Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #1 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg kan ikke unnlate å kommentere dem - nå har det gått for langt... Hva er det med dem?! :o - De slåss om å vise fram mest mulig pupper i kameralinsen. - De snakker entusiastisk på syngende dialekter om været... (finnes det ingen grenser for hvor spennende været kan bli?) - De svinger seg foran kamera med overtydelige hofter og pupper mens mimikken sier åh, jeg vil ha deg mann Har de fått streng beskjed av TV 2 om å oppføre seg slik for å beholde de mannlige seerne? Jeg blir bare skikkelig irritert på værdamene som like gjerne kunne ha vært eskortepiker eller strippere. Jeg synes hvertfall det er ufint at de oppfører seg på den måten. Hva synes dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #2 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes de er temmelig lettskyet, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. februar 2005 #3 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes de er temmelig lettskyet' date=' faktisk.[/quote'] Blir ofte det over Galdhøpiggen og Glittertind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #4 Del Skrevet 22. februar 2005 Heter det Galdhøpiggen? Det må jeg jaggu sjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. februar 2005 #5 Del Skrevet 22. februar 2005 Heter det Galdhøpiggen? Det må jeg jaggu sjekke! Ingen sjekketriks nå! Jeg pleier å ha rett, vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #6 Del Skrevet 22. februar 2005 Chimp og Trøffelhelten kan kanskje sende hverandre kåte PM'er fremfor å virke dumme her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #7 Del Skrevet 22. februar 2005 Chimp og Trøffelhelten kan kanskje sende hverandre kåte PM'er fremfor å virke dumme her? Og hvis gjester blir medlemmer, kan de også sende kåte PM'er. Ellers er de, for å si det rett ut, av minniemael interesse. Chimps og mine PM'er, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. februar 2005 #8 Del Skrevet 22. februar 2005 Chimp og Trøffelhelten kan kanskje sende hverandre kåte PM'er fremfor å virke dumme her? Vi virker ikke dumme! Vi ER dumme! Men dumme folk kan ikkeno for det... at de er dumme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #9 Del Skrevet 22. februar 2005 Snakk for deg selv, fru Julius! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #10 Del Skrevet 22. februar 2005 :o Eh Jaah. Nå venter vi bare på julenissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #11 Del Skrevet 22. februar 2005 Dette ble faktisk en betydelig bedre tråd enn startinnlegget tydet på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. februar 2005 #12 Del Skrevet 22. februar 2005 Snakk for deg selv, fru Julius! Bannan, sa'n, åsså bannan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #13 Del Skrevet 22. februar 2005 Det er veldig tydelig hva du forsøker på Trøffelhelten: bare fordi du føler deg truffet av andre tråder her (og på "lite utstyr" under sexforumet) får du med deg andre til å ødelegge trådene her før de får begynt. Greit nok- det betyr lite. Og det er synlig for absolutt alle hva du driver med. M.a.o.: det er ikke jeg som dummer meg ut, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #14 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har lyst til å pule noen værdamer, er det ingen andre som kan skjønne det da?? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. februar 2005 #15 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg skjønner bare såpass... at jeg går i surr i gjester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #16 Del Skrevet 22. februar 2005 Tvert imot, kjære gjesteuvenn for øyeblikket, det som har skjedd er jo at det har blitt betydelig liv i en tråd som i utgangspunktet var dømt til å falle som en stein. Nå blir du jo til og med lest av andre, i og med at det kommer flere innlegg. Dermed får du også et publikum til all den gallen (må ikke forveksles med Galdhøpiggen) som du tydeligvis sliter med å få ordentlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #17 Del Skrevet 22. februar 2005 Er det "galle" det å kritisere værdamene på TV2? Det er da lov å stille spørsmålstegn ved værdamenes mimikk og oppførsel uten å bli mobbet ned av faste registrerte brukere med nick? Mobbing og trakassering er kanskje verre enn "værdame-galle"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. februar 2005 #18 Del Skrevet 22. februar 2005 Er det "galle" det å kritisere værdamene på TV2? Det er da lov å stille spørsmålstegn ved værdamenes mimikk og oppførsel uten å bli mobbet ned av faste registrerte brukere med nick? Mobbing og trakassering er kanskje verre enn "værdame-galle"? Skal se det er fordi værdame-trakasseringen ble tatt litt gjeste-useriøst, at noen velger å henge seg med på moroa... Eller mente du det gjeste-seriøst og helt alvorlig? :o At værdamene er vulgære i denne Dorthe Skappel- og reality-Big Brother-Fantasy Island- Ungkarenbefengte-TV-tidsalder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #19 Del Skrevet 22. februar 2005 Som gjest mente jeg innlegget mitt helt seriøst. Jeg ser vel ingen grunn til å ikke ta det alvorlig bare fordi det finnes Tempation Island, BB og andre ting (hvertfall ikke jeg) orker å se på, fordi det er for dumt. Jeg synes det er upassende hvordan værdamene på TV 2 fører seg og prater og har puppene trangt dyttet på plass foran kameralinsene. Det vriker litt anstrengt at de skal synes så veldig i terrenget, synes jeg. Hvis det kun er meg i hele Norge som synes dette er noe å reagere på skal jeg selvfølgelig holde meningene min for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. februar 2005 #20 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes det er upassende hvordan værdamene på TV 2 fører seg og prater og har puppene trangt dyttet på plass foran kameralinsene. Det vriker litt anstrengt at de skal synes så veldig i terrenget, synes jeg. Hvis det kun er meg i hele Norge som synes dette er noe å reagere på skal jeg selvfølgelig holde meningene min for meg selv. Jeg syns de er helt normale! Syns ikke noen av jentene har noe å skamme seg over. Reklamefinansiert TV vil vel ha et blikkfang for å tekkes annonsørene, å dra folk til SIN kanal. Det er nå engang sånn også norsk TV-verden har blitt! Sjekk ut NRK! Kanskje de er mer etter din smak der. At folk bruker dialekt er da bare sjarmerende! Aner ikke om du er den eneste i hele Norge som mener dette.... Personlig syns jeg det var et litt prippent syn på saken da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå