lillemy02 Skrevet 30. mai 2018 #41 Skrevet 30. mai 2018 Nå har jeg sett alle! Uten den ciderne i hånda hadde jeg sovnet!! Fy fasan så kjedelig! Den mangler sjarmen til den originalene. Karakteren har ingen chemi sammen og den ideen med dansegruppe er jo bare hel teit! I tillegg ser guttene ekstremt umodne ut i forhold til jentene, noe som ikke var tilfelle i den norske. Hun som spiller Sana er også lite troverdig hun mangler kraften bak personligheten, det samme gjelder Vilde.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #42 Skrevet 13. juni 2018 Er hun trommisen i bandet til Marlon og Tyler liksom "Isak"? Altså at hun er forelsket i Megan i denne sesongen, og i sesong 3 så blir det en kjærlighetshistorie om henne og en bipolar jente feks? Får det ikke til å stemme at Tyler er Isak... Anonymkode: 2d619...1cc
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #43 Skrevet 22. juni 2018 På 13.6.2018 den 9.37, AnonymBruker skrev: Er hun trommisen i bandet til Marlon og Tyler liksom "Isak"? Altså at hun er forelsket i Megan i denne sesongen, og i sesong 3 så blir det en kjærlighetshistorie om henne og en bipolar jente feks? Får det ikke til å stemme at Tyler er Isak... Anonymkode: 2d619...1cc Jeg tror det. Jeg prøvde å plassere henne hele tiden, men det falt først på plass etter episode 8. Kanskje USA ikke er åpne for mannlig homofilt par, så de tok kvinnelig? Anonymkode: c7233...9c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå